Vandaag stond in het teken van de montage van de Carrera-spiegels.
Ook nu moest weer een en ander uitgemeten worden, al kwam er nu nog een extra 'moeilijkheid' bij: door de spiegel aan de bijrijderszijde moest ik natuurlijk ook wat kunnen zien!
Met dat in m'n achterhoofd heb ik de 'taartpunten' op de carrosserie gezet en ben zelf in de auto gaan zitten. Vervolgens heb ik de puntjes steeds verschoven, totdat ze beide zo stonden dat ik vanachter het stuur zowel links als rechts volledig in de spiegel kon kijken en de spiegels zo kon afstellen dat ik door beide spiegels correct naar achteren kon kijken...
Een spiegel (ongemonteerd):

Van karton een mal gemaakt en de gaten afgetekend op de body en vervolgens de gaten geboord:

Dan eerst de spiegel gemonteerd:

Om vervolgens de taartpunt eroverheen te monteren:

Dan weer testzitten en kijken of een en ander wel goed zit:

En inderdaad: het zit perfect!
Toen de spiegels gemonteerd zaten, heb ik maar even de klokken provisorisch gemonteerd:

Ziet er wel blits uit, al zeg ik het zelf!
Het bleek dat de verstelbare vooras in de middenstand stond. Toen ik de moeren losdraaide, zakte de voorkant nog zo'n 2 á 3 cm en nu staat de body perfect recht!
Toen heb ik de auto maar even naar buiten gerold en wat fotootjes gemaakt:

En ten slotte heb ik de riempjes aan de achterkant nog gemonteerd (toen was het al donker):

Al met al een hele vruchtbare dag vandaag....