Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
02 jul 2010 13:47
- You have sex 15 times a day?
- Yes
- With all your 15 wives?
- Yes because there is no god but allah!
Moet ik ook eens thuis zeggen! Schat we gaan ff wippen want er is geen good behalve allah!
02 jul 2010 15:06
wat een onzin zeg, vind t niet gek dat die mensen allemaal in god geloven als ze dit ook geloven. hij slaapt niet, 15x per dag sex, werkt niet omdat hij te sterk is(

) en drinkt gesmolten boter

is er wel op achteruit gegaan trouwens. zn pa had 840pk, en hij maar 260pk, de nieuwe cayenne v6 heeft er zelfs meer
06 jul 2010 8:41
Even googlen op 2204355 en dan klikken op 'Ik doe een gok'--> grappig
07 jul 2010 15:06
Namens m'n collega's erg bedankt...
07 jul 2010 16:57
Brengt wel wat TV beelden van vroegah terug. Maareuhh was't geen katten vreter????
07 jul 2010 17:42
Wimpie77 schreef:- You have sex 15 times a day?
- Yes
- With all your 15 wives?
- Yes because there is no god but allah!
Moet ik ook eens thuis zeggen! Schat we gaan ff wippen want er is geen good behalve allah!
Loop ik vorige week in Den Helder met aan iedere arm een vrouw ( Hillie & Bianca haar vriendin) die mee was op een vakantietje daar.

Zeg ik zo tegen haar vriendin : Jouw zoon is lam (een aantal op het forum kennen Djago) kijkt ze me aan en zeg ik erover heen : ik ben niet gelovig dus vanavond .................. & de hele week
08 jul 2010 9:25
Om het medisch onderzoek naar kleine penissen in Nederland te doen slagen, vragen we aan alle Nederlandse mannen met een penis in erectie kleiner dan 10 cm, om zich kenbaar te maken.
Dit kan u doen door een oranje vlaggetje of sjaaltje aan uw voertuig te bevestigen. Indien u hier niet over beschikt is een oranje t-shirt of pruik ook goed.
Wij danken u vriendelijk voor uw medewerking!
08 jul 2010 11:26
.. de knuppel in het hoenderhok
08 jul 2010 11:41
Tegenwoordig onderzoeken ze alles, vond het toch belangrijk dat voor zo'n belangrijk onderzoek zoveel mogelijk Nederlanders op de hoogte waren.
Het is me trouwens opgevallen dat er echt ontzettende veel Nederlanders deelnemen aan dit onderzoek.
08 jul 2010 12:25
Beplakken

Het grappige is dat ik dit heb doorgekregen van een Nederlandse leverancier.
09 jul 2010 13:53
Ik neem aan dat je het hebt over het rijden...
09 jul 2010 17:48
Het was voor mij een "sport" in Amsterdam bij tramhaltes op de middenweg(
20 jaar geleden) .ik pas nu wel op ....voor je het weet achtervolgt een 9 mm je
19 jul 2010 20:00
Ze zeggen dat vrouwen niet kunnen parkeren.........
deze wel
21 jul 2010 11:17
beetje op of ms over het randje, maar wel leuk:
Een Boeing 737 heeft motorproblemen.
De piloot waarschuwt de passagiers zich gereed te maken voor een noodlanding.
Een schone Française grijpt haar handtas en begint verwoedt haar make-up bij te werken.
De Arabische dame naast haar kijkt haar verbaasd aan en vraagt haar waarom ze dit doet.
De schone Française antwoordt:
Ze redden altijd de mooiste als eerste!
Vlug pakt de Arabische dame haar handtas en haalt al haar gouden sierraden eruit en doet ze 1 voor 1 om.
De Afrikaanse naast haar kijkt haar verbaasd aan en vraagt haar waarom ze dit doet.
De Arabische dame antwoordt:
Ze redden altijd de rijkste als eerste!
Hierop gaat de Afrikaanse staan doet haar slip uit, rok omhoog en gaat voorover gebogen met haar billen voor het raampje staan.
De Française en de Arabische kijken haar verbaasd aan en vragen haar waarom ze dit doet.
De Afrikaanse antwoordt:
Ze zoeken de zwarte doos altijd het eerst!
21 jul 2010 15:21
Bijna over het randje
21 jul 2010 15:53
jajajaja, ik laat me hier van mijn goede kant zien
21 jul 2010 20:35
er zijn nu zelfs moto's met een "zwarte doos"

Om het rijgedrag van motorrijders beter te kunnen controleren, zal men iedere moto met een hoog snelheidsvermogen uitrusten met een “zwarte doos”.
22 jul 2010 15:18
Vast en zeker een uitlokteam van wegmisbuikers om meer mensen te kunnen betrappen op bumperkleven