Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Mijn Porsche stelen is toch moeilijker dan ze dachten #%

08 jun 2010 21:51

THE MUD schreef:Nooit meer wegdoen die Porsche.........koesteren.
De auto heeft inmiddels wel bewezen hoe graag ze bij d'r baasje wil blijven :wink: .

Porsches zijn zeer aanhankelijk........... :drive:

08 jun 2010 22:55

Denk aan dit verhaal ....... en je weet direct waar je morgen op moet gaan stemmen. :salut:

09 jun 2010 9:27

Wow, wat een verhaal Alfred :!:

Hoop voor je dat het weer netjes wordt hersteld met weinig kosten voor jou.

09 jun 2010 9:29

Idd behoorlijk balen dit zeg.. Maar ik neem aan dat alle schade zonder sporen hersteld kan worden?

Sterkte ermee!

09 jun 2010 10:50

dit helpt ook wel denk ik

Afbeelding

09 jun 2010 12:15

foto's zien er lekker uit! echt zonde, hoop dat het tuig nog gevonden wordt!

09 jun 2010 12:20

haha. en anders heeft ds ze in 5 minuten vrij + een fikse schadevergoeding :ass:

09 jun 2010 12:35

917 schreef:Denk aan dit verhaal ....... en je weet direct waar je morgen op moet gaan stemmen. :salut:

Iets met VV erin zodat ze eindelijk een aangepakt worden of bedoel je iets links zodat ze eindelijk eens goed uitgelegd wordt dat ze dit soort dingen eigenlijk niet mogen doen?

09 jun 2010 15:15

Vervelend zeg...gelukkig stond de P er nog.

Satelliet tracking erin, in eigen garage of onder eigen carport, beveiligingscamera's erop met systeempje waarbij je smsje krijgt als er beweging wordt gedetecteerd(eventueel met direct zicht op wat er gaande is), en direct politienummer +alarmnummer onder sneltoets...

oh ja...honkbalknuppel onder het hoodkussen :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Justin op 09 jun 2010 15:26, in totaal 1 keer bewerkt.

09 jun 2010 15:22

maar als die gps beveiligingen schakel je uit met een stoor zender van 50 euro :evil:

09 jun 2010 15:27

Geldt wellicht niet voor alle inbraakpogingen, maar vermoed dat deze dief dat niet in zijn bezit had gezien de gebruikte technieken... :?
Wel erg vervelend dat er daar alweer iets op gevonden is...

09 jun 2010 15:41

ik denk dat iets wat ze zien zitten deze "amateur" wel afschrikt, dus zo'n stom ding op het stuur, of versnellingspook.
die dingen zijn ook makkleijk te verwijderen, helaas.

de echte als ze hem/haar willen hebben dan lukt dat toch wel.

09 jun 2010 17:04

@Rob,
ik weet niet of zo'n disklock er nu zo makkelijk is af te halen?

09 jun 2010 17:07

ja, zijn wel filmpjes van te zien op internet. schrikt gelegenheidsdieven wel af. helaas zijn er weinig gelegenheidsdieven die een auto stelen. wel die je airbag, tomtom of navi eruit komen slopen en dan helpt een disclock niet. en de profi's die jouw auto echt willen hebben, nemen hem toch wel mee.

de beste remedie is een hele goede verzekering...

09 jun 2010 17:18

ander slot, maar wel simpel open:
http://www.youtube.com/watch?v=J1QtoCDXyVs
http://www.youtube.com/watch?v=C2fUrS_Ejck

had vroeger zo'n in je chassis geboute Mul-T-Lock, en voelde me heel veilig. tot ik zag hoe simpel ze die open kregen... :cry:

09 jun 2010 18:31

Jasje Dasje schreef:Satelliet tracking erin, in eigen garage of onder eigen carport, beveiligingscamera's erop met systeempje waarbij je smsje krijgt als er beweging wordt gedetecteerd(eventueel met direct zicht op wat er gaande is), en direct politienummer +alarmnummer onder sneltoets...

Ik heb het al vaker geschreven ... gewoon goed verzekeren !

