Hallo allemaal
Ik ben zojuist bij een 944 wezen kijken. Op zich beviel de auto me redelijk maar wat er motorisch aangedaan was om letterlijk bij te gaan staan huilen. Het luchtfilter was er letterlijk UITGEBROKEN, de stukken plastic zaten nog aan de bouten vast....

De ontluchting hield er los bij de bungelen. Als luchtfilter was er een over the top lelijk chromen powerfilter gezet die hooguit 3.95 gekost heeft bij de action.....
Banden van het merk "cheap ass hankipankie made in china" en dan ook 2 voor en achter verschillende soorten. Water dat via de achterlichten door de kofferbak heen stroomde en via t gat bij t reserve wiel er weer uitsijpelde.
Ik verwacht voor mijn budget uiteraard niet nieuw. Maar dit sloeg wel alles, plamuur werk (magneetje klikte op sommige punten niet eens meer lichtjes)
Remblok indicatoren bungelden er naast.
Gare aftermarket bmw 5serie look a like antenne op t dak, de oude antenne kabel bungelde nog bij het voorscherm. Tevens was het voorscherm ook vervangen. Raamrubbers ontbraken aan 1 kant, andere kant zat het los.
Ook niet te vergeten de teller stond op 68.000 wat dus een stand van 268.000 zou kunnen betekenen.
Motor was van te voren al warm laten lopen, ook niet geheel gebruikelijk.
Tevens door mijn oom ook nog een lek onder de auto aan de overbrenging ontdekt.
De auto was kort gezegd in dramatische toestand dus ik ga mijn zoektocht vervolgen.
Ik zou graag iets rond de 3000/3500 euro kopen. Dus wat hierboven aangeboden wordt is mij iets te duur. Ik ben ook maar scholier en moet al het geld in mijn vrije tijd verdienen!
Bedankt voor alle hulp tot nu toe!!!! Ik waardeer het erg!