Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Zo dan, das schrikken! Jullie mening graag :-)

15 sep 2010 23:12

@Leonardo: thx! Is de 996 van jou de ex van een ander forum lid? (Marc?). Ik heb namelijk precies een jaar geleden proef gereden in een zwarte 996 met tiptronic die bij PCG stond.

15 sep 2010 23:26

Yep, dat is em...

15 sep 2010 23:31

En dan te bedenken dat ik tussen mijn huidige 996 en die van jou heb zitten te twijfelen.

Ik moet zeggen, je hebt een heerlijke 996! Heb genoten van het proefritje over de dijkjes bij Heteren :-) Ik was eigenlijk een beetje afgeknapt op tiptronic na een eerdere proefrit, door die van jou ben ik toch weer gaan twijfelen, hij reageerde zo soepel.

Toevallig ook dat we beide binnen en jaar draagarm issues hebben gehad :-)

16 sep 2010 8:53

viaa schreef:Toevallig ook dat we beide binnen en jaar draagarm issues hebben gehad :-)

Niet zo heel toevallig helaas :roll:

wat Renntech eerder schreef:Vroeg of laat bij alle 996-en een onkostenpost.

16 sep 2010 9:47

Renntech schreef:Niet zo heel toevallig helaas

Bij mij zijn inderdaad de voorste ook al onder garantie vervangen.

16 sep 2010 11:44

Misschien kan Horn jullie het nummer van zijn dieëtiste geven, dan gaan die draagarmen in het vervolg ook langer mee :mrgreen:

16 sep 2010 13:55

Hmmm, van DS en gast vind ik het dan weer minder toevallig dat die beiden nieuwe draagarmen moesten. :drive: Zal een beetje om 3-4 remschiijven gaan..... snel dus. Bij die mannen is uitdrogen denk ik niet het probbleem :mrgreen:

16 sep 2010 14:15

Ik heb juist begrepen dat stilstand de grote boosdoener is bij de draagarmen. De 996 en Boxster hebben toch beide dit probleem? Wel knap van DS dat hij dit (slijtage) op de garantie heeft kunnen claimen.

16 sep 2010 14:28

Op een gegeven moment wil je gewoon van 'm af zijn. :wink:

16 sep 2010 15:13

soepkip 986 schreef:Ik heb juist begrepen dat stilstand de grote boosdoener is bij de draagarmen.

Mwah circuit gebruik zal ook wel invloed hebben.

soepkip 986 schreef:Wel knap van DS dat hij dit (slijtage) op de garantie heeft kunnen claimen.

Zo redenerend zou 90% van de auto buiten garantie vallen, lijkt me vrij logisch dat dit garantie is, tenzij uitdrukkelijk uitgesloten. Vandaar ook dat er soms een max. aan aantal km bij staat.
Mijn koppeling (ja ook de plaat) viel zelfs onder de garantie.

16 sep 2010 17:27

Neem aan dat DS wel heeft gezegd dat hij iedere week op de NS zit. :mrgreen:
Plaats een reactie