14 maart 2005 20:16
RS-R schreef:Nee, stationairloop is prima.HenkC2C schreef:Waren bij jou de symptomen ook een zeer onregelmatige stationairloop van de motor en een niet optimale verbranding (inhouden)?RS-R schreef:Beetje googlen en wat P&P me vertelt heeft.
De LMM gaf steevast te hoge waarden aan, buiten plm 4-5 graden Celcius en uitleesapparaat geeft plm. 30 graden Celcius aan.
En een niet optimale verbranding heb ik wel, knallen in de uitlaat.
14 maart 2005 21:57
14 maart 2005 22:06
9.11 schreef: Hij had ook al een 930 gehad (wat is
dat??)
14 maart 2005 22:09
911-lover schreef:Eén van DE Porsches. De 930 is de 911 Turbo
14 maart 2005 22:15
9.11 schreef:Hij had ook al een 930 gehad (wat is
dat??)
14 maart 2005 22:18
14 maart 2005 22:21
911-lover schreef:Zo is hij ook leuk (alleen het achterspoilertje is mij ietsjes TE)
14 maart 2005 22:23
14 maart 2005 23:19
ppp 356 schreef:911-lover schreef:Zo is hij ook leuk (alleen het achterspoilertje is mij ietsjes TE)
Behoudens dat hij serieus is omgebouwd is dit geen 930, maar een 965 en daar ben ik dan nog niet zeker van.
15 maart 2005 0:15
9.11 schreef:Als er een 996 komt, zou dat immers de dagelijkse auto moeten zijn... maar afstand doen van een e39 BMW is erg moeilijk hoor... te goed, die auto's... Pfff... die fora zijn goed om info in te winnen, maar niet om je wensen binnen de perken te houden![]()
15 maart 2005 0:29
15 maart 2005 0:29
Butzi schreef:9.11 schreef:Als er een 996 komt, zou dat immers de dagelijkse auto moeten zijn... maar afstand doen van een e39 BMW is erg moeilijk hoor... te goed, die auto's... Pfff... die fora zijn goed om info in te winnen, maar niet om je wensen binnen de perken te houden![]()
Jij hebt nooit gehoord van een Porsche 930 , maar ik niet van een e39 BMW
15 maart 2005 1:00
paSCal schreef:RS-R schreef:Nee, stationairloop is prima.HenkC2C schreef:Waren bij jou de symptomen ook een zeer onregelmatige stationairloop van de motor en een niet optimale verbranding (inhouden)?RS-R schreef:Beetje googlen en wat P&P me vertelt heeft.
De LMM gaf steevast te hoge waarden aan, buiten plm 4-5 graden Celcius en uitleesapparaat geeft plm. 30 graden Celcius aan.
En een niet optimale verbranding heb ik wel, knallen in de uitlaat.
Is dat dan ook niet gelijk (een/de) oorzaak van je warm-start-probleem?
15 maart 2005 11:42
15 maart 2005 13:09
15 maart 2005 14:01
RS-R schreef:http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=1761&highlight=0200
510kW