03 jun 2010 20:16
 
			
		03 jun 2010 20:22
 
 03 jun 2010 20:25
03 jun 2010 20:30
wolf schreef:mwah. gewoon goeie specialist laten afwikkelen. niet zelf gaan klooien.
 Het was op de A12 waarbij 2 hoofdrijbanen en een invoegstrook naar drie rijbanen samenkomen. De vrachtwagenchauffeur op de middenrijbaan en ik op de rechterbaan reden al een tijdje gelijk op. Hij heeft me dus een hele tijd niet gezien. Geen prettige gedachte.
 Het was op de A12 waarbij 2 hoofdrijbanen en een invoegstrook naar drie rijbanen samenkomen. De vrachtwagenchauffeur op de middenrijbaan en ik op de rechterbaan reden al een tijdje gelijk op. Hij heeft me dus een hele tijd niet gezien. Geen prettige gedachte.03 jun 2010 20:35
Mr.T schreef: De vrachtwagenchauffeur op de middenrijbaan en ik op de rechterbaan reden al een tijdje gelijk op. Hij heeft me dus een hele tijd niet gezien. Geen prettige gedachte.
 Die chauffeur heeft jou waarschijnlijk niet kunnen zien.
 Die chauffeur heeft jou waarschijnlijk niet kunnen zien.03 jun 2010 20:52
Eric schreef:Mr.T schreef: De vrachtwagenchauffeur op de middenrijbaan en ik op de rechterbaan reden al een tijdje gelijk op. Hij heeft me dus een hele tijd niet gezien. Geen prettige gedachte.
Toch bericht de media regelmatig over de dode hoek bij vrachtwagens, misschien dat je daar voortaan wel rekening mee houdt?Die chauffeur heeft jou waarschijnlijk niet kunnen zien.
Hoop dat de schade snel herstelt wordt.
03 jun 2010 20:56
 Ik heb zelf al vaker daar aan meegedaan, maar ben er wel achter dat doorrijden beter is voor mij. Ik val in slaap op de rechterbaan. Ook voor de Porsche is het beter. Hij begint pas echt goed te lopen als we 160 rijden. Maar heel triest dat je over het hoofd gezien wordt als je netjes rijdt. De chauffeurs van tegenwoordig komen helaas teveeluit het oostblok. Die hebben overal maling aan.
 Ik heb zelf al vaker daar aan meegedaan, maar ben er wel achter dat doorrijden beter is voor mij. Ik val in slaap op de rechterbaan. Ook voor de Porsche is het beter. Hij begint pas echt goed te lopen als we 160 rijden. Maar heel triest dat je over het hoofd gezien wordt als je netjes rijdt. De chauffeurs van tegenwoordig komen helaas teveeluit het oostblok. Die hebben overal maling aan.03 jun 2010 21:06
917 schreef:Ik respecteer het rustige rijgedrag.Ik heb zelf al vaker daar aan meegedaan, maar ben er wel achter dat doorrijden beter is voor mij. Ik val in slaap op de rechterbaan. Ook voor de Porsche is het beter. Hij begint pas echt goed te lopen als we 160 rijden. Maar heel triest dat je over het hoofd gezien wordt als je netjes rijdt. De chauffeurs van tegenwoordig komen helaas teveeluit het oostblok. Die hebben overal maling aan.
Succes met de afwikkeling.
 En vaak mijdt ik de linkerbaan in de spits omwille van de bouwvakkersbusjes. Hoe leuk de P ook is, qua remmen is het niet meer van deze tijd en probeer ik te anticiperen door rustig te rijden en afstand te houden. Meer als met de leaser.
 En vaak mijdt ik de linkerbaan in de spits omwille van de bouwvakkersbusjes. Hoe leuk de P ook is, qua remmen is het niet meer van deze tijd en probeer ik te anticiperen door rustig te rijden en afstand te houden. Meer als met de leaser.03 jun 2010 21:22
 
			
		03 jun 2010 21:46
Mr.T schreef: Hoe leuk de P ook is, qua remmen is het niet meer van deze tijdl
03 jun 2010 21:51
 
			
		03 jun 2010 23:13
 
  
			
		03 jun 2010 23:15
wolf schreef:
Ding hoort beter te remmen dan 99% van die moderne meuk.
03 jun 2010 23:19
03 jun 2010 23:24
03 jun 2010 23:30
03 jun 2010 23:31
03 jun 2010 23:33
03 jun 2010 23:37
Jort schreef:964 C4
 
			
		03 jun 2010 23:41
 (kapotte was een 93'er C2 met minder dan een ton op de teller, betreffende MP auto was een '89er C4 met 260.000 op de teller en een schadeverleden...
 (kapotte was een 93'er C2 met minder dan een ton op de teller, betreffende MP auto was een '89er C4 met 260.000 op de teller en een schadeverleden...  )
 )04 jun 2010 7:37
04 jun 2010 7:43
 
 04 jun 2010 8:44
cabrio wim schreef:Denk dat dit ook weer te maken heeft met schijven er remblokken die erop zitten.
Maar weet een ding, remmen doet de mijne oudje als de beste.
En is inderdaad niet moeilijk om de boel te blokkeren.
04 jun 2010 9:03
Mr.T schreef:Toch staat de leaser veel sneller stil met ABS en remassistent.
 
  
			
		04 jun 2010 9:13