.. en dan maar hopen dat het niet bij 'n poging tot diefstal blijft, of dat de P later nog 'ns terug gevonden wordt :|

09 jun 2010 19:05

Jasje Dasje schreef:en direct politienummer +alarmnummer onder sneltoets...

"U spreekt met het automatisch antwoordapparaat van het 112 alarmnummer. Om u beter van dienst te zijn, hoort u straks een aantal keuzemogelijkheden. Wij verzoeken u om aan de lijn te blijven.
... er zijn nog 3 wachtenden voor u ...
... er zijn nog 2 wachtenden voor u ...
... er is nog 1 wachtende voor u ...
U hoort u de keuzemogelijkheden:
Om pizza's te bestellen, druk 1
Voor file informatie, druk 2
Voor de bioscooptips van dit weekend, druk 3
Voor aangifte van autodiefstal, kunt u zich op de eerstvolgende werkdag vanaf 9 uur melden bij de dichtstbijzijnde Read Shop, waar u het blauwe aangifte formulier B19 kunt invullen en in de daarvoor bestemde bus kunt deponeren.
Dank u wel, de verbinding wordt nu verbroken..."

:bang:

09 jun 2010 19:22

Vandaag een telefoontje van Hoogenboom (waar ook PC Rotterdam bij hoort) dat de verzekeraar (CB) akkoord is met de gehele reparatie van de Porsche :ba:
Ze gaan het complete stuurhuis vervangen, krijg een nieuw stuur, alle sloten worden vervangen en herstellen de grote kras en wat deukjes in de kofferbakdeksel. Al met al nog een flinke schadepost.
Hopelijk komen er geen elektrische problemen naar boven als ze het contact aanzetten daar ze met de accupolen zijn bezig geweest en naar ik aanneem ook met het alarm (sirene naast accu)

Gelukkig heb ik geen eigen risico en heeft het geen invloed op mijn no-claim (zat zo hoog dat ik nog steeds op 75% blijf)

@ Michel Vaillant, was even bij het Mercure hotel aan de Amstel (in mijn naïviteit dacht ik dat het wel kon, gewoon aan de straatkant parkeren :bang: )
Inmiddels mijn lesje geleerd en alleen nog maar op bewaakte parkeerplaatsen gaan staan.

09 jun 2010 19:58

Rustig stukje waar ze alle tijd hadden. Bijna geen verkeer wat er (dicht) langskomt en geen wandelaars. Volgende keer ergens anders horizontaal vergaderen :mrgreen:

09 jun 2010 21:44

Sjeesus wat een verhaal weer, gelukkig dat je hem nog hebt.
Meer blauw op straat??? ik weet niet waar ze het allemaal druk mee hebben, maar de meeste die op straat lopen zijn net van hun scooter af en hebben zelf ook wel door dat ze geen indruk maken op dit soort gespuis wat je auto wil jatten :twisted:
Wat een gezeik allemaal, zou je ze op heterdaad betrappen en er een paar het licht uit de ogen slaan kan je zelf nog brommen ook omdat dat tuig beter de weg weet dan wij.

Ik hoop dat je je auto weer snel in goede staat in je bezit heb, en ja dan toch maar weer proberen te gaan genieten.
Laatst bijgewerkt door Rene964c4 op 09 jun 2010 21:47, in totaal 1 keer bewerkt.

09 jun 2010 21:47

Rene, het ligt allemaal heel anders :^:

10 jun 2010 19:53

Maarten schreef:Iets met VV erin zodat ze eindelijk een aangepakt worden of bedoel je iets links zodat ze eindelijk eens goed uitgelegd wordt dat ze dit soort dingen eigenlijk niet mogen doen?

Het is iets met VV erin. En uiteraard geen links..... de promotors van de aardige toeristen. :twisted:

10 jun 2010 20:04

Wat een amateur eikels.

10 jun 2010 21:42

wolf schreef:Rene, het ligt allemaal heel anders :^:

was ik al bang voor 8)

10 jun 2010 21:48

Balen zeg! Kost allemaal weer onnodig tijd, geld en vooral frustatie! :evil:

Maar gelukkig heb je 'm nog...succes met de reparaties!
Plaats een reactie