Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
08 nov 2010 22:17
Diablo schreef:Erick schreef:Hopelijk rost Vettel Alonso van de baan...

Erg sportief !!

Weten ze bij Ferrari alles van.
08 nov 2010 22:26
Diablo schreef:Erick schreef:Hopelijk rost Vettel Alonso van de baan...

Erg sportief !!

functioneel geweld heet dat
08 nov 2010 22:30
Ik hoorde net een ander senario: Vettel en Webber knallen elkaar van de baan, Alonso ploft en een of andere taxi met geel gehelmde piloot gaat er met de winst van door.
bron:dsp
09 nov 2010 13:17
Ach als ze het "onopvallend" doen maakt het me niet uit.
Als het maar geen Barrichello/Schumacher of Massa/Alonso actie is
Extra bandenwissel, verremmen, oid kunnen ze vast ook wel acteren.
Ik denk dat Red Bull dan ook inderdaad wel gaat ingrijpen.
We zullen zien.
(Maar ik hou er niet van als het op deze manier gebeurt.)
09 nov 2010 13:59
Dat begrijp ik dus niet. Als de bedoeling voor iedere goede verstaander duidelijk is, maar het "stiekem" gebeurt dan is het (wel) goed. Als
hetzelfde echter openlijk gebeurt dan niet?
Hoewel ik er zelf anders over denk begrijp ik wel dat iemand tegen teamorders is vanwege de invloed op de sportiviteit, maar dan doet de manier waarop er toch niet toe?

Gert schreef:Ik hoorde net een ander senario: Vettel en Webber knallen elkaar van de baan, Alonso ploft en een of andere taxi met geel gehelmde piloot gaat er met de winst van door.
Zeker geen ondenkbaar scenario!
09 nov 2010 14:10
Misschien nog wel het leukste scenario!
09 nov 2010 14:29
Dat dan weer niet.
We gaan het zien, leuk dat het tot de laatste race spannend is.
09 nov 2010 15:09
Gert schreef:(...) en een of andere taxi met geel gehelmde piloot gaat er met de winst van door.
Huh, maakt Rosberg ook nog kans dan?
09 nov 2010 16:14
best wel een goede samenvatting gast. Vind Alonso niet sympathiek maar rijden kan hij wel. Ach, is er niet iemand 7x kampioen geworden die aan die beschrijving voldoet? May the best man win. Fair.
09 nov 2010 16:53
AMSTERDAM - In navolging van teambaas Christian Horner heeft ook de eigenaar van Red Bull, Dietrich Mateschitz, zich uitgesproken tegen het gebruik van teamorders. Zelfs als zijn renstal hierdoor de wereldtitel in de Formule 1 misloopt.
Met slechts de slotrace in Abu Dhabi voor de boeg kunnen nog steeds vier coureurs kampioen worden, onder wie Mark Webber en Sebastian Vettel. Omdat niet de Red Bull-rijders, maar Fernando Alonso het WK leidt, kan het zijn dat beiden moeten samenwerken.
In tegenstelling tot Ferrari onthield Red Bull zich dit seizoen van teamorders en als het aan Mateschitz ligt, blijft dit ook zo. De eigenaar van het bedrijf Red Bull zegt dat het voor hem absoluut geen optie is zich te bemoeien met de posities van Webber en Vettel.
Teamorders
"De gehele wereld veroordeelde Ferrari nadat de renstal teamorders toepaste in Duitsland, maar wij worden voor idioten aangezien omdat we juist geen orders uitdelen”, aldus Mateschitz tegenover Autosport.com.
“Zolang onze coureurs allebei voor het kampioenschap strijden, draagt de teamleiding ze niets op”, vervolgt de Oostenrijker. Mateschitz gaat zelfs zover dat hij er geen probleem mee heeft als Red Bull de titel verliest door een eerlijke tactiek toe te passen.
Eerlijk
“Het wordt hartstikke spannend komend weekeinde in Abu Dhabi en het is echt nog geen uitgemaakte zaak dat Alonso de gelukkige is. Als we op eerlijke wijze verliezen, is dat misschien wel meer waard dan een besmeurd kampioenschap.”
Als Alonso tweede wordt op het Yas Marina Circuit, is hij voor de derde keer kampioen. Wie er ook wint. Wordt de Ferrari-coureur derde, dan moet Webber winnen. Vettel kroont zich pas kampioen als Alonso buiten de top vier valt. Ook Lewis Hamilton mag nog van de titel dromen, maar zijn achterstand is zo groot dat hij een mirakel nodig heeft.
09 nov 2010 20:48
gast schreef:Iedereen die dit geloofd doet dat welhaast zeker ook nog in Sinterklaas en de Kerstman samen.
Und der Osterhase
12 nov 2010 20:29
Webber wordt de nieuwe Alan Jones: wereldkampioen omdat de anderen falen...
13 nov 2010 11:49
gast schreef:Het laatste weekend is begonnen
Hamilton gaat winnen.
Vettel wordt 2
en Alonso 3
wk eindstand;
1) Alonso
2) Webber
3) Vettel
despite alle onsportieve wensen van de onsportievelingen

