Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 4

22 jul 2010 23:14

Wat een ongelooflijk mooie strakke klok... kwijlll

22 jul 2010 23:58

Geen idee wat zuks kost maar dat is wel wat voor ilpoto.........

Re: Klokkies: Haute Horlogerie op TV vanavond

22 jul 2010 23:59

Paul II schreef:Ieder zijn smaak.

Vind Rolex een smakeloos horloge, vaak lelijk hangend aan de pols ipv er op liggend en dat vergrootglas over de datum spuuglelijk.
Dat klokkie wat de Aziaat scoorde, hard blauwe wijzerplaat icm geel goud: stijlvol, NOT.
Heb de indruk dat R. voor velen de indruk geeft van duur horloge en dat mensen er daarom mee gezien willen worden, mooi of lelijk ondergeschikt.

Shit, ik ben een loser. Ik vind Rolexen mooi.
Nee, als je in het laatste type Porsche rijdt dan denken de mensen vast niet dat je geld te veel hebt. :roll:
Sommige dingen voelen gewoon heerlijk aan :!: :idea:

23 jul 2010 7:46

List 3000. Maar voorlopig wachtlijst dus als je er een wil kopen dan ben je aangewezen op de grijze markt!

23 jul 2010 7:52

of op Maarten... :lol:

23 jul 2010 7:57

Op ebay heet ik anders 8)

23 jul 2010 8:02

Heer Olivier? :^:

23 jul 2010 8:03

Zoiets :res:

23 jul 2010 8:11

Is die rand/lunette draaibaar? Ik hoop het voor je, want anders zittie er niet recht op...

23 jul 2010 8:13

Vast wel. Heb hem echt 5 minuten uit de doos gehaald om foto's te maken. Staat nu weer in de kast (met 3 dozen eromheen).

Re: Klokkies: Haute Horlogerie op TV vanavond

23 jul 2010 9:34

Rad911 schreef:
Paul II schreef:Ieder zijn smaak.

Vind Rolex een smakeloos horloge, vaak lelijk hangend aan de pols ipv er op liggend en dat vergrootglas over de datum spuuglelijk.
Dat klokkie wat de Aziaat scoorde, hard blauwe wijzerplaat icm geel goud: stijlvol, NOT.
Heb de indruk dat R. voor velen de indruk geeft van duur horloge en dat mensen er daarom mee gezien willen worden, mooi of lelijk ondergeschikt.

Shit, ik ben een loser. Ik vind Rolexen mooi.
Nee, als je in het laatste type Porsche rijdt dan denken de mensen vast niet dat je geld te veel hebt. :roll:
Sommige dingen voelen gewoon heerlijk aan :!: :idea:

Mening, smaak en indruk zeggen iets over degene die ze heeft, niet over het onderwerp ervan. ;)

23 jul 2010 9:41

Meestal die ze niet heeft. :wink:

23 jul 2010 10:10

@Radboud: loser <---> Rolex :?: :roll:
Wat mij betreft uitsluitend smaak, niks losers/winners 8)
Als het jou heerlijk voelt: :thumleft: natuurlijk :!:

Wat betreft de opm. over nieuwste type: rijden het niet zodat mensen denken dat we geld hebben.
Net als héél velen vinden we het wel een heel begeerlijke :!: :wink:

23 jul 2010 10:23

M a r c schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Breitling Super-Ocean? Vindt die best mooi/strak, zonder al teveel opsmuk en betaalbaar.

Deze?
Afbeelding

Sportief en zeker gaaf, maar ik vind de Heritage nog steeds mooier...

23 jul 2010 10:37

Komt meer tot zijn recht op deze foto IMHO

Afbeelding

23 jul 2010 10:40

Getoonde Tudor is erg mooi. Sommige Rolexen zijn ook mooi (vind ik) bijvoorbeeld die groene van Rad.

Breitlings vind ik over het algemeen nogal schreeuwerig. De nieuwe Super Ocean niet, zou ik best om mijn pols willen hebben, maar dan niet met geel, zijn toch ook in andere kleuren leverbaar.

