19 mei 2010 12:25
19 mei 2010 14:03
19 mei 2010 14:15
19 mei 2010 16:29
19 mei 2010 20:18
19 mei 2010 20:23
19 mei 2010 20:24
Dean schreef:(oftewel jullie halen mij vast wel in...)
19 mei 2010 21:15
19 mei 2010 21:19
pakkie schreef:Leuke groep met auto's hier, maar wat denken jullie van deze groep die er ook zullen zijn
19 mei 2010 21:21
Dean schreef:
Kun je niet met een pas van bijvoorbeeld 4 ronden gelijk doorrijden? Ik meen me te herinneren dat dat toen wel kon. Je moet dan wel door een tolpoortje maar niet weer langs de parkeerplaats. Alleen als je een pas hebt voor 1 ronde moet je weer (na betaling van een nieuwe ronde) door het (begin)tolpoortje.
19 mei 2010 23:29
20 mei 2010 10:06
Devils son schreef:
Op drukke dagen heeft men een tolpoort op het rechte stuk.
Die is soms drukker dan de gewone poorten overigens.
20 mei 2010 18:22
Nine-eleven schreef:
O nee, kweet het alweer, Arie ging er bij Breidscheid op omdat je dan een halve ronde kwijt bent, maar met een jaarkaart geeft dat natuurlijk niet en op het rechte eind was idd een rustiger poortje voor de doorrijders.
20 mei 2010 19:11
20 mei 2010 21:57
Jaco schreef:Heren, hoe ziet de planning er uit? Heb om half 6 s'avonds een etentje, maar lijkt me zeker de moeite waard de ring eens te "verkennen".
20 mei 2010 22:35
20 mei 2010 22:48
20 mei 2010 23:19
Jaco schreef:
Zal mijn vraag iets meer specificeren: Hoe laat ben je daadwerkelijk op het circuit en hoelang kun je dus rondjes rijden?
Denk nl dat het een uur of 3-4 rijden is van- en naar de Breda area.
M.a.w. moet ik om een uur of 2 weer huiswaarts. Beetje kort, vandaar mijn vraag.
21 mei 2010 11:57
21 mei 2010 19:40
Rob Herfst schreef:Of je schroeft de Turbo erop!
254 km (Breda - Nürburgring) in 3-4 uur![]()
![]()
![]()
21 mei 2010 22:01
21 mei 2010 22:05
21 mei 2010 22:51
22 mei 2010 7:41
22 mei 2010 10:35