Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
31 okt 2010 17:11
Hoop toch een keertje in een mooie Turbo te kunnen stappen.
31 okt 2010 18:07
Richard schreef: stond weer heel wat moois , 996 turbo's
Ja, één coupe exemplaar met bord 'verkocht' erop en van horen zeggen zijn er weer leuke verkoopaantallen gemaakt.
Laatst bijgewerkt door
Sander911 op 31 okt 2010 22:21, in totaal 1 keer bewerkt.
31 okt 2010 20:01
Op de valreep ben ik ook nog langs geweest....en weer veel bekende gezichten gezien.
Mooie setting, en dito auto's......heb wel gehoord dat de verkopers er hard aan hebben moeten trekken.....
Persoonlijk vind ik de ambiance van een kleine showroom leuker.
31 okt 2010 21:19
Veel te veel moois buiten mn budget gezien. Volgend jaar maar weer kijken dus.
01 nov 2010 13:16
Ik was er zaterdag en vond het jammer dat Porsche Twente er niet was, had een mooi exemplaar op het oog

. Verder had Porsche Gelderland maar een beperkt aantal auto's meegenomen. En juist die ik op het oog had, hadden zij niet meegenomen

.
Maar voor de rest was het wel smullen.
01 nov 2010 13:50
John schreef:Mooie setting, en dito auto's......heb wel gehoord dat de verkopers er hard aan hebben moeten trekken.....
Verklaar je nader John
Gr Hans
01 nov 2010 14:41
tja het is niet meer gemakkelijk auto's verkopen......sommige beweren dat ze als zoete broodjes werden verkocht...maar ik begreep (van de verkopers zelf) dat het moeilijk was...en er zijn idd. een paar Porsches verkocht.
01 nov 2010 14:48
Was één verkoper die er 15 heeft verkocht , dan mag je van een echt succes spreken , was ook een dealer die had niets verkocht rararara wie zou dat nou zijn .....
01 nov 2010 15:52
15??? Dan heeft hij het echt goed gedaan (qua aantallen in ieder geval)!
01 nov 2010 15:57
Ja en ik bergijp hierboven dat hij maar een beperkt selectie van de collectie had uitgestald
01 nov 2010 16:40
ben er niet geweest, andere verplichtingen
stonden er al panamera's?
01 nov 2010 16:43
amandus schreef:Was één verkoper die er 15 heeft verkocht , dan mag je van een echt succes spreken , was ook een dealer die had niets verkocht rararara wie zou dat nou zijn .....
dat was toch die kerel die petjes verkocht en truien ?
01 nov 2010 16:45
Je bedoelt die kerel met die kinderpetten en kindermaten truien ?
01 nov 2010 16:52
geen idee , ik was bij de koffie ,die was gratis
01 nov 2010 17:23
Lekker scherp weer Richy Bro
OnT , weet wel dat PCAmsterdam niets heeft verkocht .....
01 nov 2010 17:40
Edit: Onderwerpen samengevoegd en het antwoord is dus ja. 
Iemand gister nog op het occasion weekend geweest?Ik vond het wederom leuk.Genoeg moois te zien.Bovendien heeft de vriend waarmee ik was een erg mooie Cayenne v6 uit 2007 MK2(met gts velgen) weten te scoren.Eerst een stukje proefgereden, mooi geluid maar ik vond dat de motor er wel enigzins aan moest trekken om het goed in beweging te krijgen.Of ligt dat aan mij en vergelijk ik het teveel met mijn 996?Is de v8 gelijk echt een stuk beter?Verder vond ik het super rijden.Daarna ook nog een stuk in het nieuwe model cayenne S gereden.Ongelooflijk!!!Wat een power en wat is die motor soepel(te soepel?)Dashboard etc etc helemaal TOP.Maar kost ook wel een paar centen natuurlijk.Eerste ervaring in een Cayenne, viel me niet tegen.Ik zou het best naast m'n 911 willen hebben.
01 nov 2010 18:14
rotterdammer schreef:Ik was er zaterdag en vond het jammer dat Porsche Twente er niet was, had een mooi exemplaar op het oog

. Verder had Porsche Gelderland maar een beperkt aantal auto's meegenomen. En juist die ik op het oog had, hadden zij niet meegenomen

.
Maar voor de rest was het wel smullen.

Ik weet waarschijnlijk welke je bedoelt, dezelfde als die ik miste misschien, de twee 996 carrera's 3.6?
01 nov 2010 21:11
Eergisteren met de kinderen bij Eurospoor geweest. Stond er bij een modelbaan een porsche (964 of 3.2, lastig te zien) waarvoor geposeerd werd.
[hoe krijg ik die foto geupload?].
Tja, dat was de ultieme hint om naar Nieuwegein te gaan.
Was er leuk. Behalve binnen waren de P's buiten ook leuk om te bewonderen