Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Voorstelling Programma Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni 2

13 jun 2010 1:47

maddict schreef:Loeihard, pittigste 2.4tje ever :shock:

Wat heb ik toch genoten dit weekend, zeg.

@ your service :wink:

Altijd leuk om te horen dat het nieuwere spul stevig moet doortrappen om de oude dame bij te houden :mrgreen:

13 jun 2010 13:51

Oef, eindelijk de tijd gehad mijn foto's op te laden.
Check mijn album op Facebook.
Cheers,
Matt

Rufie's Leipzig Experience

13 jun 2010 14:02

Leuke foto's Matt !

13 jun 2010 14:07

MarkS schreef:
rufie schreef:Langs de andere kant zit ik nu in zo een gat...ik weet niet meer hoe ik mijn beetje vrije tijd moet vullen.

Porsche Paradis Saint Tropez? :mrgreen:

Denk ik veel meer aan Goodwood :P

(Was bij Paradis 2009: :| )

13 jun 2010 14:46

Ik weet het Paul. :wink: Maar ga zelf Paradis nog wel een keer uitproberen.

Goodwood Festival of Speed is al over 3 weken.

13 jun 2010 15:54

Ik denk dat na de succesvolle ritten die Alain & Katja hebben georganiseerd, het ook voor hun zal kriebelen om op termijn weer een schitterende rit/evenement te organiseren. Laat ze eerst maar genieten van hun verdiende rust :D

Maar als het zo ver komt houden wij ons uiteraard graag aanbevolen. :thumleft:

13 jun 2010 22:04

Alain en Katja vinden dit volgens mij veel te leuk om te organiseren :wink:
Maar inderdaad, een welverdiende rustpauze is op z'n plaats en er gaat vanzelf weer wat nieuws borrelen.
Wij houden ons van harte aanbevolen.

21 jul 2010 16:36

De film is klaar: Rufie's Leipzig Experience 2010 :ba:

Mocht er interesse zijn voor DVD kwaliteit dan wil ik tegen een kleine vergoeding van € 5 een DVD maken met label in een verzorgd dvd doosje ook met label natuurlijk en die opsturen.
De film op tv bekijken is toch wel veel leuker.
Stuur even een email dan neem ik contact met je op.

Veel kijkplezier,
Annelies

Maurice, kijk nog eens goed naar de afwisselend links en rechts knipperende leds :wink:

21 jul 2010 22:09

Da's een hele leuke film.
Complimenten!!!

Was erg leuk in Leipzig :drive:

21 jul 2010 22:38

Gaaf filmpje.... Brings back memories!

Mooi gemaakt, hoor!

Alleen dat muziekje (ik heb het filmpje uiteindelijk maar zonder geluid gekeken :wink: )

Ik weet, je kunt het niet iedereen naar z'n zin maken...

Gelukkig ben ik visueel ingesteld, dus het filmpje zonder geluid 'did it for me' :thumleft:

22 jul 2010 14:16

Paul II schreef:Maurice, kijk nog eens goed naar de afwisselend links en rechts knipperende leds :wink:

Annelies, Ik denk dat je met die achterlichten ook even terug naar de dealer moet. Misschien los contactje :wink:

Gr. Maurice

22 jul 2010 14:56

Ooh yeah, bring back the good memories.
Dank je wel voor deze mooie film.

22 jul 2010 16:07

Super gemaakt en gemonteerd Annelies. Rufie wanneer gaan we weer?......... :ba: :drive:

22 jul 2010 16:30

Op een gegeven moment zie je in het filmpje een zilverkleurige 993 in beeld die wel heel vaak op het rempedaal drukt... :?

Die van Gijs was dat in ieder geval niet, want toen reed ik (op de terugweg van de 'Sektfabriek') en wij hebben een eigen route gereden. :drive:

04 aug 2010 0:52

Zo, heb ik een mooie foto als souvernir uit Duitsland. Op de terugweg hebben ze vlak bij Göttingen een prachtig plaatje van de 996 gemaakt. Jammer dat het zwart/wit is, slechts 4x5 cm meet en 30 euro kost :lol:

Is me al de tweede keer gebeurd nu daar in de omgeving dat er zo'n flitspaal in een binnenbocht staat op een afrit naar een provinciale weg.

Ik zal hem inlijsten en bij de foto's uit Leipzig hangen :mrgreen:

04 aug 2010 8:08

Jij hebt ook altijd mazzel, Maurice.

04 aug 2010 8:39

30 euro ? Is toch een mooi souvenir voor die prijs :D

04 aug 2010 9:15

@Maurice, heb je de driftig knipperende LED lichten al gezien op de film :?: :D
Afwisselend L en R ook, dat lijkt toch niet op een ingebouwd waarschuwingssysteem :roll: :wink:

06 aug 2010 12:04

Paul, het misterie is opgelost. De LED verlichting van de 997 wordt niet met gelijkstroom maar met een pulsfrequentie aangestuurd. Met de scanfrequentie van de camera treed dan een interferentie op die dit effect veroorzaakt. Zo ver waren we eigenlijk al maar de vraag voor mij is waarom de LED's niet gewoon met gelijkstroom worden aangestuurd. Standaard aanwezig en dan zou heel dat effect niet optreden.
Nog grappiger is als je het met een iPhone opneemt. Die scant in tegenstelling tot alle andere camera's het beeld van links naar rechts, pixel voor pixel. Krijg je de vreemdste effecten bij een snel rijdende en remmende auto :wink:
Maar dan even de 'adaptive brake lights'. Die worden nu standaard op de nieuwe generatie 997 geleverd. De Panamera en Cayenne kenden we al. En de nieuwe GT3 was de eerste 997 hiermee uitgevoerd maar ook de 997 Turbo kent het nu in combinatie met de oranje waarschuwingslichten zoals we die ook van VW kennen.
De optiecode moet ik nog steeds krijgen maar de werkplaats hier houdt vol dat je iedere andere 997 MKII hier mee kunt uitvoeren. Overigens zal de 'adaptive brake lights' voor de US niet als optie beschikbaar zijn. Is daar bij wet verboden.

04 jan 2011 23:29

Paul II schreef:Maurice, kijk nog eens goed naar de afwisselend links en rechts knipperende leds :wink:

Paul, probleem met de flikkerende achterlichtjes is opgehelderd.
Je hebt geen adaptive braking lights :mrgreen:
Het is de contrastregeling van de camera. Veel camera's tegenwoordig regelen softwarematig het contrast niet over het hele beeld maar pixel gerelateerd. De fel oplichtende rode achterlichten kan de camera niet mee omgaan.
Vorige week eenzelfde effect gezien toen we wat filmopnamen van de nieuwe Pagani maakten. De camera van een kennis gaf ook die flikkerende remlichten terwijl de professionele camera nergens last van had.
Overigens kwam dit verschijnsel ook nog voorbij in een recente test over Pocketcamcorders.
Plaats een reactie