Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
12 okt 2010 20:49
@devils Son : ik kom niet graag in Duitsland.
En waarom moeten we helemaal naar de ring terwijl we al weten dat een gtr daar sneller is dan jouw 996 turbo ? Ik vergelijk nu standaard auto's, voor de goede orde.
12 okt 2010 22:05
Om dan even volledig te zijn was het ook wel mooi geweest om de
Devils Son schreef:Ik kom niet graag in Amsterdam
aan te halen
12 okt 2010 23:15
makinen6.5 schreef:En waarom moeten we helemaal naar de ring terwijl we al weten dat een gtr daar sneller is dan jouw 996 turbo ? Ik vergelijk nu standaard auto's, voor de goede orde.
O tsjonge... we gaan een auto uit 2001 vergelijken met een auto uit 2009.
De bestuurder is minstens zo belangrijk. Had je mogen weten.
Zou je voor mij nog eens willen beantwoorden waarom jappenfappers zo graag op Porschefora komen om te melden dat hun auto's ook echt leuk zijn, echt waar, eerlijk, ik lieg het niet?
13 okt 2010 1:31
Wat een hatelijkheden weer Duiveltje

. Volgens mij was de toon van 't eerste bericht heel anders en gewoon vriendelijk en wordt 't vervolgens onnodig op scherp gezet ;
leander schreef:Dames en heren,
Middels deze poll wil ik even peilen voor een meeting met de Aziatische Nissan Skyline.
Oké Leander.. hoe kom je nu ineens hierbij? Tja..ik ben jullie een uitleg verschuldigd. Als volgt;
Gisteren belde een maatje mij met het bericht dat hij een verrassing had. Een uur later kwam hij aanschuiven met een Nissan Skyline GTR. WOW wat een wagen, hele andere "sport" maar wel kicken zeg.
Zeldzame racewagen waar er niet veel van zijn in Nederland.
On top of that, reden we gisteren zomaar naar een Skyline meeting in Rotterdam. Was erg gezellig, er kwam ook nog even een 996TT kijken. (Deze had btw een rammel in de uitlaat).
Ik het kader van; Porsche vs. Corvette & Porsche vs. Ferrari meeting ook maar eens goed om te peilen of er ook interesse is voor een Porsche vs. Nissan Skyline meeting.
Hoor graag jullie meningen.
Grtjs Leander
13 okt 2010 2:17

Jurgen! Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde voorkeur wat auto betreft! Zou saai zijn! Ik word trouwens niet goed van degenen die hun Porsche als hun liefje enz.beschrijven

Get a life

Het is een auto,misschien geen doorsnee,maar wel een stuk blik!
13 okt 2010 8:41
gast schreef:spreek je de taal niet jongeman of mag je nog niet zo ver van huis? Wat een ontiegelijke dooddoener zeg.
Ik kom niet graag in .deEn die eeuwig durende zeurstrijd van de Ringtijden; GAAAAAAAAAAAAP. Ik snap dat je een jong ventje bent dat helemaal idolaat is van jappenauto's maar hou nou eens op met DS voeren. Het is zo dodelijk saai. Grow op, get a life en als je je petje af hebt gezworen en uitgekeken bent op PS2 auto's, zie ik je wel in het voorstel topic met je 1e echte sportauto.

