23 sep 2004 21:53
23 sep 2004 22:07
24 sep 2004 7:44
EriC4C schreef:John4S schreef:EriC4C schreef:..... en bleek dat ook nooit te worden getest, niet na inbouw en niet regelmatig daarna
Ieder jaar moet je hem testen door een erkend bedrijf in NL.
Klopt, maar weet je zeker dat dat signaal dan ook wordt getest![]()
mijn ervaring met de jaarlijkse keuring van klasse3 .....
24 sep 2004 8:13
Stangman schreef:Dat kan ik me ook nog herinneren. Zogenaamde 'car-jack' ergens in Belgie, waarna de auto binnen een paar uur met de tracker werd teruggevonden in Maastricht.
25 maart 2005 1:15
25 maart 2005 7:09
25 maart 2005 8:48
horn schreef:En als ze nou je portemonnee en gsm ook jatten?
25 maart 2005 9:27
25 maart 2005 11:51
horn schreef:kost da? (ben hollander...)
25 maart 2005 12:40
ome piet schreef:horn schreef:kost da? (ben hollander...)
Zelf inbouwen?
25 maart 2005 12:57
25 maart 2005 13:02
enne als je een blaffer tegen je kop aan krijgt en ze vragen de sleutels en de transponder............'alsjeblief'.
Ok John,bedoelde Dirks knutselwerk
25 maart 2005 13:21
dirkie schreef:[De "kunst" is van alles in te bouwen zodat je niet merkt dat het "after market" spulle zijn ... en das gewoon een kwestie van zorgvuldig met geduld werken ....
Dirk
25 maart 2005 16:40
dirkie schreef:Ze is iets kleiner dan een creditkaart ... dus ik zal ze iig nooit in mijn portefeuille bewaren daar deze nooit in mn broekzak zit als ik autorij ... en bij een eventuele jacking het systeem dus weinig of geen nut zal hebbe.
Je bent overigens verplicht de kaart op zak te hebbe voor je wegrijd of de auto doet het gewoonweg niet ... dus is het volgens mij een kwestie van gewoonte om de kaart op zak te steken.
25 maart 2005 17:33
EriC4C schreef:Implantatie niets voor jou Dirkie![]()
26 maart 2005 0:29