23 jul 2010 10:42

schitterend! héél mooi horloge Maarten gefeliciteerd :thumleft:

gelukkig staat deze lunette wél recht... :mrgreen:

23 jul 2010 11:03

Paul II schreef:Komt meer tot zijn recht op deze foto IMHO

+1. Probleem is alleen dat ik 1) niet kan fotograferen, 2) dat horloges fotograferen erg moeilijk is en 3) dat ik al 3/4e van de foto's kan deleten om tot dit resultaat te komen :mrgreen: :salut: .

De website van Tudor is overigens super (zeker voor Porsche liefhebber!)! *klik*.

23 jul 2010 11:13

Hans Luna schreef:
M a r c schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Breitling Super-Ocean? Vindt die best mooi/strak, zonder al teveel opsmuk en betaalbaar.

Sportief en zeker gaaf, maar ik vind de Heritage nog steeds mooier...

Idem! ;)

Paul II schreef:Komt meer tot zijn recht op deze foto IMHO

Duidelijk voorbeeld van hoe verschillende foto's hetzelfde object totaal anders kunnen weergeven. Op deze foto vind ik de Tudor wél mooi. Ben benieuwd wat de meest representatieve weergave is ;).

23 jul 2010 11:54

@Maarten; onafhankelijk van de kwaliteit van je foto; errug gave klok! ik ben jaloers!

23 jul 2010 15:28

Maarten schreef:+1. Probleem is alleen dat ik ...

Een linkje leggen naar een goede foto op een website is een hele snelle optie met goed resultaat :D

23 jul 2010 22:07

Afbeelding

Een Serieuze vraag : een vriend van mij heeft van zijn sportmasseur een rode Breitling-Bentley voor zijn verjaardag gehad.... Tuurlijk moet het een nepper zijn als ik de prijzen google :bang:

Eigenaar vond het regelmatig stoppen als hij hem niet droeg irritant :shock:

Hoe zie je of het een echte of een nepper is :?:

Er stond geen nr of zoiets op, maar was werkelijk heel mooi met een leren band :thumleft:Heeft geen batterij en kan niet opgewonden worden :lol:

Ik zelf denk iets met gewicht van dat apperaat 8) Was wel zwaar.

:popcorn:

23 jul 2010 22:39

Rodger that! schreef:Eigenaar vond het regelmatig stoppen als hij hem niet droeg irritant :shock:

Rodger that! schreef:Heeft geen batterij en kan niet opgewonden worden :lol:

Komt omdat het een automaat is. Die zijn energie haalt uit beweging. Dus als je hem niet draagt/beweegt, staat hij na een tijdje stil... Als je hem dan weer even heen en weer schudt, om je pols doet, tijd/datum goed zet loopt hij weer. Als je idd meerdere horloges hebt kan dat irritant zijn. Heb je oplossingen voor overigens.

Rodger that! schreef:Hoe zie je of het een echte of een nepper is :?:

a. wat doet de masseur allemaal bij je vriend? :^:
b. door een juwelier naar laten kijken
c. open maken en een fotootje plaatsen

overigens - ik vind het een lelijke klok. Beetje opzichtig... :wink:

Rode Breitling for Bentley: de linker kost 6750 euro. De rechter 9550 euro. You do the math...

Afbeelding Afbeelding

Die Super Ocean in geel wel erg stoer overigens.

23 jul 2010 22:55

horn schreef:
Rodger that! schreef:Heeft geen batterij en kan niet opgewonden worden :lol:

Komt omdat het een automaat is. Die zijn energie haalt uit beweging. Dus als je hem niet draagt/beweegt, staat hij na een tijdje stil... Als je hem dan weer even heen en weer schudt, om je pols doet, tijd/datum goed zet loopt hij weer.

Mijn niet-neppr P. Design - denk ik :oops: :lol: - kan je ook gewoon opwinden hoor na 1,5 dag stil liggen :idea:

Maar opvallend zwaar is deze inderdaad ook niet :mrgreen:

23 jul 2010 23:04

Mijn echte IWC Portugieser Rattrapante moet je ook weer opwinden als hij een dag of 3 stil gelegen heeft. Het feit dat Rodger That aangeeft dat er geen batterij in zit en dat hij niet kan worden opgewonden, doet mij tot deze conclusie komen...
Gesloten onderwerp