Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

09 dec 2004 13:54

Wel dirkie, :) zo van die rvs instaplijsten ,met Techart logo erop zeer mooi afgewerkt trouwens ,NE !!! nu weet je het :roll: dirkie ,en ivm dat verbruik boxster zal je wel gelijk hebben,alhoewel mijn verbruik heen en terug van Essen zo rond de 10 lag ..............................................................................................................................Groeten Boxster de slak :shock:

24 dec 2004 9:43

ppp 356 schreef:En F@rgo is de Porsche al gemaakt?

De Rs staat terug in de garage, zonder de blauwe streep achteraan met van Weissach komen.

Heb gisteren van de Goede Sint wel de rekening gekregen. :cry:

De Kerstman heeft net laten weten dat het blauwe streepje is toegekomen. :D Wegens de eindejaarsdrukte kan hij het pas plaatsen na 5/01/2005.

Nu nog proberen om de zaak heel te houden :oops:

Aan iedereen een zalige kerst en schadevrij 2005, maar op de eerste plaats een goede gezondheid.

24 dec 2004 10:01

Wel hier ook nog niks toegekomen ivm rvs lijsten ,het zal voor paashaas zijn denk ik :wink:

Ook van ons een zalige kerst gewenst ,en veel rijgenot + porscheritten meetings in 2005

De Paashaas :wink:

31 maart 2005 16:16

Historie van de achterbumper wordt blijkbaar op de voet gevolgd in een ander forum :

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread ... post603877

31 maart 2005 16:39

Die wagen ken ik toch van ergens :?:
En dan dat nummerbord :roll:
Effe denken :wink:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Plaats een reactie