Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: 24uur Nurburgring

16 mei 2010 17:49

dannyl schreef:En de straat GT3 RS met het kenteken er nog op is zeer verdienstelijk op de 13e plaats geeindigd

Ja erg knap. Wat was er eigenlijk nog aangepast? Slicks en verder??

16 mei 2010 17:54

Geen idee , ik heb alleen in de uitslag lijst gekeken

16 mei 2010 18:35

Mark Nauta schreef:Wat was er eigenlijk nog aangepast? Slicks en verder??

Voor zover ik weet is niets aangepast wat niet aangepast hoefde te worden. Natuurlijk zal de uitlijning wel wat anders zijn geweest dan af-fabriek, maar ik begreep ook dat men met de auto naar het circuit is gereden (vanaf waar is dan natuurlijk de vraag).

De auto was dus standaard.

17 mei 2010 12:50

zat daar Der Walter van achter het stuur?
meende zoiets ergens gelezen te hebben toch?

17 mei 2010 12:57

Devils son schreef:
Mark Nauta schreef:Wat was er eigenlijk nog aangepast? Slicks en verder??

Voor zover ik weet is niets aangepast wat niet aangepast hoefde te worden. Natuurlijk zal de uitlijning wel wat anders zijn geweest dan af-fabriek, maar ik begreep ook dat men met de auto naar het circuit is gereden (vanaf waar is dan natuurlijk de vraag).

De auto was dus standaard.

Ja, ik hoorde Patrick Simon zeggen in een interview dat ze woensdag met de auto vanuit Weissach waren vertrokken.

@ Marco. Dat zou eerst wel inderdaad, maar hij had last van zijn rug en heeft daarom niet meegedaan. Aan het stuur zaten Roland Asch, Patrick Simon, Horst von Saurma en Chris Harris.

17 mei 2010 17:54

Schade um die Nummer Eins!!! Zeker weten dat ie anders weer gewonnen had.
Wat een start ook, als zevende gekwalificeerd en als eerste vanaf het Grand Prix circuit de Nordschleife opdraaien. Dus 4x Audi R8 voorbij en 2 GT3's op een stukje van 3 kilometer :D De hele tribune langs het Start / Ziel Gerade ontplofte zowat! :D :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=z8WENpXkhSc

Check de link

Volgend jaar beter!

Grtz. Boxi
Plaats een reactie