Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: voortgang targa restauratie project

22 aug 2010 23:24

Gaat lekker zo zeg!
Wordt gewoon NIEUW! :shock: :res:

Re: voortgang targa restauratie project [update 22-8]

24 aug 2010 16:44

Wat een megaklus, respeckt met ck!!

24 aug 2010 20:23

Mooi project!!! Je pakt het zeer grondig aan door bijna alles te verzinken, passiveren en daarna te poedercoaten. Zal je lang plezier van hebben.

Ik vroeg me af hoe je aan die 100 kg moeren, bouten etc bent gekomen. Bij een goede ijzerwarenhandel heb je lang niet alle verschillende maten die nodig hebt. En als je iets via het internet wilt bestellen dan moet je gelijk van een bepaald maat grote aantallen bestellen terwijl je er van die maat maar enkele nodig hebt.

24 aug 2010 23:04

Menno schreef:Mooi project!!! Je pakt het zeer grondig aan door bijna alles te verzinken, passiveren en daarna te poedercoaten. Zal je lang plezier van hebben.

Ik vroeg me af hoe je aan die 100 kg moeren, bouten etc bent gekomen. Bij een goede ijzerwarenhandel heb je lang niet alle verschillende maten die nodig hebt. En als je iets via het internet wilt bestellen dan moet je gelijk van een bepaald maat grote aantallen bestellen terwijl je er van die maat maar enkele nodig hebt.

klopt van de meeste maten heb ik er minimaal 200. Had nog een paar maten over het hoofd gezien, maar die verwacht ik morgen binnen te krijgen. Er zijn er wel een aantal die ik gewoon per stuk bestel (zoals bijvoorbeeld de bouten waar de dempers achter mee vast zitten, e.d.)
Bijlagen
14042010659_s.JPG
hier ligt het meeste spul.
Plaats een reactie