Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
12 okt 2003 0:35
Of als ik de staats win kom ik met een Carrera GT. Hehehe...
(GT2 zou ook leuk zijn)
12 okt 2003 1:52
Robinson schreef:Lukt ook zo wel, ik denk dat de automatische versnelling op dit zo'n weggetjes een flink nadeel is.
Dat klopt zeker. Die automaat van Mercedes Benz (gemodificeerd door Porsche) schakelt niet meer terug als je op een hogere snelheid zit. Je kunt natuurlijk wel met de hand terug schakelen. Terug naar twee moet je wel ff het knopje erbij indrukken als beveiliging. Het is supercomfortabel, maar een handbak is zeker sneller. Hierna dan ook nooit een automaat meer. Om het eens te proeven is wel een leuke ervaring. Het schakelen mis ik wel een beetje. Hoedanook, het blijft vet zo'n V8 5 liter van Porsche!

Zeker omdat de Shark loopt als een zonnetje. En die sound! Superbruut!
12 okt 2003 11:20
Al heb je nog zo veel vermogen en ga je nog zo hard, je remmen zijn toch het belangrijkste aan boord (mijn stuur ook hoor).
Staat ook beschreven in de (daar is ie weer) de laatste Autovisie met een quote over het verglazen van de blokken (waar heb ik dat meer gehoord), bij extreme rem-acties.
Tja en Porsche heeft op het gebied van remmen een enorme reputatie, ik zou wel is een blokkie willen stoppen met die keramische ankers, ach wie weet ooit is.
John R.
12 okt 2003 22:09
ja shark zou wel leuk zijn de staats winnen!! die moet ik ook nogeen keer winnen want dan staan er zo een paar porsche's op de oprit

ghehe....
greetz kevin
15 okt 2003 23:54
Wat een superfilm ....
Op zo'n manier wil ik de volgende meeting zeker niet missen
Wat helaas nu dus wel gebeurd is !
Groeten en keep up the good work
Rob