Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: zeintop nu met foto's

24 okt 2010 14:29

Thx....die bedoelde ik.....maar nu lees ik €375 voor 5 letters...... :shock:
Kwil die "Cayman" er ook wel afhalen, maar kan dat zonder beschadiging aan de lak? Ik overweeg ook wel om de matte striping die anders over de auto loopt (zie album) ook op de Zeintop aante brengen en dan kan het logo zeker weg.

24 okt 2010 18:18

volgens mij kun je de letters er zelf afhalen door eerst te fohnen (zodat de lijm los raakt) en daarna met dun vis- of flosdraad voorzichtig het logo eraf halen.. Daarna kun je het kleurverschil (wat er wss zal zijn als het embleem er al een tijdje op zit) weghalen dmv een goede cleaner/polish. Helemaal zeker weten doe ik het overigens niet, dus graag even bevestiging van iemand die het al geprobeerd heeft (volgens mij heeft RG996 het met succes gedaan, die zou je even kunnen PB-en).

Succes!

25 okt 2010 18:09

Het is weer najaar en dan zie je deze topic weer boven komen :thumleft: ... de zeintop is wel 1 van de mooiste voor de boxster (vind ik zelf)

26 okt 2010 8:25

WB,leuk om te lezen dat je de stap toch gemaakt hebt om zo'n zeintop te kopen!!!!
hoe zijn je bevindingen tot nu toe?????
bevalt het een beetje???

nu het is begonnen met vriezen zal de mijne er ook weer op komen.
als ik ff een uurtje vrij kan maken komt hij er deze week ook op
ik heb zelf de ruimte niet om de kap veilig op te bergen en hij ligt nu bij me zus op de hooizolder!
na een paar weken kwam ik er achter dat de Zwaluwe hem als "schietopject" hebben gebruikt!
dus ik zal hem eerst grondig moeten schoonmaken.
nu heb ik bij de lidl een autocover gekocht...dus voor volgend jaar is dit geen probleem meer!!!!

26 okt 2010 8:35

Gisteren die van mijn maat er ook weer geplaatst, en moet zeggen dat dit gelijk dan weer een andere auto is, en hij eigenlijk mooier is met de Zeintop. :oops:

26 okt 2010 9:07

@porscheboy: kben zeker hééél blij met de looks, met de het veiligere gevoel (tenminste goed zicht met de achterruitverwarming) en met het rijcomfort.
Minder blij met de afstellingsprobleempjes die ook wij toch wel gehad hebben.
Kap moet nog een heel klein beetje bijgesteld worden aan de kofferklep maar dat komt snel in orde.
Zou eigenlijk nog wel een Zeinwing moeten hebben om het plaatje compleet te maken, speling tss. spoiler en klep vind ik toch een ietsje groot.
En ook heel blij met de "Zeinvrienden"..... :ba: :D
gr
Wim

26 okt 2010 10:26

Het afstellen is alleen de 1e x daarna hoef dit nooit meer
en dat dit een k*t klus is ben je zo weer vergeten als je er langs loopt of als je na het parkeren even omkijkt en verder loopt met een big :D

26 okt 2010 10:54

Kan goed dat je na het verwijderen van het logo een afdruk/plek achter blijft. Hangt sterk van lak kwaliteit, kleur en leeftijd van de lak af. Geen ervaring met een dergelijke jonge lak, maar ik zou persoonlijk het risico niet nemen, tenzij je het toch overweegt te spuiten.

03 nov 2010 18:14

Hier nog ff wat foto's van een kale boxster net voor de ombouw
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

03 nov 2010 18:22

en vandaag heb ik tijd kunnen maken om de achterspoiler te monteren
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

03 nov 2010 18:44

Haal jij je originele 3de remlicht niet weg. :idea:

Lag de kap van mijn maat altijd op te schuren, en gaf een irritant piep geluid.
Nadat dit verwijdert was lag de kap ook mooier, zeg maar net iets dieper. :idea:
En piepje was natuurlijk weg. :wink:

03 nov 2010 18:55

nee die heb ik er gewoon onder zitten.....geen last van gepiep! ik rij ook meestal zonder vrouw :mrgreen:

03 nov 2010 19:41

Is trouwens wel mooi met de spoiler.

03 nov 2010 19:55

cabrio wim schreef:Haal jij je originele 3de remlicht niet weg. :idea:

Lag de kap van mijn maat altijd op te schuren, en gaf een irritant piep geluid.
Nadat dit verwijdert was lag de kap ook mooier, zeg maar net iets dieper. :idea:
En piepje was natuurlijk weg. :wink:

Bij de APK moet het derde remlicht het wel doen ;)

03 nov 2010 20:20

Dat zit standaard al in de hard-top.
Origineel derde remlicht zie je niet meer. :idea:

03 nov 2010 20:40

Ah okay, moeilijk te zien op de foto's ;)

03 nov 2010 22:00

Is mooi geworden hoor :thumleft:

05 nov 2010 0:34

Ziet er goed uit !

06 nov 2010 23:03

thx all 8)
Plaats een reactie