24 okt 2010 16:47
24 okt 2010 17:42
Elferhenkie schreef:Welk kenteken dat was weet ik niet, namen ze mee vanuit Dld. Ik kan het wel even vragen natuurlijk. Wat mij wel opvalt is dat advocaten altijd zeggen dat ze gelijk hebben, maar als er een rechtzaak is geweest tussen 2 partijen druipt er bijna altijd 1 advocaat af met ongelijk. De advocaat van TJ dacht laatst ook dat hij het wel kon winnen. Als alle advocaten zo geweldig waren als ze zelf zeggen, konden we het met aardig wat minder rechtzaken doen, advocaten met de neus in dezelfde richting en klaar
24 okt 2010 17:43
sandelow schreef:De verzekering op Kurzzeit (geel vakje) is alleen geldig binnen Duitsland. als je hiermee in NL rijdt ben je dus niet verzekerd en dat mag niet.
24 okt 2010 18:17
Elferhenkie schreef:@ devils son : Als ik wil weten om welk kenteken het gaat in dit specifiek geval moet ik eerst even vragen ja.
Voor de rest weet ik wel dat je voor bijna een jaar geleden met geen enkel tijdelijk Duits kenteken in Nederland mocht rijden.
Tja, de advocaat van mijn voormalig werkgever dacht ook dat hij kon winnen, dus niet, zat er volledig naast.![]()
En ja waarschijnlijk heeft de advocaat van Theo gezegd dat de zaak niet te winnen was en dat Theo eigenwijzer was dan zijn advocaat, zo zal het geweest zijn![]()
Wat mij opvalt in de meeste topics waar jij op reageert, je hebt altijd gelijk![]()
Bij deze DS: Je krijgt van mij in dit topic ook gelijkEinde discussie.....
24 okt 2010 19:20
sandelow schreef:De verzekering op Kurzzeit (geel vakje) is alleen geldig binnen Duitsland. als je hiermee in NL rijdt ben je dus niet verzekerd en dat mag niet.
25 okt 2010 0:30
25 okt 2010 6:12
sandernl schreef:sandelow schreef:De verzekering op Kurzzeit (geel vakje) is alleen geldig binnen Duitsland. als je hiermee in NL rijdt ben je dus niet verzekerd en dat mag niet.
Als dit zo is...waarom staat Nederland dan als geldig land op de groene kaart die hoort bij het KKZ die ik heb ontvangen toen ik de Boxster gisteren opgehaald heb ?
25 okt 2010 14:40
25 okt 2010 15:18
Siemi schreef:@Devilson, elferhenkie had een NL verkocht, waar met een Duits KKZ mee naar de grens gereden werd, en dat mag niet. Een duits Zoll kenteken krijg je nl alleen maar bij een auto met een Duitse KFZ papieren.
25 okt 2010 15:50
21 feb 2012 21:18
Zou je de volgende keer niet liever een kurzzeitkennzeichen nemen om in een dergelijke controle te rijden? Dan hebben we iemand die in beroep gaat
Overigens, zou het voor justitie niet slimmer zijn een dergelijk bezwaar gewoon gegrond te verklaren ipv voet bij stuk houden en het voor laten komen? Bij succes kunnen ze nl niet meer bekeuren.