| Auteur | Bericht | 
        
			| mivali 
					
				   |   Krakersrellen Amsterdam
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 10:52 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Krakersrellen AmsterdamBlauwburgwal. Daar zijn ze inderdaad langs gekomen..._________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 11:11 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Ewout 
					ex 997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel   |   Re: Krakersrellen AmsterdamZullen wel stiekum jaloers zijn geweest. Sneu volk.Ze zouden het eens met hard werken kunnen proberen, maar daar word je moe van blijkbaar.
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 11:11 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| MS964 
					Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S   |   Re: Krakersrellen AmsterdamEr stond ook een tamelijk bekend iemand tussen die inderdaad zijn tijd en energie beter had kunnen benutten.     Opmerkelijk.
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 11:31 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Justin 
					Porsche 964 C4   |   Re: Krakersrellen AmsterdamGeen goed woord voor die mensen over. Ga gewoon werken/iets anders doen waarmee je jouw onderdak kan betalen, of draag voor de verandering eens iets bij aan deze wereld._________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 11:35 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Wimpie77 
					
				   |   Re: Krakersrellen Amsterdam_________________________________________Zo blijft zijn conditie een beetje op peil!* * *
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 11:56 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| horn 
					PF #57   |   Re: Krakersrellen Amsterdam_________________________________________Nigel de Jong?    Tja. Aan de andere kant had je nog veel meer schade kunnen hebben...   Life is too short to drive boring cars
 
 
 
    							Laatst bijgewerkt door horn op 05 okt 2010 11:59, in totaal 1 keer bewerkt. 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 11:58 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Erick 
					987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)   | _________________________________________  Re: Krakersrellen AmsterdamStyles change, Style doesn't
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 12:00 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| M a r c 
					Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto   |   Re: Krakersrellen Amsterdam_________________________________________+1 Dit soort mensen is over 15 jaar bezitter van een leuke woning en dito auto. Eens kijken wat zij er dan van vinden als iemand de zaak komt vernielen...www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
 www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 12:14 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Krakersrellen AmsterdamWaarom? Ik ben het totaal niet met die krakers eens maar zolang hij daar geen stenen staat te smijten zie ik het punt niet zo._________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 12:28 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Wimpie67 
					ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch   |   Re: Krakersrellen Amsterdam_________________________________________Weleens het Nederlandse beleid (kraken, softdrugs, ontslagrecht, polderen etc.) uitgelegd aan een buitenlandse relatie? Doe maar niet, je wordt direct niet meer voor vol aangezien  Wim
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 20:21 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Nine-eleven 
					981 Boxster GTS   |   Re: Krakersrellen Amsterdam_________________________________________Voeg daarbij het per taxi ophalen van allochtonen die naar een inburgeringscursus moeten, maar geen klok kunnen kijken toe en ze schoppen jou direct de deur wel uit   Trained by GP E L I T E
 
 
 | 
		
			| 05 okt 2010 22:30 | 
					
					     | 
	
	
		|  |