Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Aan alles komt een eind

07 sep 2010 9:55

Ik ben hier nog niet zo lang maar ook hier respect voor het modden, de manier waarop en de vele tijd en energie die er ingestoken werd door Horn.

Ik tikte van de week nog in een topic, een mod doet het "nooit" goed.

Horn, ik heb je betrapt op je eerste fout zo kort ik hier ben... het stoppen met modden. 8)

07 sep 2010 21:03

Draadje gemist... :|

Ik vond jou de oppermoderator en goede sfeer gever van dit forum. Ook tijdens meetings heb ik altijd met je mogen lachen Harald. Bedankt :!:

See you 8)

08 sep 2010 19:17

It's a bloody shame

08 sep 2010 19:52

Wat? ff slikken en weer doorgaan! Sorry, kon het niet laten, sterker dan mijzelf :mrgreen:

10 sep 2010 12:17

Harald, dank en kom met al die vrije tijd maar even die koffie (en de rest :wink: ) halen. Mijn vrouw heeft trouwens ook een Volvo :twisted: :mrgreen:

10 sep 2010 15:49

Bedankt voor al je mods en tijd!

En blij gewoon gezellig terugkomen, Porsche blijft toch in je bloed zitten! 8)

12 sep 2010 13:59

Het is jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen en het geeft
des te meer aan dat de maatschappij aan het verharden is.
Want vergeet niet ook "een" forum is hier een afspiegeling van.

Horn (code name Harald :wink: ) bedankt :salut:

12 sep 2010 14:04

horn hartstikke bedankt :res: :res:

12 sep 2010 14:11

Jammer Harald, maar begrijpelijk. Bedankt :!:

Afbeelding

:mrgreen:

13 sep 2010 11:10

Wie is dit beest trouwens?

Afbeelding

13 sep 2010 11:50

Robbierob schreef:Het is jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen en het geeft des te meer aan dat de maatschappij aan het verharden is.

Geeft meer aan dat mensen lange tenen hebben, niks meer kunnen hebben en bij het minste of geringste het bijltje erbij neergooien.

13 sep 2010 11:56

MS964 schreef:
Robbierob schreef:Het is jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen en het geeft des te meer aan dat de maatschappij aan het verharden is.

Geeft meer aan dat mensen lange tenen hebben, niks meer kunnen hebben en bij het minste of geringste het bijltje erbij neergooien.

Ik weet dat je het als een geintje bedoelt, maar je zou eens moeten horen/zien hoe en wat wij naar ons hoofd krijgen man.... Calimero wordt niet voor niets aangehaald hier hoor ;)

Hoe'st verder, de Beetle al aan het vervangen?

13 sep 2010 12:46

MS964 schreef:Geeft meer aan dat mensen lange tenen hebben, niks meer kunnen hebben en bij het minste of geringste het bijltje erbij neergooien.

Jammer dat Pascal mijn mod-rechten al verwijderd heeft. Zou ik als afsluiting toch die ip-ban een keer kunnen proberen bij iemand anders dan een schoenensite-spammer... :cheesy:

13 sep 2010 12:50

Pfff...close call dan! :wink:

13 sep 2010 13:18

.. hij heeft vast nog wel 'n vriendje overgehouden - in dat Moderator-team :idea: :cheesy:

13 sep 2010 16:04

Even proberen.....

:cheers:

Geen vrienden dus! Of vrienden die mij ook aardig vinden! :lol:

13 sep 2010 16:53

Horn/Harald.

Ik heb jouw bijdragen en je moderatorschap altijd erg gewaardeerd!

Bedankt voor al het werk dat je verzet hebt hier :cheers:

18 sep 2010 9:10

Harald, een zeer begrijpelijke keuze gezien de manier waarop sommigen hier hun mening denken te moeten uiten. Bedankt voor de ongekende inzet want ik denk dat weinig mensen zich realiseren hoeveel werk er in gaat zitten.

20 sep 2010 21:47

+ 1
Echt jammer dat je gaat. Heb altijd erg om je gelachen. Scherp, maar binnen de normale grenzen van het fatsoen. Bedankt voor die vele tijd die je er in stak.

En voor de bewuste personen: Schaam je! Diep!

20 sep 2010 21:56

Ik denk/hoop niet dat die hier nog rondhangen ;)

22 sep 2010 0:21

Ik denk dat ik en met mij een hoop andere oudgedienden hier nog steeds veel rondhangen maar voornamelijk alleen nog maar lezen.
Alles is al een keer gezegd of langsgekomen.

Soms ontdek je veel te laat nog een topic zoals ik deze waar ik op kwam vanuit een vervelend topic "voor 1 keer zet ik mij er overheen en reageer ik"

Daarom beter laat dan nooit.....Horn respect en dank voor je nimmer aflatende bijdragen en Mod. werk :salut: :thumright:

22 sep 2010 6:13

ondanks dat ik hier nog maar net rondhang, snap ik wel de redenen waarom je weggaat. ik denk dat dit jammer is. zoals reeds vaker gezegd is de sfeer en het alles maar moeten pikken van elkaar niet je van het. ook nieuwgedienden snappen dit (tenminste een aantal zo als ik ook kan lezen in topic voor eens zet ik me erover heen....)

jullie verrichten veel werk achter de schermen en dat allemaal vrijwillig. grote klasse. :thumleft:

Dank voor zover en ook voor alle andere mods dank. :salut:

voor alle overige forumleden; doe gewoon normaal en wees respectvol! :res:

22 sep 2010 22:26

Van Forumranger naar Pensionado
:res:

Afbeelding

8)

22 sep 2010 23:11

ja harald we hebben al vaker afscheid genomen vanje , dus eeh de groeten maar weer.

Nou ja, toch: bedankt voor je inzet. Het is een rotbaan en ik waardeer ten zeerste dat jullie dit op een behoorlijke manier kunnen doen zodat het forum niet op het eerste beste petjes forum lijkt. Waar commentaar in zit die je je kinderen niet durft te laten lezen.

en dat bij dat werk soms wat ego's struikelen en personen niet eens zijn met jullie beslissingen swa. :res: bedankt !! (aan alle mods)

23 sep 2010 9:35

Jonge Jonge, ben ook niet de meest actieve forumbezoeker, maar schrik hier wel een beetje van.

Harald, alle respect voor je beslissing (snap't heel goed) en ontzettend bedankt voor alle tijd en liefde welke je de afgelopen jaren in dit forum hebt gestopt! Zijn maar weinig mensen als jij! (in positieve zin, scherpe humor waar ik wel van hou!)

Nogmaals dank en welkom als forummer!!!!

Ik buig mijn hoofd met respect :res:
Plaats een reactie