Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: gezocht late 964 coupe c2

25 sep 2010 9:50

voor zover mijn kennis rijkt heeft deze 250 pk net zoals de europeese porsches.
ik heb begrepen dat latere porsche geknepen zijn de 964 niet. heeft iemand hier info over?

25 sep 2010 9:51

Peter Morgan. Zal zo even kijken. Waarschijnlijk is Maarten nu al aan het kijken :D

25 sep 2010 10:26

Ik heb hem gisteren even mogen aanschouwen.... de auto ziet er gewoon uit als nieuw!!!

Goed gedaan en gefelicitieerd :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Snel :drive:

25 sep 2010 21:22

porsje911 schreef:Ik heb hem gisteren even mogen aanschouwen.... de auto ziet er gewoon uit als nieuw!!!

Goed gedaan en gefelicitieerd :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Snel :drive:

die van jouw mag d'r ook weze.
toen ze gisteren naast elkaar stonden wist ik zeker dat die van mij ook wat meer met z'n buik op de grond moet.
toen je weg reed was ik overtuigd van de cup rohrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :cheers:

26 sep 2010 8:14

Klinkt lekker hè!

Ben benieuwd hoe jouw P uiteindelijk wordt. Succes in ieder geval met de voorbereidingen voor de keuringen! :thumleft:

28 sep 2010 16:23

De Porsche is vandaag goedgekeurd door het RDW, nadat hij gisteren afgekeurd was op de koplampen.
Ik had de originele usa koplampen aangepast door er een 5w stadsverlichting in te boren.
het RDW keurde het lichtbeeld van de usa koplamp af omdat deze geen vlakke lichtlijn aan de bovenzijde van het beeld vertoond.
Ik las op het forum dat andere op deze manier wel door de keuring zijn gekomen, in mijn geval werd ik weer lekker terug naar huis gestuurd met wat huiswerk. :cry:
maar goed ik heb er nu europeese koplampen opgezet en nu nog een paar dagen wachten op het kenteken en ik kan de weg op! :D

29 sep 2010 0:11

Van harte gefeliciteerd :thumleft:

Maar de grote vraag is natuurlijk, ben je voordelig(er) uit?

01 okt 2010 9:31

Misschien dat je hier iets aan hebt (als de rest het ook wil aanvullen :mrgreen: )
viewtopic.php?f=9&t=14645&hilit=+tips
Plaats een reactie