Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
31 okt 2010 9:53
Lijkt me een handige optie voor figuren met minder goede bedoelingen. Weten ze precies waar al die mooie Porsches zich bevinden....
Ik kruip nu weer terug onder mijn steen...
31 okt 2010 10:01
Ze moeten wel in je vriendenlijstje staan, anders zien ze niets.
31 okt 2010 10:33
barolo schreef:Kijk Ewout jij hebt het door. Sinds de 4.6 upgrade van Maps is er Real-time Latitude mogelijk.
http://www.androidworld.nl/51778/google ... e-reviews/Dat is best wel handig. Bij mijn contactpersonen staat nu ook waar ze zich bevinden.
Stel dat alle PFers daar gebruik van maken. Helaas lopen ze hier nog een beetje achter, dan zouden wij precies kunnen zien hoeveel PFers er vandaag naar Nieuwegein voor de 2de hands Porsches dag gaan.

Als ik wil dat jij weet waat ik zit ,laat ik je het wel weten.

ps: ik rij rond 12.00 uur naar nieuwegein
31 okt 2010 10:47
Goeiemorgen alemaal...
barolo schreef:Ze moeten wel in je vriendenlijstje staan, anders zien ze niets.
Met gebruik van normale software: ja.
Goed georgniseerde boeven kunnen ook via de electronische achterdeur naar binnen.
31 okt 2010 12:47
Ik ga vanmiddag naar Nieuwegein. Vertrek hier om 2 uur.
Wat de digitale boeven betreft. Als ze binnen willen komen, dan komen ze toch wel binnen. Bij de kaasboer hier in het dorp hebben ze onlangs de kluis opengebroken. Bij de kluizenleverancier hebben ze meteen een grotere en zwaardere gevraagd. Dat heeft geen zin zei de kluizenleverancier. Dan zijn ze nog 5 minuten langer bezig, maar open gaat tie toch.
31 okt 2010 13:51
Ik gun jou je speelgoed wel hoor, Edwin.
Als jij er maar plezier aan beleeft.
Ik zie alleen voor mezelf het nut van dat ding nog niet zo.
Ik rij ook nog in een auto zonder ESP bijvoorbeeld.
04 nov 2010 18:03
Jawel, maar hij blijft zijn verhaal uitbreiden, doet tie heel fantasties
05 nov 2010 0:10
hahaha dat laatste stuk had ik niet gelezen. Nog even en dan kan 'ie het verhaal gaan bundelen!
05 nov 2010 9:19
gast schreef:Hoorde vd week een leuke tip: je moet 2 kluizen in huis hebben. 1 die makkelijk te vinden is doe je een paar flutsieraden in. De andere ( die je ook daadwerkelijk vult) berg je iets beter op. Bij inbraak nemen ze de verkeerde mee

Precies daarom had een collega van mij altijd een portemonnee op tafeltje in de hal liggen met daaruit stekend een briefje van 25 (ja, lang geleden dat dat een collega was). Werd nogal eens in zijn appartementencomplex ingebroken waarbij de daders gewoon pakten wat ze konden en weer wegwaren.
Toen er bij mijn inbraak de kluis was gestolen, istie later wel teruggevonden. Helemaal opengebroken...
Volgende keer dat ik een kluis in huis neem metsel ik 'm in denk ik.
05 nov 2010 10:28
Of gewoon 24 uur per dag een beveiliger thuis...
05 nov 2010 12:35
Bruno en Flipje?
08 nov 2010 9:27
Morge maukers,
Niemand een vers bakkie

Joh wat is het raar stil in ons café
Heb maar een bakkie van JMS genomen
Wat voor mij/ons weer een doenig weekend
Mauk ze
08 nov 2010 11:10
Heerlijk bakkie Molen! Had ik wel trek in.
Nu weer aan de slag met een serie foto's en planning voor morgen.
08 nov 2010 15:11
Laat Marcel het maar niet lezen
08 nov 2010 18:10
Een senner bernerhond als waakhond
Toch maar 2 kluisjes en een wallet met een geeltje
08 nov 2010 19:45
Een senner bernerhond als waakhond
Daar zijn ze van oorsprong speciaal voor gefokt

Gaat maar eens goegelen.
10 nov 2010 9:36
Morge maukers,
Alles goed met de forummers
Zal maar eerst een bakkie nemen, nog iemand wat van Wim gehoord
Zeg Marcel wij bezitten een fikse Koningspoedel, joh wat gaat dat beest tekeer als iemand op ons erf komt
Ligt nu achter me op kantoor
Mauk ze
10 nov 2010 9:55
Ik heb een dochter van 1,5 die ook op alles reageert!
Elke nacht krijgen wij waarschijnlijk ongewenst bezoek want elke nacht schreeuwt ze het daarna uit en dan zie ik niemand meer...
10 nov 2010 11:51
WillemB schreef:Een senner bernerhond als waakhond
Daar zijn ze van oorsprong speciaal voor gefokt

Gaat maar eens goegelen.
Kan me nog herrineren dat de Senner Benner was stuk gefokt (agressie) ...maar daar is ie nou voor
Heb ietwat ervaring in de KNPV en diverse honden compleet afgericht (met certificaat)en aardig wat wedstrijden gedaan Heb nog ergens eens doos met bekers.
En wat helpt......... heb ooit samen met Martin G. een hele middag zitten kijken op de Oosterringdijk hoe Mr Yip Chong (22-01-1978) uit het water werd gevist
Zo nu me bed in ...kep me net ziek gemeld
.
10 nov 2010 12:29
Ik dacht zelf een poes, maar misschien was het wel een hond in poeskostuum...
10 nov 2010 17:26
Zo, zal jullie ff jaloers maken, ga mij af melden, vertrek straks op shortski naar Stubai Oosterijk, er is zo'n 50cm verse sneeuw gevallen, dus zal wel lukken. Veel plezier in de regen en de wind komende dagen

Meld mij zondag weer aan
http://www.stubaier-gletscher.com/de/winter/De groeten JM
10 nov 2010 17:55
JMS schreef:vertrek straks op shortski naar Stubai Oosterijk
Hoelang doe je er dan over?...

Veel plezier

Tip voor als je terug bent, vraag gelijk
asiel aan.