Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
14 jun 2010 22:27
Zojuist mijn persoonlijke record driebergen-peize verbeterd (H) maar de motor ligt er, als alles goed gaat krijg ik hem inderdaad vrijdag terug, dan kan ik vrijdag avond alle aanbouw delen erop schroeven en de bak en uitlaat er tegen aan en dan verwacht ik m zaterdag te kunnen starten
14 jun 2010 22:43
Lijkt de Overtoom wel
15 jun 2010 0:11
haha ja t is heerlijk rustig op de weg....het is vrij uniek dat je in nederland 160 op de cruise kan rijden, ben bang dat dat vrijdag wel anders is.
de eigenaar van MH is echt een aardige vent, heb maar even kort met hem gebabbeld (ik ben niet zon praatjes maker) maar je merkt gelijk dat hij weet waar hij over praat, en dat hij niet van knoeierij houd. ik heb er 200% vertrouwen in dat ik een lekker blokkie van m terug krijg.
15 jun 2010 0:11
zo zie ik het graag, aanpakken die hap
15 jun 2010 2:03
Michel gaat sne!
Erg mooi dat je het probleem snel weet te tackelen.
Vergeet echter niet dat dit forum bijvoorbeeld ook gelezen kan worden door
Koos Spe en/of collega's (snelheid op cruise control)
15 jun 2010 7:45
Jasje Dasje schreef:Vergeet echter niet dat dit forum bijvoorbeeld ook gelezen kan worden door
ach wie zegt dat wat hij hier verteld waarheid is
15 jun 2010 7:46
repareren ze nou dat plofblok in 3 dagen of krijg je een ruilblok?
15 jun 2010 9:13
Michel R32T schreef:Na een week lang rondgebeld te hebben en mensen aan de lijn gehad te hebben die me een gebruikte motor voor de nieuwprijs willen verkopen heb ik toch maar besloten om deze week MH in peize te bellen en bij hun een kompleet ruilblok aan te schaffen.
Een ruilblok, een nieuw blok dus...
15 jun 2010 11:42
rob964.c4 schreef:Jasje Dasje schreef:Vergeet echter niet dat dit forum bijvoorbeeld ook gelezen kan worden door
ach wie zegt dat wat hij hier verteld waarheid is
Precies!
Zo'n overtreding moet worden vastgesteld door ambtenaar in f.. etc., met geijkte apparatuur etc.
Vreemde benadering JD, maar je bent zeker niet de enige die dit soort dingen gelooft.
15 jun 2010 11:46
hmm, weer wat geleerd. Het erkennen van een wettelijke overtreding op een forum, kan/wordt dus niet in je nadeel gebruikt?
In dat geval....

(indien Mr. Spe en/of collega's toch meelezen: Ik rijd altijd maximaal 120 in Nederland
in zijn 2e versnelling, daarna trek ik veelal stevig door...
15 jun 2010 12:55
Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ik daar ooit wat van zal horen van justitie.....voor het zelfde geld klopt mn teller niet, of zit ik inderdaad maar wat uit mijn nek te zwetsen.
Bovendien staat internet vol met mannen met stoere verhalen

zometeen maar eens 30liter koelvloeistof en 10liter olie mee laten komen...die waardes ben ik helemaal niet gewend
15 jun 2010 13:07
Hoe gaat een 996 eigenlijk om met lege kats?
Ze zitten beide vol met olie, en ik denk ook dat er de nodige stukken metaal in zitten dus denk dat ik beter af ben als ik ze helemaal leeg maak....
15 jun 2010 16:57
anders hebje n rijdende tamboerijn, wordt je humeur ook niet beter van
Gewoon meteen alles goed doen, scheelt je straks een hoop gedoe
16 jun 2010 17:44
Altijd 120 waar het 120 mag. Maar soms ook meer dan 200, als het even kan.
17 jun 2010 1:02
bij de motor was het altijd de maximumsnelheid per wiel, maar met de auto ben ik bang dat het iets te veel van het goede zal worden bij die redenatie
18 jun 2010 10:47
dat is inderdaad een goeie om te onthouden

naast de autos heb ik ook nog de brommer

Vandaag gaat een lange dag worden. ik kan pas rond een uur of 7 mijn motor gaan halen, dan moet ik hem nog helemaal opbouwen zodat hij inbouw klaar is voor in de auto, en dat wordt nog wel een beetje puzzelen
19 jun 2010 2:56
Zo, de motor is inmiddels weer terug bij mij. versnellingsbak zit erachter, inlaatspruistuk en kabelboom zit er weer op, eigenlijk alleen morgen de uitlaten nog en dan inbouwen, en dan maar hopen dat alles goed gaat verder
19 jun 2010 11:16
komt er straks toch nog een class action lawsuit.. we wachten af...
19 jun 2010 14:16
Porsche obtained a good profit with the reman engines. They found a fantastic source to obtain benefits from all people who suffered an egine failure out of warranty. The list is too long
19 jun 2010 17:16
Het feit dat MH blijkbaar zo routineus, d.w.z. op basis van veel ervaring, blokken van de 996 - en derivaten

- reviseert, is best een verrassing voor mij.
Dacht dat ik de ontwikkeling op dit gebied wel volgde maar wist eigenlijk alleen van complete motorvervanging, in NL.
Goede ontwikkeling
Niet dat dit vaak aan de orde is, maar voor geval dat ...
Laatst bijgewerkt door
Paul II op 22 jun 2010 17:50, in totaal 1 keer bewerkt.
19 jun 2010 18:26
zo motortje loopt....zometeen na het eten nog even wat platen aan de onderkant monteren en dan een proefritje makne
19 jun 2010 19:15
ben wel benieuwd hoeveel je nu kwijt was voor dit "geintje"...