Die 964 Turbo S was ongelofelijk vet. Die kleuren heel apart, een knalrood interieur. Blijkbaar was het een Duitse groep vrienden die naar Spa kwam. Ze noemen zichzelf die Turbo Gruppe (sticker op hun wagens) Machtige exemplaren bij, niet alleen hun auto's...
Heb wel gister een rode 964 gezien met speedline velgen wat staat dat vet! Heb al diverse pica's gezien van rode 964's met speedlines (met dank aan Knauf) maar nu ben ik om
In dit filmpje ben ik passagier met een vriend van mij met een 911 RS replica met echte RS motor. Op de rechte stukken zijn de GT3's sneller maar in de bochten hebben er toch velen moeten plooien tegen hun zin. Een GT3 hebben is één ding, er kunnen met rijden is iets anders.
Kennis van dit circuit, bandenkeuze, circuitervaring, etc. zijn allemaal van belang... niet alleen de voiture In iedere auto, niet alleen in een GT3. Maar kan me voorstellen dat je maat het leuk vindt om nieuwer spul voorbij te rijden. In een GT3 zou ie nog harder rond gaan echter
Had twee jaar terug een GT3 MK1. Ging idd goed vooruit, alleen vind ik het minder emotie. Net alsof je in je salon gran turismo speelt. Zo een oudje leeft meer, heeft voor mij meer charme.
rufie schreef: In dit filmpje ben ik passagier met een vriend van mij met een 911 RS replica met echte RS motor. Op de rechte stukken zijn de GT3's sneller maar in de bochten hebben er toch velen moeten plooien tegen hun zin. Een GT3 hebben is één ding, er kunnen met rijden is iets anders.
Kan me niet van de indruk ontdoen dat het hier niet om een originele RS motor gaat, daar lijkt hij me iets te snel voor. Zou het niet kunnen dat zoals het meestal gebeurt bij de RS en RSR replica's dat het hier om een omgebouwde 3.2 motor gaat? Zou ook zonde van het geld zijn om een originele (matching numbers) RS motor in een replica te gooien.
Het is in ieder geval een 2.7 motor. Volgens de info die ze gaven, kwam die motor uit een wrak van een porsche en hebben ze die in een 3.2 gestoken. Durf nu niet te garanderen dat het matching numbers heeft.