22 sep 2010 11:46
22 sep 2010 12:03
André schreef:Devils son schreef:Ik kom hier kennelijk niet vaak genoeg...Weer een hoop gemist kennelijk.
Jammer dat het zo moet lopen.
Idem dito
Probeer hier elke dag te komen maar kan niet alles lezen en volgen,veels te veel bla bla.
Jammer dat mensen zo kinderachtig doen,het leven kan zo mooi zijn.
22 sep 2010 12:26
Old school, newbe's je zou er van in een identiteits crisis schieten.
De frustarties en meningen zijn er bij een ieder uit, volgens mij moet de dit toppic geveegd en gaan we met iets meer respect weer lekker verder.
Kom op mannen raap je zelf op, kijk eens in de spiegel wees realistisch en ga weer van je porsche genieten.
Tjakka![]()
22 sep 2010 12:28
viaa schreef:Nu hebben zowel Horn als Sigrid beide aangegeven 'te stoppen', mede door PB's.
22 sep 2010 12:29
22 sep 2010 12:35
22 sep 2010 12:48
Richard schreef:.....kwam het steeds hetzelfde op mij over en besloeg het het volgende punt,leven en laten leven,alles waar het hier mis gaat (en elders) is het gemis van respect.We hebben het hier over een forum waarin we onze passie voor een auto delen.Het kan en mag denk ik niet zo zijn dat, er door wat getypte opmerkingen ,die toch al moeilijk te lezen zijn ,doordat je de emotie mist ,dit zo zwaar gaat worden dat er persoonlijke aanvallen ontstaan op de persoon gespeeld.
Beste advies is denk ik waarmee ik deze post begon, lees eerst eens terug wat je denkt te gaan posten.
22 sep 2010 13:24
Jeremy Clarkson schreef:On that bombshell, we end the show
22 sep 2010 14:03
Devils son schreef:gast schreef:Het is al ZO vaak gezegd. Als je een topic niet welgevalt dan lees je het toch niet?
Precies.
22 sep 2010 14:19