27 aug 2010 13:17
27 aug 2010 13:41
27 aug 2010 15:02
27 aug 2010 21:52
cabrio wim schreef:Heb met verschillende mensen gesproken die IRS hadden, en die vertelden mij, dat dit de beste combinatie was. Zou de arm (urethaan) zeer goed op zijn plaats houden, maar toch de souplesse van het origineel.
En aangezien ik geen circuit racer ben.![]()
Maar sta altijd open voor andere meningen.
De bodemplaten van Kever zijn wel in A kwaliteit te koop, maar passen niet.
Dus van T14 dus echt niet meer, heb overal geïnformeerd, maar overal nul gekregen, net als de tussen stukken voor de Ghia, ook nergens meer te vinden.
Bodem delen die ik nu heb zijn C kwaliteit.
Maar mijn uren kosten gelukkig niks, dus krijg ze wel goed.
27 aug 2010 22:18
28 aug 2010 8:22
14 sep 2010 13:50
14 sep 2010 14:08
14 sep 2010 14:09
14 sep 2010 16:12
14 sep 2010 16:17
Richard schreef:en als je het kan maar niet te snel ,ook dan lukt het wel![]()
14 sep 2010 17:51
Jeroen914 schreef:is er plaatwerk te krijgen, of wordt het zelf kloppen?
14 sep 2010 18:07
cabrio wim schreef:...Hebben trouwens achter een Engels wiel, en pneumatische hamer geïnformeerd, want voor het komende werk buiten de Karmann straks geregeld nodig, maar die prijs 7000 euro.
14 sep 2010 19:10
14 sep 2010 19:58
14 sep 2010 21:08
14 sep 2010 22:31
cabrio wim schreef:Wij gaan een beetje voor het professionele wiel.![]()
Wil niet zeggen dat die andere niet goed zijn, maar heb ze in het echt gezien, en dan zie je het verschil.
Ook de kwaliteit van de wielen.
15 sep 2010 9:01
18 sep 2010 18:06
19 sep 2010 17:24
22 sep 2010 22:31
22 sep 2010 23:01
30 sep 2010 19:16
30 sep 2010 19:18
30 sep 2010 19:23