bedankt voor je compliment betreffende de leeftijd, ik ben 41.
En ik rij een 2007 RS4.
Maar dat zal je ook wel niks vinden.
Een petje draag ik niet, daarnaast ken ik ook kakballen met sjaaltjes en petjes die in een P rijden. En dan notebene in een kapperporsche, de Boxster. Dus hou op met je vooroordeel.
13 okt 2010 9:42
makinen6.5 schreef:kapperporsche, de Boxster.
Jij gaat voor de populariteitsprijs begrijp ik?
13 okt 2010 9:53
ik vindt een P prachtig, maar een Boxster vindt ik niks. Dat kan en mag neem ik aan.
Daarnaast wordt ie ook zo genoemd door mensen die zelf P rijden, dus maak je niet druk. Een GTR wordt ook een PS2 auto genoemd, als je je daar al druk over moet maken.. pfff
13 okt 2010 10:00
makinen6.5 schreef:@devils Son : ik kom niet graag in Duitsland.
En waarom moeten we helemaal naar de ring terwijl we al weten dat een gtr daar sneller is dan jouw 996 turbo ? Ik vergelijk nu standaard auto's, voor de goede orde.
Heb je een klein pi*meltje ofzo?
Mijn god wat een complexen...... ik heb met een GT-R gereden afgelopen week en ik zou 'm niet willen ruilen met mijn GT3... ook al is de GT-R sneller. De beleving in een GT-R is niet die van een echte sportauto.
13 okt 2010 10:26
makinen6.5 schreef:ik vindt een P prachtig, maar een Boxster vindt ik niks. Dat kan en mag neem ik aan.
Daarnaast wordt ie ook zo genoemd door mensen die zelf P rijden, dus maak je niet druk. Een GTR wordt ook een PS2 auto genoemd, als je je daar al druk over moet maken.. pfff
Het is jou misschien ontgaan, maar je bent te gast op een Porscheforum. Ik ga toch ook niet op een nissanforum vertellen dat de GT-R een lelijk hok is en een PS3 (dat dan weer wel) auto?
13 okt 2010 10:36
hee zielepoten jullie zitten een topic van Leander te verzieken. Een goed bedoelde meeting met in de ogen van de eigenaren goede sportwagens.
13 okt 2010 11:22
ruud964 schreef:met in de ogen van de eigenaren goede sportwagens.
Je hebt mij nergens horen zeggen dat de GT-R geen goede sportauto is...
13 okt 2010 12:21
Blijf de match voor een meeting tussen Nissan en Porsche een vreemde vinden.... Porsche is van oudsher een sportwagenmerk. Nissan bij lange na niet... Maar goed, ik wens eenieder veel plezier en ik hoop voor Leander dat de meeting een succes wordt. Maar toch maar graag volgend jaar weer de oude vertrouwde "Leander-Lentemeeting" hoor
13 okt 2010 12:46
Komt goed mensen.
De Lentemeeting blijft zoals ik eerder meldde. Graag zie ik daar jullie allen terug.
De Skyline - Porsche meeting is een additionele meeting.
Een apart topic zal daarover nog gestart worden.
13 okt 2010 17:34
Devils son schreef:ruud964 schreef:met in de ogen van de eigenaren goede sportwagens.
Je hebt mij nergens horen zeggen dat de GT-R geen goede sportauto is...
Dat klopt.
14 okt 2010 14:26
makinen6.5 schreef:ik vindt een P prachtig, maar een Boxster vindt ik niks. Dat kan en mag neem ik aan.
Nee dat mag niet

... we worden al genoeg gepest door andere porscherijders, worden we straks ook nog uitgelachen op een meeting met bami-blokken

Pff wat een gedoe zeg

, ik stap met plezier in die auto en geniet van elke km. en hoop voor je dat jij t zelfde doet
14 okt 2010 19:56
Boxster bashing is zoooo 2009.
Dat doen we nu toch niet meer
14 okt 2010 20:12
makinen6.5 schreef: daarnaast ken ik ook kakballen met sjaaltjes en petjes die in een P rijden. En dan notebene in een kapperporsche, de Boxster. Dus hou op met je vooroordeel.
lol
19 okt 2010 17:18
Ik zal even trollen: ik vind alle japanse auto's niet mooi.
Ook die poll: na Corvette en Ferrari nu de Nissan Skyline. Daar moest ik wel even van grinnikken!
19 okt 2010 20:20

Iemand interesse in een Porsche - Ssangyong Rexton meeting?
19 okt 2010 20:23
Als jullie zo doorgaan start ik in de avonduren een opleiding om het kappersvak te leren

daarnaast ga ik een sushi restaurant beginnen
Kortom, met een Boxster kan je hier nog lekker gallen, maar met een Datsun moet je je als gast blijven gedragen...
Leon