Is het ook!
Het is overigens geen 'plug and play', want er zitten nog geen gaten op de juiste plek(ken) en bepaalde beugeltjes, stangetjes, houdertjes, etcetera, enzovoorts, enzoverder, zijn er gewoon niet. Dat betekent dat je je creativiteit zo nu en dan aardig moet aanspreken. Die beugeltjes voor de claxons bijvoorbeeld zijn geboren uit 'form follows function'

: niet ingewikkeld, rechttoe-rechtaan, maar wel precies goed...
Normaliter zitten er gewoon platte gegalvaniseerde montageplaatjes achterop de claxons die bovendien van pisbakkenstaal zijn en gemakkelijk verbuigen:

Het aluminium L-profiel dat ik heb gebruikt (en vervolgens een geborstelde finish heb gegeven) is veel steviger!
Ik heb ook ervoor gekozen om het rubberen kapje achterop de knipperlichten te houden, waardoor het nogal een gepiel was om het rubber dat onder de knipperlichten en het rooster ligt er mooi aansluitend omheen te krijgen. Ook dat is uiteindelijk goed gelukt.
Het is wel zo dat het gat in het onderlegrubber centrisch is. De knipperlichten hebben ook een stadslichtvoorziening waardoor het gat (ook dat in de carrosserie) te klein én 'ovaal' moest worden:
Hier is te zien dat het gat in het onderlegrubber verruimd is:

En hier is goed te zien dat de knipperlichten 2 lampjes hebben:

Vanavond ga ik de originele Bosch koplampen 'reviseren'. De reflectoren waren niet meer zo mooi, de glazen smerig en de binnenkappen van de lamp zagen er niet meer uit. Ook de ringen waren roestig. Ik heb de binnenkappen inmiddels zwart gespoten en nieuwe reflectoren gevonden. Ook nieuwe ringen heb ik gevonden (en die wijken iets af van de standaardringen, omdat één van de stelbouten bij Bosch koplampen wel 20cm lang is...