Smaken verschillen gelukkig. Het liefst had ik het nummer op de voorkant gezet zoals Felbie dat had (gefeliciteerd trouwens met de overwinning, auto ziet er nu ook gaaf uit), maar dat is niet standaard leverbaar. Als je dat dan weer ergens anders besteld, zul je zien dat je kleurverschil krijgt, afmetingen kloppen niet, etc.
Heb trouwens besloten dat ik beide zijkanten van de P anders ga bestickeren (f*ck de symmetrie). Een kant laat ik zoals het is, de ander krijgt een ronde sticker met de 8 erin (zoals voorop) en een dunne Martini streep onder aan de deur. Deze is besteld en hoop ik een dezer dagen binnen te krijgen. Komt het toch nog af voor de 911 stedentocht. Ik denk dat ik het stickeren daarbij laat. Heb nog wel bij Vistaprint een stickertje gemaakt met nederlandse vlaggetjes en de namen van de coureur en bijrijders (in dit geval ook de kids, die daar beretrots op zijn).
Ik vraag hier ook nog even aandacht voor het volgende. In mijn collectie Martini Racing-objecten mis ik nog een witte pet (zie foto). Een aantal websites beweren hem nog te hebben maar ik heb de hele wereld afgemaild maar niemand kan meer leveren. Wie weet raad? Het mag best een tweedehandse zijn, wil hem best ruilen tegen een blauwe, daar heb ik er twee van (eentje nog nieuw).
- Bijlagen
-

- Die witte zoek ik dus!
-

- Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er van Martini Racing!
- broche martini racing.jpg (17.44 KiB) 2486 keer bekeken
-

- Als ik ooit een garage heb, komt deze er te hangen!