Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Re: 'stoten' bij loslaten gas 964

05 okt 2010 9:24

aan de Nassaukade, ter hoogte van de hoek Rozengracht..

05 okt 2010 10:34

Ik zou doen wat Olaf zegt en een berichtje in het desbetreffende topic plaatsen.
Je weet nooit wat dat oplevert.
Succes.

05 okt 2010 12:46

Oei! Dat is balen!!!
Hopelijk vinden ze hem terug..
Ik hoor wel vaker verhalen van gestolen (oudere) porsches.. Ik snap het alleen niet, dit lijkt me niet het type auto wat op de vrachtwagen naar Polen o.i.d. verdwijnd...

05 okt 2010 13:33

er zijn veel oudjes gejat de laatste tijd in 020. bij mij ook slot weg.

05 okt 2010 19:14

Onderdelen zijn zeer gewild aan het worden ...

05 okt 2010 20:01

Carrera80 schreef: Ik snap het alleen niet, dit lijkt me niet het type auto wat op de vrachtwagen naar Polen o.i.d. verdwijnd...

Wie het weet mag het zeggen .. :idea:

- voor onderdelen
- voor in 'n prive verzameling
- als donor (katje)
- doodgewone joyriding
- etc.

05 okt 2010 20:18

Ik neem aan dat hij een klasse 3 alarm heeft. Als je dan toch een auto met zo'n alarm ja (lees: kan jatten) dan zou ik toch een duurdere nemen....

05 okt 2010 21:57

.. duurdere auto of duurder alarm :?: :cheesy:

Ik had met mijn 964 Cabrio geen alarm plicht (en geen nachtclausule) - daarnaast geloof ik er niet in dat 'n alarm het dievengilde er (nog) van weerhoudt om je auto weg te nemen ..

Hier overigens 'n foto uit het album van TS ... lees (en huiver) het onderschrift :roll:

Persoonlijk zie ik liever m'n porsche verdwijnen, dan dat'ie met 'n hoop "inbraakschade t.b.v. diefstal" blijft staan ...

... erger zou nog zijn dat'ie na 'n stukje "joyriding" terug wordt gevonden :idea:

Re: 'stoten' bij loslaten gas - inmiddels gestolen - 964

05 okt 2010 23:32

ben het met Olaf eens, na een maand hoef ik hem eigenlijk niet meer terug om eerlijk te zijn. God weet wat er mee uitgevreten is.. Mijn gok is ook onderdelen; blok en bak alleen al leveren een goeie duit op.. Ik hoop het trouwens niet; wat een roemloos einde. Dan nog liever in een stuk in Hongarije of Roemenie..

07 okt 2010 22:48

Jemig wat balen zeg. Dat maakt mij ook alerter met het zomaar weer ergens parkeren van de mijne...

Iemand een idee hoe ze zo'n auto meenemen zonder dat dat alarm afgaat ?
Als dat gaat staan tetteren valt het toch wel op lijkt me ...

07 okt 2010 23:42

lindemans schreef:Als dat gaat staan tetteren valt het toch wel op lijkt me ...

... daar reageren MI maar weinig mensen op - dus als je zelf niet in de buurt bent :?

Ik heb zelf onlangs met loeiende alarm sirene (911) een ritje van zo'n 60 Km gemaakt ... eerder is mij dat ook overkomen met 'n wat duurdere middenklasser :arrow: In beide gevallen was er eigenlijk niemand die er op reageerde en er waren ook geen politsisten die mij aan hebben gehouden om evt. wat vragen te stellen.

't Boevengilde heeft MI genoeg kennis en truukjes in huis om jouw alarm (op tijd) buiten werking te stellen ...

08 okt 2010 11:09

Eerste wat ze doen is je toeter volspuiten met pur-schuim. Je bent helemaal nergens meer tegenwoordig.

08 okt 2010 11:16

Da's ook een aardige :evil: Wist ik nog niet...

08 okt 2010 11:19

Prima oplossing. Werkt ook bij echtgenotes en lastige kinderen... :twisted:

08 okt 2010 11:24

Ja ok, maar in je auto, dat doe je toch niet! :wink:

08 okt 2010 11:29

Wat waardeloos dit.. :evil: gelukkig ben je er voor verzekerd.... toch is het geen pretje..... gewoon afblijven van andermans spul..!! :evil:

08 okt 2010 22:18

+1,

Heel erg, veel succes gewenst!

16 okt 2010 18:47

Nieuwe methode Afbeelding Afbeelding Afbeelding
De dieven hebben het voornamelijk gemunt op Volkswagens. Door een kabel in de deurpost door te knippen schakelt het alarmsysteem uit. De deur openen en daarna het ingebouwde navigatiesysteem uit de auto slopen blijkt voor de inbrekers een koud kunstje.

16 okt 2010 23:08

Wanneer ik bovenstaande foto's bekijk ziet het er nogal amateuristisch uit, maar klaarblijkelijk is het wel effectief.

16 okt 2010 23:20

Je zult je Porsche zo aantreffen... :pale:

17 okt 2010 11:04

Mocht het mij ooit overkomen, en ik ontmoet de dader... het instrument waarmee deze mijn auto heeft bewerkt zal dan tevens gebruikt worden om deze persoon zélf open te knippen.

17 okt 2010 11:26

turbocruiser schreef:Eerste wat ze doen is je toeter volspuiten met pur-schuim. Je bent helemaal nergens meer tegenwoordig.

Dat had Porsche dan nog niet zo slecht bedacht vroegah; bij de 993 zat de sirene weggestopt boven een achterwieldraagarm, daar kom je echt niet makkelijk bij.
Bij aftermarket tr... werd deze simpel in de motorruimte geschroefd.

Bij de 997 is deze ongeveer net zo gemakkelijk bereikbaar zag ik laatst.

17 okt 2010 20:52

Paul II schreef:Bij aftermarket tr... werd deze simpel in de motorruimte geschroefd.

Bij jou (alleen) dan mss :roll: ... bij mij zit ìe volgens mij òf in de rechter-wielkuip òf achter het luikje bij de brandstofpomp :popcorn:

17 okt 2010 21:02

Olaf schreef:
Paul II schreef:Bij aftermarket tr... werd deze simpel in de motorruimte geschroefd.

Bij jou (alleen) dan mss :roll: ... bij mij zit ìe volgens mij òf in de rechter-wielkuip òf achter het luikje bij de brandstofpomp :popcorn:

After market tr... in mijn Porsches :?: :shock: :twisted:

Heb het bij veel 911-jes gezien, zo'n sirene in de motorruimte :idea:

Wat schreef ik waar deze zat bij mijn 993, d.w.z. bedoelde dat :P
Plaats een reactie