Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Het grote motorfiets topic

10 okt 2010 20:53

Gewoon een mooi plaatje, een Indian uit 1928! Vier in lijn, en liep heerlijk!

Afbeelding

10 okt 2010 20:55

mick1512 schreef:Daar waar een porsche uitblinkt in ingetogenheid (de meeste tenminste :wink: ) is een Harley een soort kerstboom op wielen. En daar waar een Porsche zo'n beetje altijd de meest uitgebalanceerde auto van zijn generatie is, is een Harley een soort Dinosaurus.

Volgens mij zijn er voldoende voorbeelden te vinden die juist het tegenovergestelde van jouw vergelijking (b)lijken te bewijzen. ;)

10 okt 2010 20:55

@marino, hoe bevalt je nieuwe BMW R1200 GSA?

10 okt 2010 21:11

Volgens mij zijn er voldoende voorbeelden te vinden die juist het tegenovergestelde van jouw vergelijking (b)lijken te bewijzen. :wink:

Allemaal uitzonderingen die de regel bevestigen :^:

ff serieus; ik vind een HD vaak erg overdone. Maar dat vind ik ook van 427 cobra replica's. Toch heb ik er zelf een gehad. Zonder enige opsmuk... En dat geldt mi ook voor Harleys, maar dan heb je eigenlijk een Guzzi California :mrgreen:

10 okt 2010 21:30

Er zijn zoveel verschillende stijlen binnen de Harley's, dat over 1 kam scheren niet terecht is.

10 okt 2010 21:48

Maar eens een kijkje genomen op de HD site en jullie hebben gelijk, er zijn er veel meer dan dat ik dacht. Maar de Fat Boy blijf ik een kertsboom vinden. Gewoon too much...

10 okt 2010 21:57

Kijk ook maar een in mijn fotoalbum.
Die grijze met rood zadeltje is verkocht.
Die donkerblauwe wordt als de witte (qua stijl)
en op de andere grijze die hierboven al ergens gewoon op de pagina staat rij ik bijna iedere dag, mits het droog is.
Fatboy vind ik wel mooi, maar vind een kale Heritage veel mooier.

11 okt 2010 12:37

mick1512 schreef:Maar eens een kijkje genomen op de HD site en jullie hebben gelijk, er zijn er veel meer dan dat ik dacht. Maar de Fat Boy blijf ik een kertsboom vinden. Gewoon too much...

Er zijn zoveel typen Harleys, voor elk wat wils.

@Erick - vriend van mij heeft net zijn nieuwe motor in ontvangst genomen, rijdt als een tierelier. 8)
Is gebaseerd op een Dyna.

Afbeelding

11 okt 2010 12:45

amaai, da's mooi 8) 8) 8)
het enige dat ik zou veranderen (maar dat is mijn goestingske, niet iedereen moet dat mooi vinden....) zijn de velgen, ik zou volle (zwarte) schijven nemen, met een rood of lichtblauw randje (zoals bij m'n gulfke....)

11 okt 2010 12:49

mick1512 schreef:Maar eens een kijkje genomen op de HD site en jullie hebben gelijk, er zijn er veel meer dan dat ik dacht. Maar de Fat Boy blijf ik een kertsboom vinden. Gewoon too much...

Buell al eens bekeken?

11 okt 2010 13:05

ironpatje schreef:amaai, da's mooi 8) 8) 8)
het enige dat ik zou veranderen (maar dat is mijn goestingske, niet iedereen moet dat mooi vinden....) zijn de velgen, ik zou volle (zwarte) schijven nemen, met een rood of lichtblauw randje (zoals bij m'n gulfke....)

Ik heb op mijn HD dichte wielen (zwart met gepolijste rand) en dat is best zijwind gevoelig kan ik je vertellen. :idea:
(Zie album)

11 okt 2010 13:39

Mooie fiets. :thumleft:

Op Marktplaats staat ook een mooi bobbertje in Eindhoven.
Basis is 883 Sportster.

11 okt 2010 13:48

Harley schreef:Ik heb op mijn HD dichte wielen (zwart met gepolijste rand) en dat is best zijwind gevoelig kan ik je vertellen. :idea:
(Zie album)

imo zij dichte wielen het mooiste bij een HD, en dat beetje zijwind ???
een echte vent kan daar tegen... :) :)

Afbeelding

8) 8) 8)

11 okt 2010 13:54

Ik ga voor klassieke spaakwielen. 8)
Op mijn 1200 Sportster Custom heb ik een dicht achterwiel. Had van mij niet gehoeven.
Maar aangezien deze er toch tijdelijk is, maar ja wat niet bij mij :wink: , doe ik er niks aan.

11 okt 2010 15:50

Heb 3 foto's van mijn kerstboom in mijn album gezet, gezien mijn leeftijd lukte het niet om ze in deze post te plaatsen. :oops:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Edit: foto's toegevoegd.

Heb ook nog een buell voor de makkelijker te maken km's maar een ritje op die oude meuk blijft toch leuk. Er zijn er hier vast meer die dat gevoel kennen maar dan met 4 wielen. :drive:

11 okt 2010 15:59

8) :thumleft: 8) :thumleft: 8)

11 okt 2010 19:11

Prachtige motor Arjan :!:

11 okt 2010 19:23

Prachtig :thumleft:

12 okt 2010 22:53

49192

Kerstboom met aanhangwagen (helaas verkocht 2 jaar geleden, maar nog steeds een mooi aandenken :ba: )

Nu zonder motor ... :cry:
maar met Boxtur :D

12 okt 2010 23:28

Handig zo'n aanhangwagentje voor je vrouw :mrgreen:

13 okt 2010 23:45

Arjan, verrekt mooi spul! Ik zie ze nog rijden die dingen maar had toen geen poen om er een aan te schaffen!

14 okt 2010 11:48

Nou ja Grote motorfiets kan ik niet zeggen maar mijn 4-takt Honda CD50 (70cc) staat wel op motorkenteken sinds 3 à 4 jaar want het leek me zo jippie om op m'n 44e op de rollerbank te belanden.....Helemaal gerestaureerd, lichtblauw (Alfa Romeo 156) etc...Oude liefde. Foto's zal ik eens opzoeken.

Had ook nog een BMW F650 maar die heb ik verkocht want rijden kwam er eigenlijk niet van.

14 okt 2010 20:22

Erick, bedankt voor het plaatsen van de foto's zal nog eens kijken hoe het werkt voor een volgende keer.

Bomba: heb hem nu al 15 jaar, gekocht toen ik 24 was. Had toen alleen geld voor een verchoped exemplaar in matige staat. Door de jaren heen veel aan gedaan en kan nu wel zeggen dat hij goed is, niet helemaal orgineel maar ik vindt technisch goed belangrijker dan 100% orgineel.

Hij moet meer kunnen dan op zondag een rondje rond de kerk (wordt waar ik woon op zondag zoiezo niet gewardeerd :twisted: ) Ben er een paar jaar geleden nog op naar Spanje geweest, 4500 km in 3 weken tijd.

14 okt 2010 20:52

arjan schreef:Ben er een paar jaar geleden nog op naar Spanje geweest, 4500 km in 3 weken tijd.

:res: :res: :res:

16 okt 2010 11:10

@arjan: errug mooie 'kertsboom' :thumleft:
Plaats een reactie