Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
26 jun 2010 13:47
Nog niet klaar?........
26 jun 2010 15:35
Hij is wel erg langzaam vandaag , zal wel door de hitte komen.
26 jun 2010 18:45
haha
Om half 2 voor t eerst gestart om te kijken of hij nu wel goed liep. half 3 reed ik m naar buiten.
Loopt als een zonnetje, Co en lambda waardes en HC (onverbrande benzine) zijn helemaal perfect.
Geen rare lampjes meer die branden, en heb zowaar mijn eerste normale porsche kilometers gemaakt. omdat ik t toch naar mijn zin had heb ik net ff de poetsmachine er overheen getrokken (niet heel uitgebreid, maar puur even zodat hij er knap bij staat) nu laat ik hem even afkoelen en zometeen nog ff olie en koelvloeistof precies op peil brengen, en dan heb ik er vrede mee.
26 jun 2010 20:00
Foto's!
26 jun 2010 20:35
goed gedaan man! geniet ervan.
26 jun 2010 23:24
Mooi verhaal om te lezen zo en alle respect voor de uitdaging die je overwonnen hebt. Heel veel mooie kilometers gewenst.
27 jun 2010 0:40
Rap sleutelwerk, veel rijplezier!
27 jun 2010 9:22
knap werk

moet je wel verstand van hebben....
Mooie project die afgerond lijkt te zijn.... hoop voor je dat je er fijne, probleemloze km's mee gaat maken.
27 jun 2010 14:36
Probleem met de motor was dat 2uitlaat kleppen niet goed afdichten......

Die wielen moet nog echt wat aan gebeuren, maar moet dan eerst even een reserve setje op de kop tikken.
27 jun 2010 16:08
Staat er knap bij hoor! Welke kleur is het?
27 jun 2010 16:34
Thanks

LA3Z Oceanblue is dat volgens mij.
27 jun 2010 17:15
Mooie wagen en dito kleur

Volgens mij heeft Ricky ook zo´n kleur maar heeft hij dan een 996 Cabrio... (met hele dikke velgen)
27 jun 2010 19:27
De 996 staat er weer mooi bij!

Maargoed, de auto had duidelijk voldoende potentie anders begin je niet aan zo'n klus. Veel plezier!
27 jun 2010 20:53

goed gedaan jongen! Veel plezier ermee.
28 jun 2010 10:44
Zojuist mijn Durametric diagnose software binnengekregen, zitten alleen nog 2 storingen in van de lambda sensoren...had ik eigenlijk wel een beetje verwacht want die dingen kunnen niet tegen olie
28 jun 2010 14:10
Ik zou zeggen: even naar de Oosterburen om ze schoon te branden
28 jun 2010 14:20
Strakke wagen hoor, vindt die velgen best OK.
28 jun 2010 14:36
Wat zijn de beste opties voor een sportuitlaat? ik moet zeggen dat die demper bypass die je heel veel ziet best wel aantrekkelijk is en redelijk goed klinkt (al klinken ze lang niet allemaal hetzelfde) heeft iemand een idee met welke diameter pijp ze dat doen?
28 jun 2010 15:25
Waar blijft M a r c met de tip?
28 jun 2010 23:47
en wat is een italian tune up?
Ik ga eerst die bypass proberen. als dat niks is koop ik wel een goeie uitlaat
28 jun 2010 23:58
Michel R32T schreef:Wat zijn de beste opties voor een sportuitlaat? ik moet zeggen dat die demper bypass die je heel veel ziet best wel aantrekkelijk is en redelijk goed klinkt (al klinken ze lang niet allemaal hetzelfde) heeft iemand een idee met welke diameter pijp ze dat doen?
fabspeed van marc
29 jun 2010 0:31
gast schreef:Michel R32T schreef:en wat is een italian tune up?
Moet je Wolf vragen

zou ik niet doen met een halfgereviseerde waterkoker
29 jun 2010 0:47
Bij 964 is bypass gewoon buis i.p.v. primaire en secundaire demper. M.a.w. als dempers losse delen zijn even opmeten alles en bijvoorbeeld op maat lassen zelf of bij een (internet) bedrijfje laten doen. Je kan de bypass pipes (ook voor de 996 neem ik aan) ook gewoon bij onderdelen leverancier kopen.
Wil je een adresje waar ze de juiste buizen(rvs) voor je hebben die je nodig hebt voor het zelf maken van de bypass pipes, kan je me even een pm sturen. Dit adresje kan hem ook voor je in elkaar lassen als je alle maten/ontwerp geeft (denk dat jij deze adresjes ook wel hebt).
29 jun 2010 3:48
Adresjes voor RVS heb ik inderdaad wel.
ik kom nu alleen wel een beetje van een koude kermis thuis.......
Ik had eigenlijk verwacht dat deze auto juist op hoge snelheid in zijn element was, maar ik vind m bij 200+ eigenlijk maar onzeker aanvoelen, ik heb hem nog doorgetrokken tot 254 en toen ben ik echt maar gestopt, mn bus ligt nog strakker bij 220+
Ik zal van de week wel eens naar de uitlijning kijken, het lijkt achter weg te komen, hij voelt onzeker aan in zn kont
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.