Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: La Carrera PanGermanica zondag 7 november 2010

08 nov 2010 11:05

Goede suggestie, de organisatie heeft die ook al gedropt :idea: :wink:

Duncan, graag gedaan, die sterretjes :twisted:
Als dank heb je mijn P. in elkaar gedrukt :cry:
op de film :P

08 nov 2010 11:11

Inderdaad, overwogen wordt om wat vroeger te vertrekken (bv half 9 afspreken ergens bij de grens, 9 uur rijden), de route wat langer te maken en dan 's middags lunch, mogelijk bij PCG als dat kan (dmv catering ofzo). Het is een stuk rustiger op de Autobahn om 9 uur, en dan kan er dus ook wat langer gereden worden. Wordt dan ergens van 't voorjaar.

Wordt vervolgd...

08 nov 2010 12:18

heel goed, daar gaan we dan ook vanuit.. :wink: Wordt vervolgd zullen we maar zeggen..

08 nov 2010 13:20

GilbertT schreef:
Even 297 aangetikt op video. De winterbanden verdwenen langzaam van de velgen.

beetje levensmoe :?:

vlgs mij zijn winterbanden TOTAAL niet geschikt voor deze snelheden.

08 nov 2010 13:25

Ik had nog mijn Conti zomerbanden onder de auto :thumleft:
Klopt winterbanden kunnen max 240km/h.

08 nov 2010 15:43

@Alfred (JodokusKwak) | ...en dat was nou precies de reden waarom wij max 240 gingen, die vermaledijde winterbanden die er al om lagen. Jammerlijk, want ik vind het onverteerbaar dat een andere vogel met een vergelijkbare auto zo tegen de 300 ging. Bale, bale, bale... Mijn zoon, die 240 neerzette na de korte break, toen het weer daarvoor geschikt was, vond het ook nogal vernederend allemaal.

@MS964 en @Mark996 (1) | Dat is dan ook de reden dat ik Mark en Mischa de suggestie meegeef om een najaarstocht te houden vóór (is het niet) 1 november dat de Germanen winterbanden eisen?

@MS964 en @Mark996 (2) | Uiteraard doen zoon Koen (hij vond het kicken) en ik weer graag mee, als ook het voorjaar een CarreraPanGermanicana wordt gedaan. Ik zal het nu wel bijtijds in de gaten houden. (Iets om te combineren met de festiviteiten die Marc Wegh aankondigde voor het 5-jarig bestaan van PCG?)

Garoet!
Laatst bijgewerkt door GilbertT op 08 nov 2010 16:12, in totaal 1 keer bewerkt.

08 nov 2010 16:08

@GilbertT: leuk dat je zo enthousiast bent! Maarreh, over de winterbanden: nu is het nog niet zo dat na 1 nov winterbanden verplicht zijn in DL. Alleen igv winterse omstandigheden (moet je passend schoeisel hebben). Had het gesneeuwd of igv gladheid dan waren we ivm de veiligheid sowieso niet gaan rijden, winterbanden of niet.

08 nov 2010 16:48

GilbertT schreef:@Alfred (JodokusKwak) | ...en dat was nou precies de reden waarom wij max 240 gingen, die vermaledijde winterbanden die er al om lagen. Jammerlijk, want ik vind het onverteerbaar dat een andere vogel met een vergelijkbare auto zo tegen de 300 ging. Bale, bale, bale... Mijn zoon, die 240 neerzette na de korte break, toen het weer daarvoor geschikt was, vond het ook nogal vernederend allemaal!

Ik vond het al verdacht dat ik met mijn 964-tje jullie zo makkelijk met 255 voorbij tufte hahah :mrgreen: :drive:

08 nov 2010 18:12

porsche964 schreef:
GilbertT schreef:@Alfred (JodokusKwak) | ...en dat was nou precies de reden waarom wij max 240 gingen, die vermaledijde winterbanden die er al om lagen. Jammerlijk, want ik vind het onverteerbaar dat een andere vogel met een vergelijkbare auto zo tegen de 300 ging. Bale, bale, bale... Mijn zoon, die 240 neerzette na de korte break, toen het weer daarvoor geschikt was, vond het ook nogal vernederend allemaal!

Ik vond het al verdacht dat ik met mijn 964-tje jullie zo makkelijk met 255 voorbij tufte hahah :mrgreen: :drive:

Niks 964-tje. Je hebt een in mijn ogen prachtige auto. Een 964, Targa, en dan nog wit ook. Een plaatje. Maar de volgende keer krijg je een spreekwoordelijke draai om je olifantenoren, ondanks je Design90-velgen. Dat weer wel...