Hoop ook op die eindstand.
Hoop ook dat Hamilton niet wint.Heb niets met hem behalve zijn vrouw....
13 nov 2010 14:26
de beste mag winnen. op een eerlijke manier. het liefst ook iemand die ik het gun omdat ik hem sympathiek vind. Mijn hoop is dus gevestigd op Vettel of Webber. Alonso heeft wel een erg goed seizoen gereden. En mijn favo Button gaat het niet redden. Ik vraag me toch af of Button wel een echt goede coureur is (als je hem met de echt goede coureurs als Schumacher, Haikinen, Raikonen, Vettel, etc vergelijkt). Ik ben al jaren fan, maar mis iets van spektakel en durf bij hem. Zoals je Alonso en/of Raikonen nog wel eens zag doen, van de 18e naar de 4e plaats opstomen door zo'n veld heen, dat mis ik toch wel bij Jenson.
13 nov 2010 15:22
Dat ben ik niet geheel met je eens Horn.
Mij Mclaren hebben ze al tot in de treure een 1e en een 2e rijder...
Jenson Button vind ik (zoals je weet) ook de meest sympathieke coureur van het veld.
David Coulthard had iets van hetzelfde. Altijd netjes en correct blijven.
Maar helaas gaat dat soms tenkoste van die "Killers mentahliteit"
Laat alsjeblieft Webber wereldkampioen worden.
13 nov 2010 16:12
De beste rijder verdiend het om te winnen , sympathiek of niet.... hoe kan je dat beoordelen dan?
Volgens mij alleen als je deze heren persoonlijk goed kent en is volgens mij is dat niet het geval bij iemand hier.
Dus beoordelen op basis van beelden/teksten van de pers vind ik wat vreemd.
Webber heeft met deze kwalificatie laten zien dat hij een mindere rijder dan Vettel is, staat op plek 5 en elimineerd daarmee grotendeels zijn kansen om wereldkampioen te worden.
Vettel is een echte kampioen en zal het ongetwijfeld in de komende jaren nog meerdere malen worden.
Dit jaar wordt het: ALONSO!!
13 nov 2010 16:38
Met deze startopstelling kan Alonso vrijwel alleen door pech geen wereldkampioen worden. Webber lijkt me kansloos, wat ik niet erg vind. Een wereldkampioen wordt vaak wereldkampioen omdát 't een killer is. Kijk naar Schumacher, Senna, Prost... Vettel lijkt me overigens uit hetzelfde hout gesneden en Alonso heeft dat al bewezen.
Ik durf te zeggen dat Button van het hele veld veruit de mooiste rijstijl heeft. Rijdt prachtige lijnen en is daardoor idioot snel zonder dat 't er heel spectaculair uitziet. En dus houdt 'ie de boel lang heel, kan langer met z'n banden etc. Maar ik denk niet dat 't een echte killer is. Daarvoor moet je dan weer bij Hamilton zijn binnen 't McLaren kamp...
Vettel is volgend jaar aan de beurt...
13 nov 2010 17:55
Gert schreef:De beste rijder verdiend het om te winnen , sympathiek of niet.... hoe kan je dat beoordelen dan?
Zoals je wss wel las, schreef ik dan ook dat ik liever had dat iemand wint 'die ik sympathiek
vind', nadat ik schreef dat de beste moest winnen. inderdaad ken ik de heren niet persoonlijk. maar door alle interviews, achtergrondverhalen, gedrag tijdens de training en wedstrijden heb je toch een indruk van bepaalde personen. die helemaal persoonlijk is en zo subjectief als de pest. Maar ik gun het iemand meer die ik mag dan iemand die ik niet mag. Bijna net als in het echte leven
13 nov 2010 18:07
Dat zou ik ook het mooiste vinden, maar de kansen lijken niet erg groot..
13 nov 2010 18:12
Ik hoop dat het een mooie eindstrijd gaat worden, en geen gesjoemel.
Hoop stilletjes dat Webber het gaat worden, maar Alonso staat er beter voor.
13 nov 2010 20:41
de uitslag zal maar als volgt zijn
1 vettel
2 webber
5 alonso
eindstand is dan voor alle 3 256 punten
alleen is webber dan 3e doordat hij dan 4 overwinningen heeft tegenover 5 voor vettel en alonso (beide 2 keer 2e )
vettel is dan kampioen omdat hij dan 3 keer derde is geworden en alonso maar 2 keer
14 nov 2010 0:43
Mooi scenario !!!
14 nov 2010 0:45
idd zou wel heel VETtel wezen , ik hoop iig dattie niet weer vice wk word
14 nov 2010 1:47
Erick schreef:
Als dat zou kunnen
14 nov 2010 16:47
Vettel

en wat een kwal die Alonso, zit daar Petrov even de les te lezen.