27 mei 2010 21:32
27 mei 2010 22:24
27 mei 2010 23:06
27 mei 2010 23:31
27 mei 2010 23:45
jwstuijv schreef:Ok , maar voor de kever gaan we naar het kever forum, dit is het platte kever forum, dus welke plattekever gaan we op het circuit uitlaten......???![]()
![]()
Dean schreef:Mijn kever
28 mei 2010 0:04
28 mei 2010 0:07
jwstuijv schreef:porsche 356, dat filmpje van Pascal op Spa is mega geweldig!!!!!!!!! DAT IS WAGENBEHEERSING!!! helemaal fantastisch! filmpje van de achtervolging met de 944 ook geweldig, wat geeft de meter in het midden van het beeld aan, turbo druk?
Voor mij de vraag wanneer ik iets op dat gebied wil gaan ondernemen: een 3.2 of een 993?
kristof schreef:on topic : circuit-auto : 968 CS
28 mei 2010 9:00
doe maar gewoon een 968, die CS staat er voornamelijk voor de vorm
28 mei 2010 10:03
porsche356sc schreef:
Olaf schreef:Nice Wheels
28 mei 2010 12:02
28 mei 2010 12:07
28 mei 2010 12:57
28 mei 2010 13:25
28 mei 2010 15:22
28 mei 2010 16:08
28 mei 2010 17:01
28 mei 2010 17:12
kristof schreef:doe maar gewoon een 968, die CS staat er voornamelijk voor de vorm
ik zit toch liever in een degelijke kuipstoel op circuit ipv in een lederen salon.
En natuurlijk zal een niet CS 968 ook goed zijn op circuit, de architectuur is hetzelfde, op wat details en gewicht na.
Maar ik heb het niet zo op die luxedingen : de P is voor mij een hobby auto en ik heb zo'n 10 jaar met vrij spartaanse pre-74 911-jes gereden en ik vond dat super leuk rijden (jij hebt toch ook een 356). De Carrera 3.0 was voor mij al een luxe auto (elektrische ramen / achterwisser / elektrische spiegel / koplampsproeiers / verwarming die werkt...).
De CS is net leuk omdat het zo'n basic auto is, net als de 964RS (vreemd trouwens dat die hier nog niet vernoemd is ??)
28 mei 2010 17:15
28 mei 2010 17:29
rafv schreef:dat ik eigenlijk (zelfs op straat) liever met deze tracktoy reed.
28 mei 2010 19:37
een echte CS vind ik weer zonde te misbruiken opt circuit net als een 964RS trouwens....
ruk de stoelen uit een gewone 968 zet daar een paar nette sparco's in met dito gordels en je zit perfect eventueel het onderstel aanpassen en je kunt het circuit op zonder het gevaar een CS de vangrail in de zetten
28 mei 2010 20:30
28 mei 2010 20:43
28 mei 2010 22:13
28 mei 2010 22:59
rafv schreef:Zolder: 1'54
Spa: 2'59
28 mei 2010 23:05