Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Boxster of 964?

11 aug 2010 21:10

veel goede argumenten heb ik nog niet gelezen.

Die zijn er rationeel gezien ook niet :!: Emotioneel daarin tegen....... :drive:

Ehhh..., wellicht is niet iedereen het met mij eens maar klinkt (nog) niet echt als een goede deal.

Ik ben het helemaal met je eens :!:

11 aug 2010 21:13

Als we toch gaan preken voor eigen parochie... een boster S is qua snelheid vergelijkbaar met de 964, qua onderhoud en kosten vergelijkbaar met je huidige boxster... ik zou het wel weten :mrgreen:

11 aug 2010 21:24

Rationeel gezien zou ik nooit aan een Porsche begonnen zijn. Dan kun je 't beste bijvoorbeeld een belastingvrije Merc W123 300D rijden....wat óók best leuk is 8)

Gewoon eens gaan rijden in een goede 964 en luisteren naar je hart.... :drive:

Succes en have fun!!

11 aug 2010 22:33

veel goede argumenten heb ik hier nog niet gelezen??? :shock: :? :roll:

moeten wij jou overtuigen dat je je boxster moet inruilen voor een 964? Niet doen dan. Als je het zelf niet wilt, lekker in de 2,5 liter Boxster blijven rijden. hij is moderner dan de 964, ondergemotoriseerd vergeleken bij de 964, de uitstraling is anders, de beleving is anders.

en of je het er voor over hebt, dat moet je zelf weten. Als je een rationele beslissing neemt is de 2,5 een betere keuze. Over 5 jaar moet je overigens wel NOG meer bijleggen als je tegen die tijd een 964 wil gaan rijden...

12 aug 2010 1:15

Laat je mening niet van anderen afhangen.

Ik zou voor DE 911 gaan, dus DE 964. :D

Succes met je keuze.

14 aug 2010 18:17

Uiteindelijk beslis ik natuurlijk zelf, dat is zo.
Was gewoon benieuwd naar jullie reacties (rationele en emotionele, mag allebei).
Rationeel, tja, dan had ik waarschijnlijk beter wat anders gekocht.
Het idee om eens naar een 3.2 Boxster te kijken vindt ik zo gek nog niet, bedankt voor de tip!
Zal volgende maand als ik wat meer tijd heb enkele wagens bekijken en gaan rijden.
En oh ja, emotioneel, het blijft gewoon geweldig, zodra ik instap kan ik de glimlach niet onderdrukken...
Plaats een reactie