Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

22 feb 2009 12:06

Goed dat je dat even meld Maurice. Scheelt een ritje naar Ljouwert. :D
Ben je nog bij het driften van de BMW's wezen kijken? R.R. vertelde me dat hij daar aan mee moest doen.

The Stig zonder helm @ circuit zolder

22 feb 2009 12:53

http://www.youtube.com/watch?v=PPCeefvXfxI

Re: Stig...

01 sep 2010 17:19

kopie van http://www.nu.nl

AMSTERDAM - Het is eindelijk bekend wie er achter het glimmende vizier van de helm van 'The Stig' schuilgaat. The Stig, de anonieme testcoureur van het populaire autoprogramma Top Gear van de BBC, is eigenlijk autocoureur Ben Collins.
© ANP

De identiteit van The Stig is lang een groot geheim geweest. De identiteit van de coureur werd bekend door de publicatie van de autobiografie van Collins.

De uitgever van de autobiografie meldde in een verklaring dat 'Ben Collins een prachtig verhaal heeft te vertellen over zijn zeven jaar als The Stig'.

De BBC probeerde de ontmaskering van The Stig nog tegen te houden door bij het Britse hooggerechtshof een verzoek tot een publicatieverbod in te dienen. Advocaten van uitgeverij HarperCollins zeiden echter dat het verbod niet werd toegekend.

Mystiek

Top Gear-producent Andy Wilman verklaarde op de website van het tv-programma dat 'het hele punt van The Stig juist de mystiek is'.

De autobiografie van Collins verschijnt later deze maand.
© Novum

01 sep 2010 17:29

zou het dan eindelijke bekend zijn?? zou ook zomaar weer een publiciteitsstunt kunnen zijn.. :wink:

01 sep 2010 17:29

was toch al eerder bekend dat het Ben Collins was. :idea:

01 sep 2010 17:35

Dit werd in januari 2007 al geschreven. :wink:

Ben Collins is one of those talented and under-rated racers and a particularly gifted wet-weather driver. His appearance on Top Gear as part of a parachuting stunt led to feverish speculation on the Internet that Collins is the real Stig.

01 sep 2010 18:42

geloof er geen ruk van. kan me niet voorstellen dat bbc/topgear niet een sluitend contract met the stig heeft gesloten inzake geheimhouding... :shock: volgens mij gewoon een reclamestunt. eerst zien wat er in dat boek staat. de naam ben collins is nl al vaker genoemd. het zou een mooie stunt zijn om te misbruiken voor reclame. en dan in het boek te zetten: "Ben Collins' naam wordt al 7 jaar wereldwijd gefluisterd als men zich afvraagt wie de Stig is. Ben is op vele forums en in vele artikelen afgeschilderd als the stig." en dat was het dan...

01 sep 2010 19:53

Martin Brundle...

01 sep 2010 19:58

http://www.telegraaf.nl/prive/7531839/__Identiteit_testcoureur_The_Stig_bevestigd__.html?p=7,2

01 sep 2010 21:25

Zie je, dus toch waar... 't staat in de telegraaf.. :wink:

02 sep 2010 12:02

Het mag toch algemeen bekend heten dat de rol van The Stig in het verleden en de toekomst door verschillende coureurs is en zal worden ingevuld. Zelfs Coronel heeft ooit zo'n oproepcontractje gehad maar daar is toen geen gebruik van gemaakt.

02 sep 2010 12:22

gast schreef:Waarom moeten coureurs ineens boeken gaan schrijven :scratch: :?:

zullen ze vast niet zelf doen. ghostwriters, commercie etc.

08 sep 2010 11:48

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/entertainment/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/08/entertainment/the-stig_-moet-weg-bij-top-gear.xml

Geen Stig meer bij Topgear?

08 sep 2010 11:54

nou nou.. ze zullen vast wel een nieuw persoon gaan zoeken/plaatsen (misschien in een iets ander format zodat het niet een vervanger van the Stig wordt)..lijkt mij nl sterk dat ze het hele idee van 'the Stig die rondjes rijdt in leuke bakjes met rustige muziek op de achtergrond' laten varen, was toch altijd wel 1 van de leukere onderdelen van TG..

we wachten af..

08 sep 2010 12:37

een vrouwelijke Stig..

08 sep 2010 14:10

bijzondere helm..waar je haar gewoon langs je helm valt.. :wink: maar goed, omdat dit format (vrouwelijke Stig) in de persoon van de power rangers al bestaat, misschien toch zoeken naar iets nieuws.. kan me overigens nog herinneren dat er ook ooit een aflevering is geweest met een gezette (lees: dikke) Stig waarbij zijn pak ook veel te strak zat.. erg leuk om te zien, maar geen blijvertje wat mij betreft.. :wink:

08 sep 2010 14:12

was de amerikaanse versie :lol:

08 sep 2010 17:34

Daar zat Mario Andretti in :mrgreen:

Ik heb overigens ooit tussen Mr Andretti en Ronnie Peterson (Waren mijn favorieten) gestaan in een lift in het Okura .......Helaas verongelukte Ronnie Peterson een paar maanden later..... :cry:

18 sep 2010 9:38

WM550spyder schreef:Het mag toch algemeen bekend heten dat de rol van The Stig in het verleden en de toekomst door verschillende coureurs is en zal worden ingevuld. Zelfs Coronel heeft ooit zo'n oproepcontractje gehad maar daar is toen geen gebruik van gemaakt.

Klopt als een bus. De rol van de stig werd voor topgear door ten minste 4 coureurs ingevuld.

18 sep 2010 14:12

http://vodpod.com/watch/4441797-jeremy- ... -interview

18 sep 2010 14:27

Ik stel voor om KEN_BLOCK neer te zetten als de nieuwe STIG :thumleft: !
Plaats een reactie