28 sep 2010 21:55
28 sep 2010 23:16
29 sep 2010 0:02
29 sep 2010 0:09
29 sep 2010 2:08
Grappig, lees nu deze reactie pas. Om te beginnen; eet eens wat minder zuur fruit, of stop met het beginnen van de dag met een slok azijn.dynamic schreef:Ik doneer nietssss... Ik wil niet stoken hoor maar er is een kans dat Stefan het fruit het liefst bij JXR (na diens berichtgeving) op een onzachte wijze rectaal inbrengt. En daar blijf ik verre van.
Mijn vage kennissen, dorpsgenoten of zelfs FREUNDENhoeven zich hier niet te melden om voor mij of over mij op deze wijze verhaal te doen. Nein Danke!!!
29 sep 2010 9:09
André schreef:Weet dat we zoiets deden bij een medeforumer een aantal jaren terug na een ringtripje
29 sep 2010 9:13
29 sep 2010 9:22
Richard schreef:daarom wordt het ook onderling geregeld, ik ken hem toevallig wel persoonlijk en ja is waarschijnlijk helemaal aanzichzelf te wijten dat hij zich het ziekenhuis heeft ingereden ,maar blijft een mens.En een hart onder de riem kan iedereen wel gebruiken.
my2cnts
29 sep 2010 9:24
Watersnip schreef:daarbij wil ik nog even aangeven dat een beetje respect voor de getroffene hier wel op zijn plaats is, ondanks alle opmerkingen, lijkt mij toch echt dat hij niet moedwillig dit op zijn hals heeft gehaald......laten we eerlijk zijn.....
JXR schreef:Wat ik hier schrijf is puur hoe ik Stefan ken en waar hij zich ook echt niet voor schaamde om als dusdanig bekend te staan. Dat wat ik schrijf misschien niet op een manier geschreven is zoals je respect hebt voor overleden personen kan er mee te maken hebben dat de persoon niet overleden is en dat ik me ook graag zo uit als wat ik wil zeggen, enigszins pogend niemand voor 't hoofd te stoten, maar wel beschrijvende feiten en relevante informatie. Ik heb zelf genoeg persoonlijke aanvaringen met Stefan gehad waar we beiden ons eigen deel in hadden. Toch mag ik Stefan als persoon al is 't niet iemand met wie ik de laatste tijd heel veel contact had; dat wisselde nog weleens.
(...)
Ik heb me hier niet aangemeld om iemand belachelijk te maken, maar ook niet om een slachtoffer van z'n eigen daden als heilig persoon neer te zetten. Ik doe m'n best, maar ben wie ik ben en zo is Stefan wie hij is, ik hoop dat we elkaar daar allemaal om kunnen waarderen in plaats van uit te gaan van nare bedoelingen.
29 sep 2010 9:28
dynamic schreef:(...) Het ging hier over jonge broekies en niet specifiek over Stefan, was ook helemaal niet bekend dat het om Stefan ging toen de opmerking geplaatst werd. Dus voorstel topics erbij halen is ook helemaal niet relevant.
29 sep 2010 10:01
Richard schreef:ps krijg je wel een fruitmand(rouwkrans) als je je bijv. tijdens een tunnelrun tegen de muur te pletter rijdt ?
29 sep 2010 10:14
29 sep 2010 10:18
29 sep 2010 10:25
29 sep 2010 10:33
Richard schreef:ps krijg je wel een fruitmand(rouwkrans) als je je bijv. tijdens een tunnelrun tegen de muur te pletter rijdt ?
MS964 schreef:Tja, iemand heeft een ban hier. Reden om iemand niet een klein steuntje in de rug te geven? Klinkt een beetje als eenmaal fout, altijd fout. Het getuigt imho juist van grootsheid om iemand op zo'n moment het voordeel vd twijfel te geven.
29 sep 2010 10:41
29 sep 2010 12:22
29 sep 2010 12:22
29 sep 2010 12:51
Ja en om nog maar een irrelevant cliché te noemen; kale mannen met een verlaagd libido die in de overgang zitten een Porsche kopen en dat ding net zo min, ware het niet op een andere manier, vaak helemaal niet gebruiken waar zo'n ding voor gemaakt is. En stiekem vinden we dat ook allemaal zonde toch?wolf schreef:ubermensch![]()
nounounou, voel je je aangesproken door barolo? feit is dat pubers met dikke porsches nogal eens slecht afloopt.
29 sep 2010 13:02
29 sep 2010 13:07
29 sep 2010 13:08
JXR schreef:Ja en om nog maar een irrelevant cliché te noemen; kale mannen met een verlaagd libido.............
29 sep 2010 13:15
29 sep 2010 13:21
John schreef:André schreef:Weet dat we zoiets deden bij een medeforumer een aantal jaren terug na een ringtripje
Inderdaad zoals Harald al opmerkte...dat was Erwin (ER)..
The Mud ken ik niet persoonlijk, ik ken alleen maar de geschiedenis hier op het forum waarom hij niet meer post na een ban, en verder heb ik alleen maar de info uit de krant en de info uit de postings in dit topic, en als ik af moet gaan op deze is er meer aan de hand.........
Mijn mening is dat meneer "The Mud" niet te vergelijken is met "ER" waar toen wat voor is gedaan moet natuurlijk wel zeggen dat ik ER persoonlijk ken...
The Mud staat hier op het forum bekend als een onverantwoordelijke roekeloze rijder van ff 20 (het staat geschreven), en Erwin is de al wat op leeftijdzijnde Chirurg uit Brabant met de vette 993 turbo en Boxster.
......................
John
29 sep 2010 13:30
JXR schreef:Over naar het goede nieuws! Inmiddels is er 57 euro binnen!!
Update:
2 Dimple
3 Suikerbroer
5 Marino
5 Anoniem
2 Dreamer
10 Baralo
4 gast
2 MS964
5 RALF996
2 Marianne
5 Hans Luna
1 Boxtur
2 Watersnip
2 Richard
2 Erick
5 Maarten
Ik geloof dat ik iedereen zo heb. Morgen zal ik even kijken wat er definitief binnen is en moeten we maar eens kijken (ook naar hoe Stefan zich voelt) wat we voor leuks zullen doen? Iedereen fantastisch dat jullie wat hebben gedoneerd!