18 sep 2010 0:13
18 sep 2010 3:07
18 sep 2010 5:38
18 sep 2010 8:23
18 sep 2010 9:46
dynamic schreef:Ik zet altijd de auto in zijn versnelling met parkeren...
18 sep 2010 10:26
18 sep 2010 11:36
18 sep 2010 12:29
Paul II schreef:Ja, die techniek, dat is niet mijn terrein, DAAR weet ik niet veel van![]()
18 sep 2010 14:52
M a r c schreef:dynamic schreef:Ik zet altijd de auto in zijn versnelling met parkeren...
Heel slecht..... daarvoor hebben ze een parkeerrem uitgevonden, ook wel handrem genaamd
18 sep 2010 15:21
18 sep 2010 15:25
18 sep 2010 16:36
18 sep 2010 18:57
GR schreef:Garage vindt voor een 996 TT 3 mm echt het minimum.
18 sep 2010 20:10
19 sep 2010 9:48
19 sep 2010 15:54
Paul II schreef:Natuurlijk vind de garage dat![]()
Wat vind je zelf![]()
Schreef eerder over vervangingsadvies garage ...
19 sep 2010 17:21
M a r c schreef:dynamic schreef:Ik zet altijd de auto in zijn versnelling met parkeren...
Heel slecht..... daarvoor hebben ze een parkeerrem uitgevonden, ook wel handrem genaamd
19 sep 2010 17:35
19 sep 2010 19:10
19 sep 2010 19:12
20 sep 2010 8:28
GR schreef:Met 3mm profiel op nat wegdek slipt de TT in z'n derde versnelling nog door!
20 sep 2010 13:01
20 sep 2010 13:52
20 sep 2010 15:11
20 sep 2010 15:17
$TEEF schreef:als die 4wd er nu af kon, dan werd het pas echt een spannende porker