Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: the SHARK is back!!!

06 jun 2010 11:33

jeetje wat een kanon...ziet er op de plaatjes bere strak uit...gaaf hoor.

06 jun 2010 12:58

+1 :!: Ziet er geweldig uit :!:

06 jun 2010 18:42

Super auto!

06 jun 2010 19:24

SUPER mooie auto :thumleft:

zo worden ze niet meer gemaakt door Porsche, of ze moeten met de Panamera coupé uitkomen!?

Veel plezier met dit mooie exemplaar, TOP

Grts,

Albert

06 jun 2010 20:19

Blijven erg indrukwekkende auto's, de 928 en dan zeker de GTS. Dus veel plezier ermee!

Kan mij alleen niet voorstellen dat de Boxster niet beviel?? :mrgreen:

07 jun 2010 8:00

Jurgen, op zich vond ik het open rijden best heel leuk, maar ik miste die power en het hele gevoel qua autorijden wat ik met de 928 had te veel. vandaar.

07 jun 2010 8:15

heb je een affaire met de mevrouw van het pompstation ofzo? Die miste je waarschijnlijk ook wel tijdens de Boxster periode :^:

Bij Shell zijn ze dolblij met je - ik las net dat er afgelopen weekend al twee nieuwe stations geopend zijn in Friesland :lol:

Afbeelding

07 jun 2010 16:34

Dat ziet er echt prachtig uit. Ik kan me voorstellen dat je aan het model verknocht bent. Ik neem aan dat het niet je dagelijkse auto is, hoeveel kilometer rij je ermee jaarlijks?

07 jun 2010 17:46

Die is al snel weg Ton.... in iedergeval veel plezier met je nieuwe Ride... en wellicht zie ik hem 5 sep. als ik als nog gekozen wordt door de notaris :mrgreen:

07 jun 2010 19:01

Dean schreef:Hoeveel km's heeft de auto gereden trouwens?

laat ik het erop houden dat ie net is ingereden :wink:

alfa male schreef:Dat ziet er echt prachtig uit. Ik kan me voorstellen dat je aan het model verknocht bent. Ik neem aan dat het niet je dagelijkse auto is, hoeveel kilometer rij je ermee jaarlijks?

Het is echt een hobby auto, dus met een 6-10k km houdt het wel op.
Daarmee is het eeuwige brandstofgezwets van enkelen ook van geen belang :wink:

Dimitri-Turbo schreef:Die is al snel weg Ton.... in iedergeval veel plezier met je nieuwe Ride... en wellicht zie ik hem 5 sep. als ik als nog gekozen wordt door de notaris :mrgreen:

Ik help het je hopen Dimi. Succes :salut:

07 jun 2010 21:30

Mooie bak hoor, lekkere kont by the way :mrgreen:
ziet er chique uit :cheers:

07 jun 2010 21:52

Afbeelding

08 jun 2010 23:10

Niet echt een nieuwtje meer voor de ingewijden maar toch ook langs deze weg nog even van harte Ton.
Zondag tijdens de vergadering maar eens uitgebreid bewonderen. Ben heel erg benieuwd.

08 jun 2010 23:17

Prachtig beest van een auto. Veel succes ermee !

12 jun 2010 17:23

Hallo Ton Veel Geluk en Vele Veilige kilometers met je mooie Dikke 928 GTS.
(Hein)

12 jun 2010 18:27

928GTS schreef:Jurgen, op zich vond ik het open rijden best heel leuk, maar ik miste die power en het hele gevoel qua autorijden wat ik met de 928 had te veel. vandaar.

als ik die foto's zie zo'n dikke bak begrijp ik dat ook wel, is toch een rijdend 80-er jaren monument, waar nu de citroen C1 en Polo's de boventoon voeren
Plaats een reactie