Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche Forum Rit.

20 maart 2005 2:14

horn schreef:
Jaco schreef:Mooie P mr Radder, 3,6 of 3,3 ? :roll:

Een beetje handigheid met die zoekfunctie zou je toch beter staan. Dan zou je niet van die stomme vragen stellen... :twisted:

John reed in het verleden deze 91er 964 turbo.
Zoals je hopelijk wél weet is de 3.6 turbo pas in bouwjaar 1993 op de markt gekomen en is de bovenstaande 964 door logisch deduceren dus een 3.3... :wink:

Sufferd... :twisted: :lol:

Ok ok, you win. :go: Ga wel proberen om met die zoekfunctie wat verder te komen, enig nadeel is wel dat je vaak 396 gevonden items krijgt op je zoekopdracht. Dan moet je weeeeeeer gaan zoeken. 8)

20 maart 2005 2:38

Jaco schreef:Ok ok, you win. :go: Ga wel proberen om met die zoekfunctie wat verder te komen, enig nadeel is wel dat je vaak 396 gevonden items krijgt op je zoekopdracht. Dan moet je weeeeeeer gaan zoeken. 8)

DAT is nou juist het 'leren zoeken'. Weten waar je het ongeveer moet vinden. Ik heb bijvoorbeeld gezocht op 'profielschetsen' want wist dat John daar zijn Porsche historie had aangegeven... en toen was het snel bekeken... :wink:

20 maart 2005 9:43

horn schreef:Ik heb bijvoorbeeld gezocht op 'profielschetsen' want wist dat John daar zijn Porsche historie had aangegeven... en toen was het snel bekeken... :wink:

Helemaal Harald, enne ik had wel kunnen bluffen dat het een 3,6 was, maar dan was ik vast en zeker door Ome Piet op mijn vingers getikt, want die heeft er ook een tijdje in mogen sturen (was wel voor mijn tijd).

Maar blijft nog steeds wel een mooie bak die 964 turbo in het Wimbledon grun, sommige vonden het maar niks die kleur, ik ben er stiekum nog helemaal leip van.

Verder Erick je prikt maar een datum, en we proberen hem in te plannen, maar de NPC evenementen moeten niet ook toevallig op die datum zitten heh, alsmede de HD rit van Sjonnie, dus eigenlijk hebben we een bestuursvergadering nodig, om een heuse Forum evenementencommissie op te zetten.

Je ken zeggen wat je wil van de prikpagina boys, maar daar was er wel een die het goed deed, jatoch, die man met Afbeelding

20 maart 2005 9:54

Ik ga even informeren bij de startlocatie.

Willen jullie het liefst zaterdag of zondag?

Ben er mee bezig.

Erik Koster

20 maart 2005 10:08

een zondag zou natuurlijk perfect zijn.
met lekker temperatuurtje en dakkie eraf graag 8) 8)

20 maart 2005 10:29

horn schreef:
Jaco schreef:Ok ok, you win. :go: Ga wel proberen om met die zoekfunctie wat verder te komen, enig nadeel is wel dat je vaak 396 gevonden items krijgt op je zoekopdracht. Dan moet je weeeeeeer gaan zoeken. 8)

DAT is nou juist het 'leren zoeken'. Weten waar je het ongeveer moet vinden. Ik heb bijvoorbeeld gezocht op 'profielschetsen' want wist dat John daar zijn Porsche historie had aangegeven... en toen was het snel bekeken... :wink:

Wijsheid komt met de jaren......................toch? :twisted:

20 maart 2005 10:43

Ook voor mij 't liefst de zondag.

20 maart 2005 11:00

Ik ben ook zeker van de parij, als een ras echte FRIES kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Voorkeur voor mij op een zondag, en mischien is eind juni een idee i.v.m. de zomervakantie van iedereen.

Laat maar weten als je nog wat hulp nodig bent, i.v.m. de route enz..

De Joyman.

20 maart 2005 14:11

Zondag, please

20 maart 2005 17:23

Lijkt me ook wel leuk, dan wel op een zondag..

20 maart 2005 19:29

Yep, en dan op zaterdag er heen.
Zondag dus.

20 maart 2005 21:30

Ook zondag, idd zaterdag erheen avondje ouweh...... :drunken: etc etc. s'Morgens fris en uitgeslapen instappen.

20 maart 2005 21:51

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de zondag..... :bounce:

20 maart 2005 21:53

Jaco schreef:Ook zondag, idd zaterdag erheen avondje ouweh...... :drunken: etc etc. s'Morgens fris en uitgeslapen instappen.

Maar de volgende dag dan fris?? :wink:

20 maart 2005 21:58

Jups, zondag... Enne, we hebben een kalender he...

Kalender

Ik zal alle NPC evenementen er eens op zetten (als iemand me niet te snel af is), da's makkelijker plannen ;)

20 maart 2005 22:03

RS-R schreef:
Jaco schreef:Ook zondag, idd zaterdag erheen avondje ouweh...... :drunken: etc etc. s'Morgens fris en uitgeslapen instappen.

Maar de volgende dag dan fris?? :wink:

Mwa, weet niet hoor, beetje bikkel ......... :puker:

Frieslang-rit

20 maart 2005 23:10

Ik ga half juli op vakantie richting Zweden en Noorwegen. Als je het leuk weet te plannen, kan ik in één keer doorrijden. Anders het liefst begin juli of wat eerder: eind juni.

21 maart 2005 10:46

Lijk me leuk idee, zou voor mij de 1e forumrit zijn... leuk om andere mensen te ontmoeten !
Maarre Greuningen is woal eindie reedeh.
(op zun "fries") :shock:

Corigeer me ! corigeer me ! als ik het niet goed zeg :lol:

21 maart 2005 10:50

964Cee-4 schreef:Lijk me leuk idee, zou voor mij de 1e forumrit zijn... leuk om andere mensen te ontmoeten !

Ehhh ..... update :?: :wink:

21 maart 2005 23:21

Zou Twisk'05 al in de maak zijn?

Het is wel erg stil aan dat front..... ook op het prikbord al lange tijd niets vernomen vanuit noord holland.

21 maart 2005 23:35

ik doe ook mee

alleen als het op een zondag valt

22 maart 2005 0:47

HenkC2C schreef:Zou Twisk'05 al in de maak zijn?

Het is wel erg stil aan dat front..... ook op het prikbord al lange tijd niets vernomen vanuit noord holland.

Kan me vergissen, maar geloof niet dat de organisator zelf nog een P heeft.... en kan me dan voorstellen dat hij het nu gráág aan iemand anders overlaat. Hoe geslaagd het ook was.

22 maart 2005 11:02

Uit betrouwbare bron: "Het valt Marco zwaar om (nog langer) Porscheloos door het leven te gaan. Het begon bij hun alweer te kriebelen en ik maak mij sterk dat ze over een maand of 3 wellicht toch weer een Porsche hebben."

Nu nog twee maanden dan, dus ruim op tijd voor Twisk '05. ;)

22 maart 2005 11:38

Erick schreef:4 jaar geleden heb ik eens de Lemsterland-Gaasterland (Friesland) rit georganiseerd voor de NPC.
Dit is inmiddels al weer zolang geleden.
Maar deze rit heb ik nog steeds liggen.
Vinden jullie als Forummers het leuk om deze rit bijvoorbeeld in juli ofzo te rijden?

lijkt me een goed plan!! het is vanuit Heerenveen een thuiswedstrijd en leuk om andere forummers eens te ontmoeten.

22 maart 2005 19:56

Probeer er ook bij te zijn

Peter-liefst zondag-3.2
Plaats een reactie