Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Sander stelt zich voor; gezocht, gevonden, gereden, geko

10 okt 2010 20:46

van harte, mooie P
veel :drive: plezier

10 okt 2010 20:56

Van Harte :cheers:
Hele mooie Boxster; nu snel je zoons uit logeren sturen en op pad met je vrouw! :)
En natuurlijk welkom op het forum!

10 okt 2010 21:04

Targa Floriaan schreef:nu snel je zoons uit logeren sturen en op pad met je vrouw! :)

Denk dat de jongens meer gaan meerijden dan mijn vrouw.

Die van 11 kan niet wachten totdat de P is aangekomen, als ik het zo kan uitkienen qua ophaaldag gaat hij mee naar Hamburg om de P op te halen. Vrijdagmiddag/avond heen met de trein, hotelletje en dan zaterdag lekker terugrijden....eerste rit meteen 400 km, zal hij leuk vinden.

Met twee weken vrijstelling BPM en RDW afspraak in de week direct na de zaterdag moet dit mogelijk zijn.

12 okt 2010 12:11

Proficiat, een gelukkige Boxster rijder erbij !

12 okt 2010 13:06

Gefeliciteerd hoor, dat heb je vlot gedaan!
Veel plezier bij het ophalen :drive:

15 okt 2010 17:40

Mooie wagen.... alleen had ik zelf toch uitgekeken naar 'iets' meer plek :wink:

Re: Sander; gezocht, gevonden, gereden, gekocht - THUIS

23 okt 2010 18:03

Vandaag de Boxster opgehaald bij PZ Hamburg NZ.

Duitsland heerlijk gereden...zonnetje, droog wegdek, nauwelijks files. Te koud om met open kap te rijden. Nederland....regen en regen.

Hele rit op duitse KKZ gereden, geen agent of douane in NL gezien. Had 1-dags kenteken in de kofferbak liggen. RDW Nieuwegein maandag a.s., geen afspraak, ze laten om 8 uur de eerste 30 auto's naar binnen....ik zorg dat ik er om 7 uur 's ochtends ben.

Het is niet veel deze foto maar beter dan helemaal geen plaatje. Dit is direct na thuiskomst.
Afbeelding

23 okt 2010 18:20

Lekker gevoel he, als hij op de oprit staat! :thumleft:

23 okt 2010 18:25

Mooie bak Sander :thumleft: snelle knopendoorhakker :wink:

23 okt 2010 19:13

Sander, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst; er moet alleen nog wel wat straatwerk gedaan worden voor het mooie, zie ik :oops:

23 okt 2010 20:09

Hej Sander, gefeliciteerd hoor! mooie wagen.

Waarom niet eentje mét achterbank?

23 okt 2010 21:15

Budget eigenlijk.

Ik wil een niet al te oude auto en cabrio. En een 911 cabrio loopt al sneller in de papieren dan een boxster.

Althans...om eerlijk te zijn dat denk ik, heb eigenlijk niet omgekeken naar 911's. Voorlopig deze gebruiken....kijken of het virus aanslaat (is al een heel stuk onderweg....zit nu al op de rit naar RDW te wachten) en dan wellicht naar een 911.

Zou het de dichtstbijzijnde RDW moeten zijn waar ik naar toe moet of mag ik er ook een pakken aan de andere kant van NL ? Kan toch zo 100 km extra rijplezier zijn.

23 okt 2010 21:32

Je kan naar alle RDW's die jij leuk vindt. Zou echter zonder officieel NL-eendagskenteken niet te veel onnodige km's maken want officieel vindt de douane dat niet goed.

25 okt 2010 10:12

Stond om 07:00 vanochtend (zonder afspraak) bij de RDW Nieuwegein, samen met slechts 3 andere personen en dat bleef zo tot de keuringen begonnen om 8 uur. Erg rustig dus, herfstvakantie wellicht.

RDW keuring: 10 minuten
Douane: 5 minuten (vooraf formulieren ingevuld via autotelex)

Nu wachten op mailtje van douane met betalingsinstructies.

25 okt 2010 17:41

Mooie wagen :thumleft: ga je veel plezier van hebben straxs als die op kenteken staat!

Boxster S 550 Spyder schreef:er moet alleen nog wel wat straatwerk gedaan worden voor het mooie, zie ik :oops:

Lijkt mij ook :wink: :mrgreen:

25 okt 2010 19:16

Dimitri-Turbo schreef:Lijkt mij ook :wink: :mrgreen:

Jij ziet volgens mij een klusje :D

30 okt 2010 18:17

Afgelopen Maandag dus bij RDW en Douane langs geweest.

Woensdags kwam de mail van de Douane met BPM betaal specificaties. Direct (voor 15:00 met spoedopdracht) overgemaakt.

Vandaag (Zaterdag) kwamen de kenteken papieren van de RDW. Dus meteen kentekenplaten laten maken en vanmiddag nog een uurtje rond kunnen rijden. 14 graden en kap open :D

Dus hele import procedure in 1 week voltooid vanaf moment van P ophalen bij PZ in Hamburg, dat was vandaag precies een week geleden.

31 okt 2010 13:57

mooi werk,....ik heb ook zon besteld, maar vandaag lijkt het er niet op.
Plaats een reactie