Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
07 mei 2010 11:43
ik ben er ook bij, leuk initiatief!
08 mei 2010 9:15
Gaat de N201 al weer vanaf de A2 al weer open of moeten we over Amersfoort
09 mei 2010 22:52
Lijkt ons helemaal top. we zijn beide grote wijn liefhebbers en we zijn op 30 mei van de partij in Loenen aan de Vecht.
Ik ben pas lid van het forum en het zal mijn (onze) eerste meeting worden en ben heel benieuwd.
Ik ken het gebied van het motorrijden en het zal zeker de moeite waard zijn.
Ga het dan nu proberen met de Boxter S !
10 mei 2010 13:39
Wimpie77 schreef:Top! Zal even de agenda checken want ik werk veel in mei...
Helaas moet ik werken dat weekend... (En aankomend weekend en het weekend erna...)
Toch veel plezier!
10 mei 2010 20:44
De tussenbalans: Er hebben zich 16 mensen aangemeld en wij hebben er 30 nodig. Volgend weekend (24 mei) zal ik de Go / No go doorgeven. Wij hebben nog 14 aanmeldingen nodig.
10 mei 2010 21:46
En nu dus met z'n allen inschrijven!
10 mei 2010 22:15
Vind ik ook. Inschrijven luitjes. Wij hebben er zin in.
Sven en Mar
12 mei 2010 7:46
Ik had verwacht dat er hier op het Porscheforum meer wijnliefhebbers zouden zijn.
Een hapje en een drankje op een mooie locatie, lijkt mij een no-brainer.
12 mei 2010 10:16
Ik snap er niks van.
Zo weinig belangstelling
Ik kan gewoon niet maar anders zou ik het niet willen missen.
Nog even volhouden Edwin!
12 mei 2010 15:24
Ewout schreef:Een hapje en een drankje op een mooie locatie, lijkt mij een no-brainer.
18.00 Soep & koffie / thee en de lekkere wijn moet je uitspugen
12 mei 2010 15:57
De kazen worden bij Maitre Fromager Rene Koelman van Bourgondisch Lifestyle gehaald.
http://www.bourgondischlifestyle.nl De kazen zullen net zo veel indruk gaan maken als de wijnen.
Er zullen warme hapjes uit de Japanse keuken klaargemaakt worden. De soep en koffie/thee is bedoeld om een goede bodem voor de terugreis te creëren. Lees voor diegene die het uitspugen vergeten is. Dat laatste zal lastig zijn,
want de wijnen zitten allemaal in prijsklasse 10 - 30 euro en worden geselecteerd op basis van de absolute top in hun prijsklasse.
12 mei 2010 18:52

Edwin, blijft ver voor mij, succes!
13 mei 2010 22:12
Mensen, waar blijven al die inschrijvingen?? Zo halen we de 30 nooit! Inschrijven dus!
18 mei 2010 11:39
De animo is (te) laag. Dit zie ik ook terug in andere georganiseerde meetings. Zou het de crisis zijn of is het dat de P liefhebber meer gecharmeerd is van een biertje met een braadworst?
In overleg met de gastheer hebben wij het minimum aantal deelnemers naar 20 teruggebracht. Dat maakt het ook iets overzichtelijker. Wij gaan er een echte workshop van maken. Wij gaan de techniek van het proeven behandelen. De druivenrassen en de bijbehorende type glazen. Op deze proeverij worden bijzondere wijnen geïntroduceerd. Deze wijnen zijn in een restaurant onbetaalbaar of beter gezegd duurder dan de gerechten. Het leuke van een proeverij is de mogelijkheid om je meer te verdiepen in de wereld van wijn. De wijnen kunnen nabesteld worden. Persoonlijk koop ik nooit flessen zonder ze eerst geproefd te hebben. Een goede fles wijn hoeft niet altijd ook een lekkere fles te zijn.
18 mei 2010 11:58
dit is echt een meeting die op mijn lijf geschreven is, veel liever dit dan bier, braadworst en campings
maar ik heb een bestuurswissel van een club waar ik lid van ben; ik ga eens peilen of ik daar op de een of andere manier onderuit kan
19 mei 2010 21:54
jammer dat er zo weinig belangstelling is!! Ik hoop alsnog dat er alsnog aanmeldingen binnenkomen. De zomer gaat tenslotte toch echt beginnen en dan moet het toch echt gezellig gaan worden als we allemaal open kunnen gaan rijden. Dus mensen inschrijven!!!
20 mei 2010 8:49
Pascal en Olaf beklaagden zich ook al over weinig inschrijvingen voor (naar mijn mening) erg leuke ritten.
Zou het dan toch de kredietcrisis zijn
20 mei 2010 8:57
Ed , gewoon morgen op de bbq wat mensen lekker maken
neem alvast wat wijn mee
20 mei 2010 20:38
Ik wil mij ook graag aanmelden (2 personen). Ik had al een mail gestuurd maar geen reactie gehad.
20 mei 2010 20:49
dan zitten we bijna aan de 20.. toch?
20 mei 2010 23:31
Het gaat door. Ik heb mijn broer gevraagd met een MB SL 380 en een vriend met een C70 cabrio. Dan zitten wij aan de 20 man.
21 mei 2010 6:32
Heb er zin an.
22 mei 2010 1:10
Loenen aan de vecht, prachtig gebied, mooi om te toeren en....... lekkere wijn.
We zijn er bij.
EvM-911
22 mei 2010 4:07
Top dat het doorgaat! Heb er zin in. Het zal mijn eerste meeting worden en hoop dat we lekker weer hebben.
Sven en Mar
22 mei 2010 8:52
Mooi!

Ik neem aan dat we nog info krijgen re betaling of doen we dat ter plaatse?