Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
30 jun 2010 23:43
Roenkie bedankt ...
Zojuist de aflevering via 'jouw' link bekeken:
BRILJANT
Volgende week natuurlijk de nieuwe Boxster

bekijken.
Prima serie, altijd Britse humor!
01 jul 2010 1:46
1e 30 minuten gewoon goed, laatste 30 min waardeloos, gewoon vulling.......
01 jul 2010 9:09
Ik zat al snel te zappen. Heb het einde van The Getaway nog kunnen zien van mijn favoriete regisseur Sam Peckinpah.
12 jul 2010 19:30
Weer een P in de
3e Aflevering: dit keer de panamera vs. een maserati en een AM
13 jul 2010 12:12
En ze vonden hem lelijk, maar over smaak valt niet te twisten. Debiel commentaar over de Pan Tur, je zou rocket scientist moeten zijn om de knoppen te bedienen. Onzin natuurlijk, als autojournalist op mavo-niveau blijk je het ook te kunnen. Het motorgeluid viel tegen, maar in ieder geval is de Pan Tur het snelst van de drie.
13 jul 2010 13:27
Zoals bij TG gebruikelijk is zijn de statements een beetje over de top maar ik kon me wel vinden in de conclusies dat:
1. hij de minst mooie is van de drie.... pfff wat is die AM mooi zeg!
2. de andere 2 beter klinken, net als de Gran Turismo klinkt de Quatroporte erg bruut
3. volgens de mannen rijdt de Panamera wel waanzinnig goed, daar heb ik helaas nog geen ervaring mee
13 jul 2010 18:10
AM is erg mooi, maar die Maserati kan je ook niet erg lelijk noemen.
Aanstaande zondag in de nieuwe aflevering de 911 turbo cabrio, eens kijken wat ze daar van vinden..
19 jul 2010 14:30
Ronaldo schreef:AM is erg mooi, maar die Maserati kan je ook niet erg lelijk noemen.
Nog over de aflevering van verleden week: na het nog eens bekijken van de beelden van de AM Rapide kunnen de looks van deze auto mij toch niet zo bekoren. Het lijkt wel een uitgerekte DB9 waarvan de verhoudingen niet meer kloppen. En daarbij, de DB9 en Vantage zijn zondermin fraai te noemen, maar de vormen beginne te vervelen, de modellen zijn niet meer zo fris.
De Panamera daarentegen is nieuw en IMHO toch wel de mooiste van de drie. En hij rijdt nog het beste ook.
19 jul 2010 19:15
GerbenJ schreef:En daarbij, de DB9 en Vantage zijn zondermin fraai te noemen, maar de vormen beginne te vervelen, de modellen zijn niet meer zo fris.
De Panamera daarentegen is nieuw en IMHO toch wel de mooiste van de drie. En hij rijdt nog het beste ook.
ik vind de PAN veel lijken op
deze 411 maar is daarom niet lelijk zoals de heren van TG ons willen doen geloven.
19 jul 2010 21:37
Van de B-stijl naar achter vind ik de Pana niet mooi nee. Maar toch blijkt hij wel weer de snelste te zijn, precies wat je verwacht van Porsche
20 jul 2010 11:12
heb de rapide in het echt gezien, en moest goed kijken om te zien dat het een 4 deurs was. Ik keek ernaar en dacht, er klopt iets niet aan die auto. Van de zijkant bekeken vind ik het absoluut geen mooie wagen. De panamera vind ik sowieso een gedrocht en de maserati is om te smullen
25 jul 2010 22:32
Net in Topgear een mooi item over Senna.
Had kippevel bij het zien van de beelden.
25 jul 2010 22:56
Ook de Porsche fiets was geweldig
25 jul 2010 23:18
Doe mij Cameron Diaz maar!!!!
26 jul 2010 0:57
weet je het zeker ?

26 jul 2010 10:20
Gert schreef:Net in Topgear een mooi item over Senna.
+1
26 jul 2010 12:32
inderdaad mooie beelden van senna, ook mooi de tegengesteldheid.
Over de baan rennen om een gecrashte collega te helpen, maar ook Prost van de baan kegelen om het kampioenschap te behalen.
ook bizar, die snelheidsmeter van de veyron, de toename in snelheid boven de 200, onwerkelijk
26 jul 2010 14:13
Voor als je het gemist hebt:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1053871 ... ibute.html
27 jul 2010 15:23
Je bent niet de enige! Zonder emoties en kippenvel kan ik nooit naar beelden van Senna kijken. Die man was echt een held! Ik vond het echt een prachtig stukje zo in TopGear. Natuurlijk altijd te kort, kan wel uren kijken naar stukjes uit races, dingen die oud-coureurs over hem zeggen, interviews met hem, alles!!
27 jul 2010 15:39
Ze zijn bezig met een film over zijn leven, ben eens benieuwd wat dat wordt.
http://www.imdb.com/title/tt1424432/Ze zouden originele beelden verwerken in de film.
27 jul 2010 19:20
dannyl schreef:weet je het zeker ?
Absoluut! Mooie dame, ook zonder plamuur.
27 jul 2010 19:45

Ben net in dit boek aan het lezen.
26 nov 2010 22:38
Nu op Veronica de 944.