Want? Lees voorgaande posts, staat voldoende inhoud in lijkt me.
Daarnaast: Noem één punt waarop de 3e generatie iPhone van Apple beter is dan de Desire. Volgens mij zijn ze namelijk op elk punt gelijk, of is de Desire beter, waarmee de Desire als geheel beter is. Enige uitzondering is de merknaam, maar daar betalen we niet voor natuurlijk
sandelow schreef:Want? Lees voorgaande posts, staat voldoende inhoud in lijkt me.
Daarnaast: Noem één punt waarop de 3e generatie iPhone van Apple beter is dan de Desire. Volgens mij zijn ze namelijk op elk punt gelijk, of is de Desire beter, waarmee de Desire als geheel beter is. Enige uitzondering is de merknaam, maar daar betalen we niet voor natuurlijk
Moet voor m'n pa ook een nieuw toestel uitzoeken. Wat ik nog niet heb kunnen vinden is of TomTom al beschikbaar is voorde desire (android)? Iemand hier een idee van?
De TomTOm versie voor Android is Cygic. Voor 59 € heb je heel Europa met POI's zoals de snelheids controles. http://www.sygic.com/ Navigeren buiten NL gaat in de papieren lopen als je Google Maps gebruikt ivm data verbuik.
Hey Wolfman, de vraag wordt gesteld voor een HTC Desire. Google Maps is alles behalve traag op de Desire. Ik weet dat tie op de Appel spraak niet ondersteunt en daar zal die ook wel wat trager zijn. Google Maps navigatie vind ik zelfs beter dan Cygic als ik kijk naar de basis functies.
Oh ja het probleem met de Apple 4 is opgelost. Gewoon een ovenwant gebruiken tijdens het bellen.
Met alle respect voor die andere software, is er geen versie van tt die geschikt is voor android? Hij is tt gewend en ik weet dat ie zich gaat ergeren als dingen niet werken zoals hij het wil. Heb zelf ook navigatiesoftware van iGo geprobeerd op m'n Diamond maar toch weer terug geswitcht naar tt.