23 okt 2010 12:37
23 okt 2010 12:47
23 okt 2010 13:04
23 okt 2010 13:24
23 okt 2010 13:29
23 okt 2010 13:35
23 okt 2010 13:51
23 okt 2010 13:58
23 okt 2010 14:12
23 okt 2010 14:45
23 okt 2010 14:58
23 okt 2010 14:59
Ewout schreef: Daarnaast zijn ze inmiddels lekker goedkoop te krijgen.
Ik heb mij leven gebeterd hè![]()
23 okt 2010 16:24
23 okt 2010 16:33
fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.
Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.
23 okt 2010 17:17
23 okt 2010 18:28
23 okt 2010 18:50
donkey schreef:fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.
Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.
TSja ik wilde ook perse een C2, ben er naderhand achtergekomen dat in vergelijking met een donkervoort de meeste auto's op het circuit tegenvallen. Heb nu wel het specifieke C4 onderstuur eruit gekregen en geef dan ook met een gerust hart de auto ook aan mijn vrouw mee. Vergeet niet dat zowel een C2 als C4 auto's zijn met een bizar concept met hun gewicht achterin. Als je echt lekker op een circuit wil gaan kun je beter naar een 944 of 968 gaan zoeken...
23 okt 2010 19:20
23 okt 2010 21:12
23 okt 2010 21:24
23 okt 2010 21:26
23 okt 2010 21:27
23 okt 2010 21:59
erwin996 schreef:Waarom kiezen tussen een 964 of 993De 996 is het mooiste model
24 okt 2010 9:30
24 okt 2010 9:32