Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 4

25 jul 2010 8:48

Nier verkeerd Arjen.
Maar voor die prijs zou ik een ander horloge kopen.

25 jul 2010 10:42

Welk geld? Die 10.000 CHF? :^: :twisted:

25 jul 2010 10:54

ASW schreef:Wat vinden jullie?

Om te zien zou het zo maar een Casio kunnen zijn. Ik vind 'm een beetje grof en die zwarte wijzerplaat spreekt me ook niet aan. Maar iedere sjaak zijn eigen smaak.

25 jul 2010 11:09

Op zich ook wel een beetje beperkt als je hem enkel kan dragen als je op je Portugese Yacht-Club bent.

25 jul 2010 11:53

Rodger that! schreef:A) zijn onderlichaam masseren :mrgreen:

B) optie :oops:

C) Achterkant zag er zeer bewerkt uit (Is zo'n klokkie makkelijk open te lepelen) :?:

Het wijzerblad is in mooi vlammend rood ,de buitenzijde is zilverachtig of zoiets :roll:

Het is voor Djago mijn rolstoelmaatje die enkele hier wel kennen :thumleft:

Ik heb een nep Breitling Montbrilliant Automatic liggen, die is voor een leek ook niet van echt te onderscheiden. Gekocht voor 20 euro op de Bund in Shanghai/China.... Vaak is een nepper te herkennen aan niet bestaande kleurencombinatie's in de wijzerplaat, afwijkende secondewijzer (hoort dan bijvoorbeeld weer bij een andere versie) of een té hoog bling gehalte...

Nep maar toch gedetailleerd:

Afbeelding Afbeelding

25 jul 2010 12:19

Hans Luna schreef:
M a r c schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Breitling Super-Ocean? Vindt die best mooi/strak, zonder al teveel opsmuk en betaalbaar.

Deze?
Afbeelding

Sportief en zeker gaaf, maar ik vind de Heritage nog steeds mooier...

Daarom heb ik inmiddels een (échte) Breitling Superocean Heritage (38mm) gekocht met zwarte wijzerplaat :cheers:

Afbeelding

25 jul 2010 14:35

Marc :thumleft:
Prachtig en met de juiste band! Staat ook boven op mijn lijstje.

25 jul 2010 20:45

Dank voor jullie reacties! Vlak nadat ik bij jou vertrok (Erick) ging ik nog even langs Aalbers en werd ik erop gewezen dat deze eind volgende maand binnenkomt. Wil mezelf in oktober als ik geslaagd ben (ga ik vanuit) trakteren. Zit hard te denken aan deze:
Afbeelding
of
Afbeelding

Heb nog even de tijd :)

25 jul 2010 21:38

Arjen, dat is best een fraaie Rolex, beetje druk wel.
Kende deze niet en wil daarom mijn recent geuitte mening over R. wat bijstellen :wink:

Wat echt opvallend is dat ik je wilde wijzen op een andere IWC dan de Yacht versie die je toonde, deze dus :!: :P

Is wel wat duurder, komt door de 7 dagen gangreserve, maar hele fraaie tijdloze klok.

Had 2 dagen terug tegen Annelies gezegd dat ze deze in gedachten mag houden als ik nog eens ergens voor slaag 8)

25 jul 2010 22:16

Mooi horloge Arjen!
Was gezellig zaterdag en goed dat jij en O. even hebben kunnen kennismaken. :wink:
Laatst bijgewerkt door Erick op 25 jul 2010 23:17, in totaal 1 keer bewerkt.

25 jul 2010 22:28

Paul: :lol: De milgauss of de 7days dus :wink:

Ja, geweldig om weer een Porsche (en Donkervoort :drive: ) adapt te ontmoeten Erick :)

26 jul 2010 19:34

M a r c schreef:Daarom heb ik inmiddels een (échte) Breitling Superocean Heritage (38mm) gekocht met zwarte wijzerplaat :cheers:

Afbeelding

:thumleft:
Mooi met secondewijzer in een aparte subdial. Ik vind het erg jammer dat de heren-versie ;) dat niet heeft.

26 jul 2010 20:25

Ik heb dunne polsen :wink:

27 jul 2010 20:13

Maarten schreef:Zeker!

Afbeelding

Maarten schreef:List 3000. Maar voorlopig wachtlijst dus als je er een wil kopen dan ben je aangewezen op de grijze markt!

Die valt een beetje tegen :mrgreen: Voor list +100 nu te koop anders gaat hij morgen naar een van de bekende handelaren!

28 jul 2010 0:07

:shock: :shock: sexy? met die gouden accenten? gelukkig dat smaken verschillen...

@ maarten - had verwacht dat je beide al snel kwijt zou zijn... :roll:

28 jul 2010 0:12

@Mud: kermisklok
@Horn: Ik ook. Snap er eerlijk gezegd niets van. Iedereen is lyrisch enthousiast over die dingen, ze worden niet geleverd in de US en UK en dan nog niet verkopen! Handelaar met wie ik contact had gaf ook aan dat hij het niet begreep. Geldt overigens ook voor de nieuwe sub (die ik dan weer katslelijk vind overigens).
Afbeelding

28 jul 2010 0:19

ik ben er ook een beetje bang voor... :cheesy:

@ Maarten - beetje teveel Shrek naar mijn zin.

01 aug 2010 16:22

Heb van de week de Superocean even omgehad. Voelt kleiner aan dan de 42mm dan hij is. Aardige klok al komen de plaat en wijzers wat cheapo over :mrgreen:

02 aug 2010 8:50

dus...

02 aug 2010 11:22

wel gewaagd Maarten, toch niemand een foto gemaakt hoop ik.. :wink:

vreemd dat die Tudors nog niet weg zijn inderdaad..gewoon de kluis in en over 20 jaar verkopen zeg ik..

02 aug 2010 11:24

Speedy356 schreef:
EriC4C schreef:Niet iedere automaat is ook met de hand op te winden. Dát heeft in ieder geval niets met echt of fake te maken.

Oh? welke automaat niet dan? ]/quote]

mijn seiko skx007

02 aug 2010 11:49

amandus schreef:dus...

Dus niets. Was van een vriend.

$TEEF schreef:wel gewaagd Maarten, toch niemand een foto gemaakt hoop ik.. :wink:

vreemd dat die Tudors nog niet weg zijn inderdaad..gewoon de kluis in en over 20 jaar verkopen zeg ik..

Niemand heeft iets gezien :mrgreen:
In de kluis? Ben je gek. Staat nu te koop bij subgmt!

02 aug 2010 20:20

$TEEF schreef: vreemd dat die Tudors nog niet weg zijn inderdaad..gewoon de kluis in en over 20 jaar verkopen zeg ik..

Egnie... gewoon om de pols en over 20 jaar verpatsen voor gratis geld. Worden ze mooi vintage van! :wink:

03 aug 2010 19:58

Mooi verhaal in vintage rolex land: op ebay wordt een 5513 aangeboden (mijn droomklok). Dit is een speciaal voor de SAS uitgevoerde submariner. Koper beweert dat hij niets van horloges afweet etc. 999 van de 1000x is het dan een nepper maar deze keer is hij echt (zie: *klik*). Eindprijs duurt nog 6 dagen maar reken op EUR 60k+!
Afbeelding

03 aug 2010 20:26

2 jaar geleden was het 160K geweest 8)

classic story.
Gesloten onderwerp