08 nov 2010 19:13

Ben niet mee geweest maar als ik die foto's zie dan ziet het er weer goed uit :thumleft: De weg bezaait met Porsche's :mrgreen: :cheers: :ba:

08 nov 2010 20:37

Luitjes,

Zal binnenkort ook mijn film materiaal plaatsen.
Ga het wel eerst monteren, gaaf om het terug te zien.

Dus GilbertT,
Zal het laten weten als het klaar is.

08 nov 2010 20:57

MS964 schreef:... over de winterbanden: nu is het nog niet zo dat na 1 nov winterbanden verplicht zijn in DL.

:thumleft:
Heb je de nu bekende feiten over deze mogelijke wet nog eens goed nagelezen Mischa :?: :lol:

08 nov 2010 21:23

GilbertT schreef:
porsche964 schreef:

Niks 964-tje. Je hebt een in mijn ogen prachtige auto. Een 964, Targa, en dan nog wit ook. Een plaatje. Maar de volgende keer krijg je een spreekwoordelijke draai om je olifantenoren, ondanks je Design90-velgen. Dat weer wel...

Fijn taalgebruik :)

08 nov 2010 21:27

Paul II schreef:
MS964 schreef:... over de winterbanden: nu is het nog niet zo dat na 1 nov winterbanden verplicht zijn in DL.

:thumleft:
Heb je de nu bekende feiten over deze mogelijke wet nog eens goed nagelezen Mischa :?: :lol:

IK wel ja.... :idea: :twisted:

08 nov 2010 21:36

Blijkbaar zijn we het nu wel eens :D

09 nov 2010 12:18

GilbertT schreef: Niks 964-tje. Je hebt een in mijn ogen prachtige auto. Een 964, Targa, en dan nog wit ook. Een plaatje. Maar de volgende keer krijg je een spreekwoordelijke draai om je olifantenoren, ondanks je Design90-velgen. Dat weer wel...

Thanks for the compliments en lijkt me goed plan om in het voorjaar nog eens te testen, ik had nl. ook nog wat over :mrgreen:

09 nov 2010 12:23

Van het voorjaar doe ik ook graag mee!

09 nov 2010 14:05

Lekker een dagje scheuren in Duitsland. Donderdag wordt mijn voorruit vervangen. :bang:

09 nov 2010 14:24

Volgende keer graag niet samen laten vallen met andere evenementen. :wink:
Ik ben er dan namelijk ook graag weer bij.
@Jurgen/vbd200; heb je een nieuwe avatar kunnen schieten?

09 nov 2010 14:48

Duncan schreef:Lekker een dagje scheuren in Duitsland. Donderdag wordt mijn voorruit vervangen. :bang:

Joh, was die zo erg beschadigd? Dan moet dat frummeltje barsten hebben veroorzaakt. Maar ja, daar kan zelfs een Porscheruit niet tegen, een klein plekje en dan 297 gaan rijden. Da's echt te gek. Ik denk dat je beter helemaal niet meer zo hard rijdt, anders vallen er nog andere stukjes van je karretje.

09 nov 2010 15:25

Ewout schreef:Volgende keer graag niet samen laten vallen met andere evenementen. :wink:
Ik ben er dan namelijk ook graag weer bij.

Kwestie van prioriteiten. :twisted: :wink:

09 nov 2010 17:06

Belofte maakt schuld, als ik me opgeef voor een rit dan kom ik ook. Trouwens, wij zijn ook duitsland nog ingeweest, 260 met de kap open :drive: Het wapperde wel wat :wink:

09 nov 2010 23:48

GilbertT schreef:Joh, was die zo erg beschadigd? Dan moet dat frummeltje barsten hebben veroorzaakt. Maar ja, daar kan zelfs een Porscheruit niet tegen, een klein plekje en dan 297 gaan rijden. Da's echt te gek. Ik denk dat je beter helemaal niet meer zo hard rijdt, anders vallen er nog andere stukjes van je karretje.

Ik denk door de lekker warm omstandigheden in de garage ging de voorruit scheuren.
Maandag ochtend zat een scheur van 10cm er in. Nieuwe raam er in, 67 euro no claim en klaar voor de volgende keer. :twisted:

12 nov 2010 21:39

http://www.youtube.com/watch?v=jscd47zVydg
La Carrera PanGermanica.wmv

12 nov 2010 22:05

Leuk filmpje. Volgende keer maar weer eens proberen aan te haken. Is tenslotte om de hoek hier.
Plaats een reactie