| Auteur | Bericht | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________Nu al kapot?   Coole avatar Life is too short to drive boring cars

| 

| 23 jul 2010 22:30 | 

| 

|  | 

| pat69 
					992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)010   |   Re: Vaarwel ex, welkom?Lang over gedaan? Ondanks de parkeerpiepers  

| 

| 24 jul 2010 12:41 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   |   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________Heb je zo'n lange oprijlaan  944 Type I USA '83   Targa
 Antraciet zwart metalic (RR)
 Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................

| 

| 24 jul 2010 12:44 | 

| 

|  | 

| D.D. 
					Op zoek naar...Noordwijk aan zee   |   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________Zal ik nog reageren? Het rijdt iedergeval als een tierelier..( en parkeert ook erg easy)   HOOTERS.....;)

| 

| 24 jul 2010 17:26 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   | _________________________________________  Re: Vaarwel ex, welkom?Life is too short to drive boring cars

| 

| 24 jul 2010 18:38 | 

| 

|  | 

| Wouter 
					ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem   |   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________Wat een lekkere   It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.

| 

| 24 jul 2010 18:39 | 

| 

|  | 

| Wimpie77 

|   Re: Vaarwel ex, welkom?Ben tegenwoordig vaak in Noordwijk te vinden. Kijken of ik haar een keer tegen kom!_________________________________________ * * *

| 

| 24 jul 2010 20:28 | 

| 

|  | 

| D.D. 
					Op zoek naar...Noordwijk aan zee   |   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________denk dat ik vaker in Amstelveen ben......daar zit een van mijn fillialen....    ( kostverlorenhof) en in Uithoorn ( amstelplein ) Alleen ik kom daar met mijn bedrijfs voiture....HOOTERS.....;)

| 

| 24 jul 2010 23:33 | 

| 

|  | 

| Wimpie77 

|   Re: Vaarwel ex, welkom?Wat voor filiaal?_________________________________________Ik heb jaren het Kostverlorenhof afgesloten en op zondagochtend weer geopend.. Beveiliging...
 * * *

| 

| 24 jul 2010 23:46 | 

| 

|  | 

| D.D. 
					Op zoek naar...Noordwijk aan zee   |   Re: Vaarwel ex, welkom?brood.......(Van Maanen)_________________________________________ HOOTERS.....;)

| 

| 25 jul 2010 0:03 | 

| 

|  | 

| D.D. 
					Op zoek naar...Noordwijk aan zee   | _________________________________________  Re: Vaarwel ex, welkom?HOOTERS.....;)

| 

| 25 jul 2010 0:09 | 

| 

|  | 

| Rodger that! 
					Veghel   |   Re: Vaarwel ex, welkom?KWIJL _________________________________________   944 Type I USA '83   Targa
 Antraciet zwart metalic (RR)
 Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................

| 

| 25 jul 2010 0:12 | 

| 

|  | 

| Wimpie77 

|   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________Moest ik altijd speciaal brood halen voor mijn moeder... Erg druk altijd!* * *

| 

| 25 jul 2010 0:21 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Vaarwel ex, welkom?Peter mooie wagen     , ben jij stiekem familie van van Maanen dan ?

| 

| 25 jul 2010 9:59 | 

| 

|  | 

| D.D. 
					Op zoek naar...Noordwijk aan zee   |   Re: Vaarwel ex, welkom?_________________________________________Nope, ben regiomanager bij de firma, heb mijn centjes al in een vorige carriere verdient. Heb een hele leuke werkgever en een ontspannen leven.  HOOTERS.....;)

| 

| 25 jul 2010 10:19 | 

| 

|  | 

| Richard 
					ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex  996 4SLeiderdorp   |   Re: Vaarwel ex, welkom?ik zeg toppie gedaan   

| 

| 25 jul 2010 10:31 | 

| 

|  | 

| Tikmans 
					993 cabrio   |   Re: Vaarwel ex, welkom?Wat een fraaie bak, gefeliciteerd. Kijk tijdens het bruut wegstuiven wel een beetje uit met die slippers..   

| 

| 26 jul 2010 23:08 | 

| 

|  |