Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Krik gebroken...

04 sep 2010 21:14

Op een van de achterzitjes ... vandaar dat er zo'n plastic zak bij het reservewiel zit :wink:

04 sep 2010 21:43

Update: vandaag even bij PCR geweest (Zestienhoven), even gekeken en geen verdere schade. De krik afgegeven en ze nemen nog contact op. Wordt vervolgd...

Stond trouwens nagelnieuwe mat zwart gespoten ( :!: ) 997 turbo, die vanuit de fabriek nog even langs Techart was gestuurd voor wat onderhuidse en externe wijzigingen. Bruut apparaat 8).

05 sep 2010 0:51

Stond die saaie Turbo er weer :)
Zelfs het interieur was waar even mogelijk zwart gemaakt 8)

05 sep 2010 12:33

In mijn 993 ligt precies dezelfde krik :|

Naar mijn mening kan dit toch niet bij een merk wat zo prat gaat op kwaliteit etc? ik heb me als eens vaker verbaasd over de kwaliteit van sommige onderdelen/ constructies bij de 964/993. De krik die in 944/968 ligt is dan wat beter, zit tenminste een fatsoenlijk rechte voet onder, ipv dit rare voetje met rubber dopjes....

Enfin het zal je maar gebeuren als je in de stromende regen je wiel mag wisselen....

05 sep 2010 12:41

Verbaast me ook heel erg.

Wat betreft dat wiel wisselen: als het geen klapband is eerst maar eens de compressor gebruiken en kijken hoever daarmee te komen is :idea:
Heb ik voorheen gedaan - met reservewiel aan boord - en zal ik nu ook doen - met de spuitbus voorin.

06 sep 2010 16:18

Update: teruggebeld door PCR ...met de prijs van een nieuwe krik :roll:. Heb uitgelegd dat dit nu niet direct de reden was dat ik krik had langsgebracht (veiligheid en zo...) maar smans aandacht werd daar niet door getriggerd. We laten het daar maar bij.
Plaats een reactie