Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?

26 jul 2010 19:35

Hahaha, koel, setje 32GB+3G's gekocht. Ding is inderdaad lekker en leuk.... Overigens kort geleden ook de 15" MacBook Pro vervangen door de prettigere variant van 13" ;).... Whoei... iPad'en met die hap!

26 jul 2010 19:46

@ Pascal, wanneer is de porscheforuma aplicatie beschikbaar in de app store :mrgreen:

Het is net een Porsche, je hebt een iPad niet nodig maar hij is zo leuk :ba:

Alleen viel het nog niet een micro sim te bemachtigen zijn namelijk niet (voldoende) beschikbaar bij KPN. Gelukkig wist mijn KPN dealer met een malletje de bestaande kaart aan te passen en werkt de iPad met umts echt overal.

28 jul 2010 20:52

Ik heb de Ipad 64gb 3G nu zo'n 6 weken in mijn bezit en het is een lekker speeltje. Ik heb vorige week een prepaid Vodafone sim gescoord via ebay. Hiermee is het mogelijk om in meer dan 65 landen goedkoop te internetten.

Met een Ierse Vodafobe sim betaal je in Ierland evenveel voor het datagebruik als in het buitenland.

Zodra je een dataverbinding maakt betaal je 1 euro voor 50 MB voor die dag 8) . Je moet wel opletten dat je niet over de 50 MB heen gaat, want dan kost het ineens 1 euro per MB :shock:

http://www.hccforums.nl/showthread.php?t=1092

29 jul 2010 9:13

Same here.

iPad 64GB 3G volkomen zinloos maar oh zo leuk. :mrgreen:

07 aug 2010 11:33

Om te zorgen dat het hele gezin een optimale verbinding heeft met het draadloze thuisnetwerk, deze gekocht. Typisch vormgegeven en 's avonds glowt-ie gezellig in de dark, maar hij doet-ie wat-ie moet doen: in het hele huis (en de rest van het dorp :wink: ) zijn we te ontvangen.

07 aug 2010 11:41

aha, vandaar dat ik sinds kort ineens een andere provider heb... :mrgreen:

07 aug 2010 12:15

Gisteren deze gehaald http://www.playonhd.com/nl/ Afbeelding en na een uurtje weer retour gedaan

Mijn bedoeling is om snel te surfen op internet met m'n tv zonder de pc aan te zetten.
Bleek dat je hiermee alleen bittorrents kon downloaden of films van je pc kon afspelen.

wie weet een klein simpel apparaatje met een browser die ik aan de tv kan koppelen en kan surfen. Het kan ook met een PS3 of Wii maar gaat heel omslachtig.
Laatst bijgewerkt door André op 07 aug 2010 12:18, in totaal 1 keer bewerkt.

07 aug 2010 12:18

asus eeepc

07 aug 2010 12:33

Dan heb ik een laptop naast m'n tv liggen die ik ook weer moet opstarten,is er niet gewoon een simpele box met een paar aansluitingen en wifi/lan ??

07 aug 2010 12:38

horn schreef:aha, vandaar dat ik sinds kort ineens een andere provider heb... :mrgreen:

Lol

07 aug 2010 12:41

Ipad nog niet binnen helaas, wel duo sim kaart besteld en al binnen, als het meezit kan ik hiermee zonder extra kosten internetten met de iPad, gebruik makend van mijn aifoon abo. Aifoon moet dan eventueel in de vliegmodus, daar verschillen de verhalen over. Ben benieuwd!

07 aug 2010 12:52

Niet alleen de levering van de Eiphone duurt lang zelfs de bevestigingsmail van T-Mobile duurt lang en om dat te bevestigen sturen ze een mail:

Geachte klant,

U heeft één of meerdere iPhones 4G bij ons besteld, bedankt daarvoor. U ontvangt van ons nog een schriftelijke bevestiging. Door het grote succes van de iPhone 4G laat de bevestiging langer op zich wachten dan u van ons gewend bent. U zult de bevestiging uiterlijk 11 werkdagen na uw besteldatum ontvangen. Deze vertraging heeft geen invloed op de levertijd van uw bestelling.

Met vriendelijke groet.

T-Mobile Netherlands B.V.

08 aug 2010 11:34

Niet echt een gadget maar toch wel een beetje... :mrgreen:

Afbeelding

08 aug 2010 11:47

Nu nog vullen :mrgreen:

08 aug 2010 12:03

:cheesy: Is al gebeurd. Sligro had een goede aan mij gisteren.

08 aug 2010 12:20

paar weken geleden gekocht deze digitale koffer weegschaal:
Afbeelding

Dit omdat ik nogal regelmatig met Ryanair vlieg, en deze maatschappij ERG strict de kilo's telt. Is net wat makkelijker dan met koffer en al thuis op de weegschaal te gaan staan. Tevens ook handig voor op de terugweg om te checken of je niet teveel souvenirs mee terug neemt ;)

10 aug 2010 16:58

Aipet morgen op te halen! :ba:

10 aug 2010 17:19

leuk, ik hoop dat die van mij ook binnen komt binnenkort,
klok ook al binnen?

10 aug 2010 19:55

@ Harley - mooi serverkast. Wat staat erin?

@ Lucky Luke - wat weegt zo'n weegschaal nou? In plaats van dat ding kan je mooi een fles whisky meenemen in je bagage... :idea:

10 aug 2010 20:06

horn schreef:@ Harley - mooi "te serveren" kast. Wat staat erin?

:drunken: :wink: :lol:

10 aug 2010 20:36

lol - Nu niet zo veel meer, feestje gehad. :drunken:
Nog wel wat Bailly en Vina Sol

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA

11 aug 2010 10:59

Sinds kort heb ik de HP TouchSmart: eigenlijk een Ipad plus...

Afbeelding

Afbeelding

Wat een ongelofelijk fijn apparaat! Helaas vind ik de uitvoering nogal 'vrouwelijk', want de behuizing is van roze-achtig geanodiseerd aluminium met ingefreesde rondjes en bolletjes. Het ziet er wel 'luxe' uit, degelijk en hoogwaardig.

Er zit werkelijk alles op wat je hartje zou kunnen begeren en de accu-tijd is fantastisch (9 uur zonder problemen).

Er zit geen DVD brander/speler in, maar die krijg je er los bij.

Wat mij betreft een aanrader.

11 aug 2010 11:55

iPad doet het, incl internet via iPhone ABO!

Sent from my iPad :-)

11 aug 2010 12:51

Cool! Veel plezier ermee!

11 aug 2010 12:59

Hier gewoon via de buren. :mrgreen:
Plaats een reactie